De ce sunt barbatii porci si femeile curve II

Intr-un post anterior am analizat aceasta dilema, doar din niste puncte de vedere, apoi am fost apostrofata ca de ce nu am categorisit si istericii, sinucigasii etc. Pentru ca asta e cu totul alta mancare de peste, sunt o persoana pozitiva si nu tratez cazuri patologice, de astea se ocupa balamucul.

Dar am inceput sa intreb prieteni, de ce sunt barbatii porci si de sunt femeile curve… Am gasit doua raspunsuri interesante: “Curva e adevarata fata a femeilor aflate in cazuri extreme, ceea ce imi arata ca orice femeie poate face asta daca ajunge sa nu aiba ce a avut si nu accepta traiul greu…depinde de nivelul de disperare al acesteia.” Asta a fost Cosmin.

DOOMy, intr-o comparatie-categorisire a femeilor si a bauturii mi-a spus ca “pitipoanca e ca vodka Polar, efect imediat, apoi te gandesti ce-a fost in capul tau“.

Daca intrebi barbatii despre femei, vor spune ca toate sunt curve, daca intrebi femeile despre barbati, vor spune ca toti sunt porci. E un mic/mare razboi tacit intre doua tabere. Da, se spune ca femeile vin de pe Venus si barbatii de pe Marte, dar noi traim pe Pamant care este ghici! intre cele doua, deci locul de intalnire al taberelor. Nu prea cred ca trebuie sa fie razboi, desi exista diferente mari, de la aspectul exterior pana la modul de a gandi, de la felul de a se comporta, pana la perceptia sexului opus.

Toti barbatii sunt ai dracului de ocupati. Desi sunt ocupati, au timp de femei. Desi au timp de femei, nu prea ii intereseaza de ele. Desi nu prea-i intereseaza femeile, tot timpul au una langa ei. Desi tot timpul au una langa ei, tot timpul se mai dau si la altele. Desi se mai dau la alta/altele, se enerveaza daca femeia cu care sunt ii paraseste. Desi femeia cu care sunt ii paraseste, tot nu invata din greselile pe care le fac (si tot se mai dau la altele).

Pentru o femeie, este tot impul importanta securitatea “materiala”. Desi este important a supravietui din punct de vedere material, ele tot timpul isi cumpara haine scumpe. Desi ele tot timpul isi cumpara haine scumpe, niciodata nu au cu ce sa se imbrace. Desi ele spun ca nu au niciodata cu ce sa se imbrace, tot timpul se imbraca frumos. Desi tot timpul se imbraca frumos, haina pe care o pun pe ele este doar “carpa veche”. Desi ele zic ca este doar o “carpa veche”, se asteapta de la barbati sa le faca complimente. Desi barbatii le fac complimente, ele nu ii cred niciodata…!

Sunt convinsa ca in lumea asta exista multi oameni speciali, si barbati si femei, trebuiesc doar descoperiti. Ca ce se vede zilnic ma sperie, ne-au cotropit cocalarii si pitipoancele care, dupa ce ca sunt analfabeti, sunt tare valorosi. Mai jos o mostra de discutie. Cu un cocalar cu pretentii de Enrique, caruia i s-a refuzat o iesire in oras  si a fost lovit in orgoliu, cand i s-a spus ca nu stie gramatica. Citam (atentie la exprimare!!!):

El: am crezut ca esti mai evoluata decat celealalte si mult mai capabile de a se descurca in societate, dar se pare ca m am inselat 

Eu: poftim? si de cand ma jignesti? as putea sa stiu si eu? 

El: locul tau a fost si va ramane acolo jos in mocirla ca si celelalte 

Eu: cum iti permiti sa vb asa knd nu ma cunosti? 

El: adica in scufundatura, stiu ca te doare adevarul 

Eu: :)) (lesinata de ras, ma durea rau… adevarul!)

El: stiu ca te doare adevarul, dar asta e viata

Eu: corect, asta e viata, nu e vina mea ca nu stii gramatica ;)

El: dute in pula noastra si lasa ne! locul tau este acolo unde ti am spus mai sus, la revedere

Eu: ce rau e sa fii lovit in orgoliu… si asa de usor sa injuri… nu stiu care din noi e acolo jos in mocirla acum ;)

El: imi pare rau,nu pot sa ti raspund….nu vorbesc cu copiii strazi

Eu: ai vrea tu sa fii copil al strazii k mine

El: proasto……….mi se rupe pula de tine! femei ca tine,gasesti pe toate strazile

Eu: felicitari! Si… nu te doare? :))

El: tocmai,ca nici in pula nu ma doare de tine

Eu: gaseste-le tu, succes la cautari!

El: chiar daca da masina peste tine s au cazi din copac… iar ma doare in p…

Eu: asa si?

El: cand te am cunoscut,erai de 2 lei jumate, acum esti de 2 lei. Imi pare rau, dar asta e valoarea ta. La cum arati, ai cam multe pretentii… pasarico

Eu: :)) nu m-ai cunoscut, tocmai! (zise pasarica cu pretentii)

El: dute in morti mati

Eu: vezi, nici macar o injuratura nu stii sa scrii correct! :))

El: zdreanto,sa ma ignori pe viata

Eu: invata gramatica baietas si dupa aia sa vii cu figuri! Zdreanta e prietena ta mah!

El: si tu

Eu: si eu. Multumit?

El: Ea si tu. toate sunteti niste zdrente

Eu: acum pupa-te k ai dovedit pe ziua de azi ce barbat esti! fii mandru de tine si de orgoliul crescut pe marlanii ;)

El: fa zdreanto………credeai ca ma milogesc de tine? marlanii astia te fac sa te simti bine si sta pasarica ta in audi a 5

Eu: fa sa-i spui lu’ tanti geta de la chioscu’ din colt

El: daca nu ai marlanii astia te duci de rapa 

Eu: pasarica mea sta bine la mine in masina

El: iei si tie

Eu: nu ma duc deloc de rapa. iar tu ar trebui sa nu mai subestimezi femeile! k habar n-ai tu cate poate face o femeie… fara sa fie curva. si audi a 5 neinteresant… altceva mai tare n-ai?

El: dupa parerea mea esti o “FARSA A NATURII”

Eu: bai, dar sunt o farsa reusita! … pe langa faptul k nu ti-a cerut nimeni parerea ;)

El: daca nu esti o farsa esti o gluma. Pa. dute in mocirla ta si lasa ne, lasa ne ca nu ai tu fata de noi

De mare exceptie, intr-adevar! Discutie survenita in urma vrajelilor de genul “eu nu sunt ca aia care te vrajesc pe tine, eu vreau sa te cuceresc, sa ne conbinam, dar tu esti dificila si incapatanata, si ma sfidezi si tie nu-ti place multe”. Ce rau imi pare ca n-am salvat mai mult!!!

Cum spuneam, barbatii sunt porci pentru ca femeile sunt curve si femeile sunt curve pentru ca barbatii sunt porci! Unii poate mai mult decat altele…

87 thoughts on “De ce sunt barbatii porci si femeile curve II

  1. Naicu spune:

    Mi s-a parut o discutie foarte interesanta, cu subiecte diverse si constructive, dialoguri deosebite… Mai ceva ca “Dialogurile” de Platon… Enhorabuena. :D
    P.S.: “morti masi de kokalar”

  2. Ada spune:

    Vrei sa-ti dau cumva id-ul sa dezbateti impreuna subiecte poate mai interesante? :))

  3. Naicu spune:

    Da, as fi foarte interesat sa cunosc aceasta persoana aleasa dintre noi toti, un om are carui valori morale se invirt intr-un cerc amplu care incepe la 0 grade cu “dute in morti mati” si se termina la 359 de grade “conbinat” cu o “rupere in pula” de exceptie.

  4. Mihai spune:

    Auzi, da tu unde l-ai gasit pe papagalul asta?
    Ti l-au dat rest la magazin?
    Interesanta discutia, nu zic nu. La tine ma asteptam la reactia asta, dar cred ca gibonu’ nu credea ca va fi facut praf. Problema lui.
    Adevarul e ca e plin netul de maimute din astea inculte, agramate, cu un IQ negativ, purtatori ilegali de “Putza”, dar cu o parere fenomenala despre ei, cu un tupeu si o nesimtire fantastica. Daca din cauza acestor “Mucha man”-i femeile ajung sa devina bi sau lesbi, atunci nu le condamn. Sper sa existe si exceptii, ca altfel ne vor invada prostia, figurile, incultura, manelele si impresiile, si lista poate continua.
    Cat de subiect :
    Femeilor le place siguranta pe toate planurile, iar barbatilor linistea in cuplu si, unora, aventurile fara obligatii. Deh, instinctul de vanator nu te lasa sa dormi… :))

  5. Ada spune:

    @Naicu: ti-l dau pe mess. :P
    Cand a zis ca i se rupe, eu l-am intrebat daca nu doare, da’ nu s-a prins! :))

    @Mihai: Ti-am zis, imi pare rau ca n-am salvat mai mult, mureai de ras, el cica scria la o tastatura de cauciuc mai speciala si… domle’ scapau degetele! :))

  6. Mihnelis spune:

    Ma simt nevoit sa intervin. In discutia asta nu are nimeni nici o vina, e doar o problema de genetica. Din punct de vedere evolutionist, orice creatura din acest univers, fie ca e planta, hamster, fie ca e strog sau alta natie de alien, in supa lor primordiala genetica este scris cu Arial cu font de 1500 cu bold si italic SUPRAVIETUIREA. Bine, ca specie, am trecut de mult de stadiul acela in care ne luptam pt hrana si faceam 20 de copii ca sa supravietzuiasca vreo 2-3, dar dupa cum bine se vede, acel cod genetic este inca bine la locu lui si foarte activ. Prin comparatie, e ca svchost-ul windowsului.
    Deci very long story short. Barbatzii e porci pentru ca si deoarece vor ca sa-si imprastie samanta peste tot si cat mai mult pe unde se poate, deci CANTITATE, iar femeile e curve pt ca vor sa testeze cati mai multi barbati, pana-l gasesc pe mr. Right ca sa-si gasesca un material genetic bun, deci CALITATE. Pe hartie pare un concert perfect orchestrat de natura si interpretat de toate fiintele vii. In realitate, fenomenul este mult mai intricat si presupune si alti multi factori, dar factori care depind primordial de cele exuse mai sus, fara de care ar fi totali nuli.
    In concluzie, raspunsul meu la intrebarea de ce sunt barbatii porci si de ce femeile sunt curve, este: ca asa trebuie sa fie. Pam-pam.

  7. Ada spune:

    M-ai spart cu explicatia asta :D Pam-pam! :)

  8. honey spune:

    Nu e mai barbatii prosti, nici femeile nu e curve. :) Barbatii sunt doar curiosi iar femeile interesate…mai mult sau mai putin….
    Anyway, subiectul, foarte interesant de altfel, a fost, este si va fi dezbatut multa vreme. Tu nu poti face altceva decat sa iti perfectionezi sistemul de selectie si sa stai pe margine amuzandu-te. :)

    Numai bine.

  9. Ada spune:

    Honey, de-abia e partea a doua… asa am un feeling ca… “va urma”… :D

  10. danneag spune:

    Foarte interesant :d

  11. Ada spune:

    Ce am scris eu sau discutia? :)

  12. danneag spune:

    In primul rand ce ai scris tu , discutia e penibila dar din pacate intalnita din ce in ce mai des pe net .

  13. danneag spune:

    a si sa specific ..nu din partea ta ..ci din partea lui penibila ..sa nu ma trezesc ca te superi :d

  14. Ada spune:

    In primul rand nu am de ce sa ma supar, nu sunt vreo delicata “sensibiloasa” la orice! Pe penibilii astia i-as baga intr-un bootcamp la reeducare.
    In al doilea rand, merci pt aprecieri! :)

  15. danneag spune:

    E bine de stiut ,legat de aprecieri e ceva normal cand sunt meritate :))
    Legat de genu ala de ” mironositi ” :)) asta e nu avem ce le face si eu ma bat zilnic de 1-2 .

  16. emulte spune:

    ::)) Sigur era vreun sofer frustrat! Ca sa nu mai zic “nefutut”!

  17. Ada spune:

    @emulte: sa fie la el acolo!

  18. amellia spune:

    interesant

  19. ocserver spune:

    hai bunadedimineata!
    am murit de ras. si de plans, in -aproape- egala masura… astia-s pustanii zilelor noastre? stau si ma intreb, la ce bun sa iti mai spargi creierasii si sa iti obosesti degetutele???

  20. Ada spune:

    Buna dimineata si tie! Din pacate astia sunt… Ma lupt din rasputeri sa-l educ pe frati-miu sa nu faca asa, deocamdata imi reuseste… :)

  21. KingSnake spune:

    Barbatii “este” porci de obicei atat cat sunt lasati sa-si verse troaca in cotetul comun. Pe de alta parte, daca dai de-a lungul vietii peste femeile “potrivite” inveti ca a nu fi porc inseamna sa fii luat de fraier.
    Femeile “e” curve pentru ca unii barbati “e” prosti si-si cumpara femeia. Da’ ce te faci daca vine unul care da mai mult ? Asta strict legat de definitia termenului “curva”. Daca ne referim la femeile care inseala, aici e discutabil. In fond si barbatii inseala. De fapt multa lume inseala, cred ca cel mai important e de ce. In fond, e o chestie de alegere si vanatoare.

  22. Ada spune:

    RegeSarpe, stiu faza cu daca esti bun esti luat de fraier. Si mai stiu si ca nu toti “e” la fel. Corect, multa lume inseala, intr-un context sau altul, doar oameni suntem cu totii!
    Dar si cand le vad pe cate unele imi spun “Doamne de ce nu m-ai facut barbat, ca astefel de specimene imi fac rasa de rusine?!”… la fel cum, atunci cand vad vreun pulifrici macho wannabe care vorbeste ca cel din exemplu, imi spun “Doamne, mai bine singura decat cu un gibon de-asta!”
    Deci da, e o chestie de alegere si vanatoare.

  23. KingSnake spune:

    Stii ca suntem de fapt conditionati unii de altii (altele). Un pulifrici va ramane pulifrici pentru ca va gasi mereu o femeie care sa-l accepte asa. O curva va ramane curva pentru ca va gasi mereu un barbat sa o doreasca contra unui pret. Macar pana se uzeaza moral.
    Daca esti luat de fraier, inseamna in fond ca alegerea ta a fost gresita si e bine sa iti imbunatatesti filtrul cand pleci la vanatoare.
    Pe de alta parte nu sunt de acord cu abordarea asta. Nu mi-e rusine nici ca-s barbat si nici ca-s roman, chiar daca exista multi barbati porci si multi romani prosti. Viata inseamna supravietuire si asumarea speciei din care faci parte. Daca te nasti zebra si te tangui ca nu te-ai nascut leu in loc sa inveti sa fugi mai bine decat 90% din zebre, vei muri in gura leului. :D

  24. Ada spune:

    Mi-a placut concluzia ta, foarte adevarata! Ne asumam identitatea si o imbunataim cum putem.

  25. Anestisia spune:

    Exista si barbati porci si femei curve. Si nu ma refer la partea sexuala, ar fi in avantanjul lor, al barbatilor. :P
    Totusi vreau sa cred ca astea sunt exceptii, regula o facem tot noi.

  26. Ada spune:

    Sper sa nu mai am de-a face cu asemenea exceptii! :)

  27. Anestisia spune:

    Oricum, cititndu-ti raspunsurile, nu degeaba zic ca esti fina. :D
    Trebuia sa dea de nasa. :twisted:

  28. Ada spune:

    Pot sa-ti fac un cadou: id-ul respectivului! :D

  29. Anestisia spune:

    Neah…as fi ontopic si nu vreau. ;)

  30. ocserver spune:

    keep up the good work, macar sa auzim mai multe vesti dintr-astea, ca se duce naibii neamu’… :)) dar concluzia ta este absolut inimaginabil de adevarata… “Cum spuneam, barbatii sunt porci pentru ca femeile sunt curve si femeile sunt curve pentru ca barbatii sunt porci! Unii poate mai mult decat altele…” relatie biunivoca..:)))

  31. Ada spune:

    Merci pt aprecieri :)

  32. ocserver spune:

    cu foarte multa placere, sunt sincere! :)

  33. alexmihalcea spune:

    Ada traim intr-o lume a haosului total suntem scuze cred o tara de poscrisi unde femeile isi fac publicitate tarandu-se prin paturile barbatilor.De ce femeile sunt curve? ar trebui sa ne-ntrebam mai intai de ce nu sunt decente.Unde este oare puritatea femeii gingasia ei? Femeile devin curve din mai multe motive : 1 fac compromisuri pt reusita in cariera
    2 .. Femeia este mereu curioasa si din curiozitate
    3. Datorita prostului de langa ea ,datorita plictiselii daca are linga ea un bou care atunci cand vine de la servici se culca pe coada te cred si eu .Femeia trebuie si ea mangaiata iubita,plimbata e.t.c

    De ce barbatii sunt niste porci? de ce nu sunt oare manierati ar trebui sa ne-ntrebam mai intai. Aici cultura joaca un rol foarte important depinde foarte mult de caracterul barbatului .Din pacate la foarte multi barbati le cam lipsesc.Ei au uitat cu desavarsire ce este aia tandrete.Pur si simplu este ceva rupt din cascadorii rasului cand auzi pe unii mitocani spunandu-i unei domnisoare :,,Papusa ne simtim si noi bine diseara”?

  34. Ada spune:

    @Alex: Exact cum ziceam, unii din cauza celorlalti… si, ce e mai trist este ca prea putini fac ceva in sensul asta, adica sa schimbe mentalitati si comportamente…

  35. alexei spune:

    dintre voi 2 nu e nici unul mai presus…sau ai stat special de vorba cu un cocalar ca el ca sa discreditezi pe restul barbatilor (folosindu-l exemplu)…tertipuri specifice voua femeilor exista de cand lumea,si cine are ochii deschisi le vede.

  36. Ada spune:

    Bun venit, Alexei!
    Din fericire, nu toti barbatii sunt la fel, dar din pacate, majoritatea sunt asa! Nu mi-a placut cum ai spus asta cu “tertipuri specifice voua femeilor”, nu mi-a sunat bine, probabil esti unul din exemplele date in partea intai a acestui titlu, si asa ar fi de inteles, desi, insist, nu trebuie generalizat!
    De cand lumea si pamantul a existat relatia vanator-vanat, ca rolurile s-au schimbat, ca s-au folosit trucuri pentru a ajunge unul la celalalt mai repde… discutabil, dar nu cred ca vei schimba tu asta…

  37. [...] o specie penibila -  jura-te! cred ca tu esti asta de mi-a dat un comment destept acum cateva [...]

  38. Parmalat spune:

    Ce calma ai fost pe toata durata discutiei :)
    Yo nu intseleg totusi cum un barbat poate sa recurga la jigniri cand vorbeste cu o femeie… adik sunt de acord cu faptul ca se pot arunca cuvinte grele, kre lovesc si il fac pe celalalt sa se simta prost [e cearta, dooh], dar se ramane pe un teritoriu civilizat, nu se trece in mediul suburban…
    Yo sunt porc… si sunt mandru k sunt porc… o pun si la status pe mess :)) dar e vorba de o anume stare psihica, nu de faptul k s-ar putea sa injur femeile cu care vorbesc. Din punctul meu de vedere porcul este un animal extrem de fericit (trecand peste partea cu orgasmul de jumatate de ora) fiindk traieste o viata scurta si cuprinzatoare, nu-i lipseste absolut nimic, nu are nici un fel de obligatii si cand vine momentul sa deconteze, deconteaza rapid si – conform directivelor U.E. – fara durere :))
    So… in lumina celor de mai sus si mie imi place sa fiu porc: sa ma gandesc la cat mai putine lucruri, sa n-am nici un fel de problema pe cap, etc…
    Si imi place sa ies cu multe tipe, sa incerc experiente noi, dar asta numai dak nu am prietena. Si de vreo cativa ani nu am prietena :)) . Fiindk nu suport sa ma mint, adik atunci cand iubesc o femeie nu mai poate exista alta femeie in viatsa mea; deci dak vreau sa ma distrez, pot sa fac asta numai dak nu am prietena.
    Si aici din nou nu-i intseleg pe barbatii kre inseala… mi se pare k isi baga p*** direct in propria curatenie sufleteasca, cum mai pot trai dupa aia, mai exista respect de sine pentru ei?!
    Despre femei nu vreau sa-mi dau cu parerea, e mult timp de cand n-ai mai avut o relatie stabila, dar cred [... poate sunt naiv] k atunci cand un barbat simte ce vrea femeia de langa el si ii ofera ce vrea, atunci ea nu va fi niciodata curva. Nush, mi se pare k e ceva care tine de feeling – sa stii sa alegi persoana cu care te potrivesti ca sa-ti fie usor in continuare sa o tii langa tine.
    Asa k mey Ada, dak vom avea vreodata intentia sa ne combinam cu gemeni sau fecioare mai bine ne mai gandim nu? :P

  39. Parmalat spune:

    de cand n-am mai avut* [...]

  40. Ada spune:

    Gandesti bine, se vede zodia de la o posta. Da frate, cand nu ai relatie, fun… daaaaar, cand e ceva pe sufletul tau… nu mai conteaza nimic, dedicare totala. ;)
    Gemeni nu stiu multi, de barbati fecioara fug ca dracu’ de tamaie, cel mult amici!!! :D

  41. jo spune:

    stati la mancat cacat. va dati mai destepti si stiti gramatica cu speranta sa lingeti ceva. suntem o apa si un pamant.unii poate mai redusi , altii poate mai nevosi. da – femeile sunt curve si barbatii porci pentru ca asa ne-a facut natura pe toti. si nu ma mir ca in ziua de azi greu iti mai intemeiezi o familie-ca barbat trebuie sa fii prost,sa accepti ca femeia sa raman curva,ca femeie trebuie ca barbatul sa iti stea in genunchi. cine te trimite in pula e agramat. cine are 4 clase si e primar nu mai e agramat dar primeste o felatie tot timpul.hai sa nu ne mai ascundem dupa deget-suntem prea saraci ca femeile sa nu fie materialiste si barbatii sa nu se imbete de ciuda. bafta

  42. Ada spune:

    @Jo: Nu sunt de acord cu tine. Depinde extrem de mult de educatia primita acasa, plus de cea de la scoala, plus de taria caracterului. Poate sunt eu mai naiva, dar NU toata lumea e la fel. Si n-are nicio legatura cu situatia materiala. Te mai astept pe aici…

  43. Parmalat spune:

    Lol, ar fi culmea sa ma imbat de ciuda pentru ce?! K nu pot sa am o anume femeie care e materialista si vrea unul mai bogat ca mine?! So what?! Am un tovaras mai misogin care tot imi spune “fratele meu, pe masini vor gasi mereu ceva in plus ca sa puna, dar cu femeile au ajuns la maxim nu mai pot sa puna nimic asa k dak vrei sa te oftici – oftica-te k n-ai S-Klasse nu k n-ai femeie” :))))
    In general femeile materialiste nimeresc barbati care vor mai multe femei asa k soarta lor intr-un final e una destul de cruda. Si oricum – ce traim noi in RO e un fel de experiment cu rezultate necunoscute, toata lumea crede ca face ceea ce trebuie, dar precedente nu exista si Dumnezeu stie cam pe unde o sa ajunga fiecare. Iar pe deasupra, tot in RO, “marile averi” au atata valoare cat imaginea care le reprezinta (de ex daca vezi unu cu Ferrari, cu Vertu si imbracat Versace poti sa fii aproape sigur ca banii pe care ii are acasa nu-i permit inca un rand de Ferrari + Vertu + tzoale Versace). E acealsi mecanism prin care 1 milion de $ de Zimbabwe nu valoreaza nici cat hartia pe care sunt scrisi deci cine incearca sa alerge dupa bani sa caste bine ochii ca 9 din 10 portofele frumoase sunt de fapt goale.
    Dar sunt de acord cu faptul ca nu mi-as intemeia o familie daca n-as putea sa-i ofer confortul necesar. Iar confortul necesar pentru mine inseamna mai mult decat casa, masina si un job bine platit; inseamna mult timp liber, inseamna posibilitatea de a varia experientele traite impreuna, inseamna o mica doza de adrenalina zilnica etc… si sigur nu-mi sta mintea la bautura cand toate lucururile de mai sus depind in mare parte de mine.
    Si chiar dak nu ar depinde, e mai frumos sa mori luptand si incercand sa obtii ce vrei decat sa traiesti ca un loser, sa spui k nu se poate si sa te duci sa te imbeti.

  44. partizan 86 spune:

    In primul rand “Buna” :D. In al doilea rand , imi vine greu sa cred ca ai avut discutia de mai sus, sau altfel spus, ca exista asemenea persoane care sa injure in halul asta o fata. Nu vreau sa par fals, sau ceva de genu’, pentru ca nu sunt, dar cred ca n-am injurat in viata mea o fata, desi unele meritau, si mi se pare ca nu faci decat sa-ti arati limitele apeland la astfel de gesturi.
    Cat despre subiect, am intalnit si femei curve, insa am avut placerea sa dau si de fete cu o gandire total diferita de al “pitzipoancei” clasice si care , desi ar putea profita de felul in care arata pentru a-si face viata mai usoara, prefera sa munceasca cinstit si sa obtina multe prin munca. Si chiar au reusit. LA fel si depsre noi barbatii, chiar nu e cazul sa generalizam. Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei este un baiat cu foarte multi bani, arata bine, nu e cocalar, ar putea avea o gramada de fete, dar nu.., el sta cu aceeasi fata de foarte mult timp, multi ani, si stiu 110 % ca nu a inselat-o si nici nu s-a interesat de altele. Pentru asta il apreciez foarte mult.
    Deci , cred ca intradevar, putem gasi oameni e valoare in ambele “tabere”, doar sa-i cautam, sau cine stie, dau ei peste noi.

  45. Ada spune:

    @Parmalat: Mi-a zis mie intr-a 12-a profa de religie ceva: “Nu-ti visa viata, traieste-ti visul!”, asta apropo de ce ziceai tu cu sa mori luptand. Si uite asa… incerc sa aplic!

    @Partizan 86: Bine ai venit!
    Din pacate exista asa ceva… Si eu cunosc si, si… dar intotdeauna i-am tratat ca pe oameni, ce ma interesa pe mine ce faceau ei in pat?! atata timp cat cu mine se purtau frumos si aveau caracter ok, iar pe mine actiunile lor nu ma raneau… no problem!
    Imi place concluzia ta! :)

  46. anca rusu spune:

    Mi-a placut la nebunie discutia cu ” Domnul Cocalar”( forma de respect), mai ales nonsalanta ta in raspunsuri.
    Multe am pierdut de cand am plecat din Romnaia in Egipt, dar de asta nu-mi pare rau.
    Am auzit si eu de ceva vreme de la colegele venite din vacanta Romania, de asa zisii Cocalari si zisele Pitzipoance. Evident am ramas masca ,initial ,dupa care m-am prapadit de ras.
    Ada draga, incep sa cred ca noi devenim innapoiate , referitor la vremurile traite in Romania, sau poate o fi efectul de turma al tineretului “spontan”, efect pe care nu reusim sa-l prindem nici macar din urma.
    Te-am pupat si tine-o tot asa.

  47. Ada spune:

    Ancuta! Bine ai venit pe aici, ma bucur sa stiu ca sunt citita si din Egipt. Te pup!

  48. metalshrine spune:

    Dar de fapt cine a zis ca femeile sunt porci si barbatii curve?… Ca nu mai stiu…
    Oare chiar asa sa fie? Nu cumva e o percepti gresita asupra societatii?
    Dupa parerea mea procentele de porci si curve sunt foarte mici insa…media si-a facut datoria de “informare” si a travestit multi oameni normali casre se indreptau pe o cale oarecum buna sau macar de mijloc in porci si curve. Asta ni s-a aratat la teveu si peste tot. Uita-te de exemplu la reclame. Persoanele si personajele care apar in spoturi publicitare nu sunt oameni ci caractere sau sabloane. Iar gestica, mimica, mesajul transmis subliminal prin detalii ce par neinteresante la prima vedere este clar…
    Cat despre manelistul cu care ai vorbit e clar de unde a invatat tupeul si limbajul, nu?
    Iaca aici exemplu de porc de internet: http://www.youtube.com/watch?v=LBRxyYPywMg

  49. cristy spune:

    am citit si eu interesantul dialog, insa nu prea stiu cum de ai ajuns sa porti o discutie cu individul, iar daca-mi spui ca nu-l cunosti, ma gandesc de ce ai stat sa te jigneasca de atatea ori si sa iti bati capul cu el, cred ca cel mai indicat ar fi fost sa ii dai ignor automat dupa prima injuratura.

    in alta ordine de idei m-a impresionat foarte mult felul in care pune problema si in care gandeste parlamat.

  50. Ada spune:

    Bine ai venit Cristy!
    Am vrut sa vad pana unde merge prostia, ce-i drept am alimentat-o si eu, amuzandu-ma cat se ataca…

    Ii voi transmite lui Parmalat ca gandeste bine. :)

  51. georgiika spune:

    deci.1.mia placut conversatia:))
    2.bv tie ptr ce ai scris.credema k ai zis numa adevaruri:)) bv

  52. georgiika spune:

    da sa sti canu toti baietii is asa cum zici:)) daorikum i adevarat in proportie de 90%ceai zis

  53. Ada spune:

    Bine ai venit Georgiika! :) Stiu ca exista si exceptii!

  54. catalin spune:

    am cititi dialogul si mi-am pierdut vremea degeaba…am crezut ca e vorba de un dialog serios intre un baiat cu mintea la cap si o fata pe masura…din contra, e vorba despre un cocalar si despre o “printzesa jmeckerita”….sau cred ca e o discutie intre pusti sau daca nu e un dialog inventat…nu releva nimic

  55. catalin spune:

    si sunt de acord cu cristi…cu indivizi de genul acesta nu stai la discutie…dai ignor si gata…dupa prima injuratura numai trebuia sa continui…dar nu, tu ai vrut sa ii arati cat de culta esti, si mai ca ti-ai batut cu caramida in piept cat de culta esti si cat de speciala esti…

  56. Ada spune:

    @Catalin: Bine ai venit!
    Daca tu consideri ca pierzi vremea degeaba, exista x rosu in colt dreapta sus! Cred ca tu ai ajuns cu vreo cautare google pe aici… se vede de fapt asta… daca ai avea rabdare sa mai rasfoiesti, iti vei schimba parerea. Si la o adica ce daca daca am fost eu gen “batman, batman”??? Iti place, bine, nu, esti liber sa NU citesti… e normal sa nu ma placa toata lumea, la fel cum nici eu nu plac pe oricine! ;)

  57. Florin spune:

    Am iubit doua fete la viata mea dintre care una a decedat (Dumnezeu sa o odihneasca) , iar cealalta dupa o relatie de doua luni in care totul mergea bine , conversatie ,totul ok , o vad mergand pe strada pe “dansa” , tinandu-se de mana cu un alt baiat.
    Ma duc la ea , o intreb , el e fratele tau, crezand ca totusi , ea chiar nu ar putea sa faca asa ceva si imi zice , buna , el e fostul meu prieten, tocmai ne-a impacat , sper ca nu te superi nu?……
    Cred ca sunt printre putinii barbati din lumea asta care se implica asa de mult ca mine intr-o relatie, scuzati-mi fada modestie.

  58. Ada spune:

    Buna Florin! Sa stii ca sunt exceptii si de o parte si de alta, ma bucur ca si tu esti o exceptie. :) Bine-ai venit!

  59. [...] ce un barbat te injura daca il refuzi - ca sa nu-i cada rangul… oricum, ala numai barbat nu se [...]

  60. Zamfir POP spune:

    Stimată Doamnă,
    tot ce aţi scris despre bărbaţi este eronat sau greşit (din două în două rânduri), pentru că, femeie fiind, nu ştiţi definiţia ştiinţifică a “curvei”!
    Conform ultimelor cercetări, savanţii de la Institutul XY au stabilit că:
    “Curvă este femeia care se culcă cu toţi bărbaţii, numai cu mine nu vrea, fir-ar să fie de curvă!”
    Să aveţi parte de zile numeroase … fără astfel de conversaţii!

  61. agache spune:

    Foarte interesant….felul cum se exprima si gramatica denota multe in general dar felicitari tie ca ai raspuns cu diplomatie!

  62. MOONWALK spune:

    Si tu ai facut o gresala gramaticala cand ai scris :”nu stiu care DIN noi……..” corect ar fi fost sa spui :”nu stiu care DINTRE noi……..”. “din” poti sa folosesti cand te referi la o incapere , societate , etc iar “dintre” folosesti cand te referi la persoane lucruri anume , cand faci comparatii adica ceea ce ai facut tu.Te pup!

  63. Ada spune:

    Merci pt lamurire, am notat si nu mai gresesc de acum ! Dar te rog… e “greseala” nu “gresala”.

  64. Andy spune:

    Bravo..

    Ai gasit si tu cu cocolar prapadit care nu stie gramatica sa te dai desteapta.. Adica mai bine spus a face pe desteapta ca femeile – cel putin alea cat de cit frumoase oricum sint destul de dume… hmm .. dume – oarede unde vine cuvintul? interesant ..

    Faptul ca dai cu tifla la un taran prapadit sarac cu duhul nu te face desteapta – doar faci pe desteapta cum se spune..

    Pai daca eu m-as apuca sa le dau peste nas la toate dumele unde s-ar ajunge? Cea mai desteapta femeie (obligatoriu urita ca alea frumoase is proaste de behaie – legile naturii ce sa-i faci) nu ajunge nici la 10% din valoare unui barbat.. Barbatii suporta fumeile sa aiba si ei ce f… (punt punctulete sa nu se cenzureze :-)) ..
    Hai sa vedem in ultimiii 10.000 ani cine a facut descoperiri si a crescut nivelul civilizatie – thenic, spiritual etc… hmmm mi-e greu sa ma gandesc la o femeie care sa fi inventat ceva.. pina si la partea creativa – poezie si pictura, arta in general tot barbatii fac legea..

    Evident ma nou sar in sus feministele ca vai de mine daca una e duma si nu are talent sa fie si ea totusi considerata geniu ca de doamne se supara fumeile si nu mai dau p.. la barbati….

    Cam boring … filozofie de mahala cum se spune.. de fpat cam totul este de mahala in momentul cind apare femeia in scena..

    Mai bine harem ca la arabi – femeile sa fie ca niste caini de companie – de fapt cainii sint superiori.. da sa zicem groso modo se accepta comparatia..

    Adevrau e ca maine poimanine o sa se faca copchii artifical fara fumei si chair ca nu mai au ce sa ofere in afara de a distra barbatii .. adica cam unde ar trebui sa fie in mod normal oricum – ca fiinte inferioare … in general vorbind evident :-))

  65. Ada spune:

    @Andy: Tu sigur esti unul dintre gugalitorii mei! Si ai nimerit doar pe articolul asta si arunci cu noroi. Nu-i inteleg pe unii de ce judeca!
    N-ai decat sa crezi ce vrei! Si eu sunt de parare ca Dumnezeu da cu masura, dar tu esti un extremist!
    Duma din cate stiu eu e o gluma buna scoasa de vreun inspirat, chestie care ramane in timp si e folosita la misto… de exemplu “La naiba, in puii mei!” a lui Bendeac.
    Pe langa asta relaxeaza-te … ca faci riduri… si dai rateuri in taste! Nu ma dau desteapta, sunt! Si am demonstrat-o de destule ori!
    Nu face comparatie cu lumea araba… mai citeste, mai informeaza-te si-ai sa vezi ca lucrurile stau putin altfel! Si n-ai decat sa te duci sa traiesti acolo!
    Comparatia ta e de cea mai joasa speta… ma bucur ca nu toti barbatii sunt ca tine!
    Niciodata gaura n-a fost egala cu batzu’, dar asta nu inseamna ca unul din cele doua lucruri trebuiesc umilite si injosite!
    Ce ma bucur cand am dreptate… toti Andrei-i au buba la cap! Rau!

  66. [...] Pentru luni pregatesc un interviu, nu spun cu cine, veti vedea atunci. Pana una alta, am mai publicat pe Hotcity cateva caracterizari ale zodiilor si niste concluzii la care-am ajuns dupa ce-am tratat mai demult subiectul “de ce sunt barbatii porci si femeile curve“. [...]

  67. MIzerie DeLacorbi spune:

    Treaba asta cu femeile si barbatii e decat in capul unora. Din pacate si femeile si barbatii au uitat ca, inainte de toate, sunt oameni. Barbatii obsedati de pizda iar femeile de bani, nu avem decat o singura cale:autodistrugere. Marele necaz e ca ambele parti se joaca cu sentimentele si emotiile omenesti, care, ranite tot mai des, tind sa dispara. Intr-un final…n-am decat sa va urez PACE SI ARMONIE!!!

  68. Ada spune:

    Mizerie de la Corbi, bine ai venit! Bun punctul tau de vedere si trist de adevarat. Numai bine, te mai astept!

  69. Mizerie DeLacorbi spune:

    NU obisnuiesc sa imi duc veacul pe bloguri si forumuri.Dar la discutia asta chiar nu m-am putut abtine sa postez ceva. “mizerie2012″ este IDul la care ma gasesti daca ai placerea sa discutam despre orice.Pace si fericire!

  70. donarte spune:

    Nu prea pricepem noi ca nu suntem monogami! Asta e rezultatul educatiei din “familia perfecta” si din cauza sau datorita (cum doriti) uitatului prea mult la filmele americane. Cred ca la fel ca in celelalte exemple suntem impatiti in 2 categ.: cei care recunoastem si ceilalti.
    Cica dragostea reciproca, totala, perfecta si etc…. e utopie. Deci, restul sunt simple amanunte mai picante sau nu… mai dureroase sau nu….depinde de nivelul si gradul de implicare emotionala. Nimanui nu-i place sa se certe cu “perechea”, dar toti enjoy impacarea, cu sexul de rigoare (cu scantei sau fara, cum doriti, :D).
    Asa ca hai sa fim mai atenti, si sa ne intoarcem cu fata spre teren, ca acolo e jocul!
    SA VA FIE BINE!!!

  71. Ada spune:

    Donarte, bine-ai venit! Am notat parerea ta, sunt de acord! :)

  72. Alin LEO 22 spune:

    Uite de asta nu imi mai trebuie mie pe nimeni

  73. agathapurple spune:

    :)))) nu am votat in viata mea dar acum as vota sa doara prostia. Sa.i vad in chinuri, tarandu.se prin curtea spitalului. Ahh ce satisfactie as avea :X

  74. donarte spune:

    Salutare la toata lumea! Chiar uitasem de blogul asta, si mi-a facut placere sa trec pe aici sa vad ce se mai zice. In rest ce sa va zic…marea problema cu baietii astia e ca au inceput sa intre in politica, serios vorbesc…cine a avut cateva mii de euro disponibile a intrat “la putere ” ca sa zic asa. Eu m-am confruntat cu niste cazuri de “politicieni” de imi venea sa ma sinucid. Asa ca mi-am pus traista-n bat si m-am uschit. N-or fi aici cainii aia care speram sa aiba colacii in coada :D, dar te tot minunezi cate drepturi ai, cum si la magazinul de la colt ti se adreseaza cu “Sir”, unde naiba a disparut mizeria cu care ma obisnuisem, etc. A, era sa uit, daca nu pricepi ceva de la un functionar, iti repeta pana intelegi fara sa se enerveze, ba chiar e satisfacut ca a reusit sa te ajute cumva. Acasa…. e la fel….. :D. Cu alte impresii si cu alte constatari…..dupa ce mai traiesc un pic pe aici.
    Sa va fie bini! ;)

  75. Alin LEO 22 spune:

    donarte unde esti ca vin si io

  76. Ada spune:

    @Alin: Nu fii asa de drastic!

    @Agathapurple: Facen un club! :)

    @Donarte: Si tie sa-ti fie bine unde esti! Te mai astept in vizita.

  77. Alin LEO 22 spune:

    DRASTIC, ADA??? DRASTIC??? EU EXPLODEZ, NU MAI SUPORT VIATA ASTA!!! SUNT PREA MOALE, NU PREA DRASTIC

  78. joker spune:

    Astept si episodul trei cand vei detalia afirmatia, exemplificand pe intelesul”celor multi” ca vorba asta de duh e proliferata de habarnisti, pentru ca cele doua sexe(saracele) sa se chinue mai abitir.In capsoarele lor ce iau mot a mot aceste “adevaruri” necercetate, neintelese si manelizate, la maximum!

  79. madalina spune:

    Fiecare padure are uscaturile ei ;). Nu o sa ii schimbam noi, daca se vor schimba ( astia – ca individul de mai sus ) va fi din proprie initiativa.
    Spuneai ca te feresti de barbatii fecioara, de ce ?:D ( sunt curioasa doar.. si pe mine m-a dat peste cap o fecioara candva :) )

  80. Ada spune:

    @Madalina: Bine ai venit!
    Ma feresc de barbatii fecioara pentru ca sunt tipicari, ipohondri, paranoici, negativisti… au asa un stil si niste stari de a te trage in jos, incredibil! Slabi de caracter si totodata sufocanti, uneori prea sensibili cand nu e cazul… nu stiu, eu stilul asta l-am intalnit. Nu neg ca exista exceptii.

  81. Matthew spune:

    oo vai, stiti comentariul lui King Joulian din Madagascar “whatever happened to the separation of the classes” – interesant :))

  82. carbonaru spune:

    Pentru ca ar fi bizar sa fie femeile porci si barbatii curve. Chiar daca uneori se intampla exact asa :))

  83. Codrut spune:

    Buna.Interesanta discutia.20 de barbati se pune cu o femeie.Incredibil.

  84. Codrut spune:

    I’ve always wondered.Why women are so fucking bitchy? Can you give me an answer,my dear Ada.

  85. Codrut spune:

    I like the way you talk.The subject is interesting.

  86. voyageur89 spune:

    Stiti cum sta treaba aici..genul asta de barbati ..care si-au demonstrat valoarea prin nivelul lor “ridicat” de cunostinte de gramatica ,cu mult tupeu si limbaj de mahala au succes la pitzipoancele din ziua de azi..care accepta sa fie batute,injosite si multe altele doar ca sa fie plimbate cu un BMW si sa aiba un barbat “jmecher”.Bine ca mai exista si cealalta categorie de femei..care stiu sa iubeasca, sa fie familiste convinse..si prin acest lucru reusesc sa transforme barbatul care-l au langa ele intr-unul de nota 10:D

Lasă un răspuns

