Am inceput saptamana … bine

Sper sa nu continue asa.

De dimineata, in starea de semi-somn sau semi-trezire, cu 2 minute inainte sa sune ceasul, vine mama sa ma trezeasca, ingrijorata ca poate intarzii la servici. Urasc chestia asta, ma face sa fiu ursuza toata ziua. Bun… Ies din casa, jos in fata blocului, vecinii cu cainii la plimbare. Salut ca o fata politicoasa ce sunt si incepe una din javre sa ma latre. Mama, dar in stilul ala de caine las, care se repede la picior cand te intorci cu spatele. Vecinu’ zicea el acolo ceva, dar m-am enervat!!! Pe mine nu ma latra si nu ma musca niciun caine, n-am probleme, i-am spus asta si vecinului, i-am zis ca a lui jivina e defecta. Cred ca s-a suparat 😀

Traversam si un tip: „Pis-pis domnisoara”! (nu era psst-psst, era ca la pisici pis-pis, animalul!!!)Ma grabeam si n-am avut timp sa-l injur asa cum merita, a capatat o varianta light. Cand sa ma urc in tramvai, urca daca ai unde si cum. Eram cu piciorul pe scara sa urc si ala sa inchida usile. Am inceput sa ma cert cu oglinda, oglinda in care se uita si vedea exact ce se intampla. Mi-a facut faza cu inchisul usilor de vreo doua ori, apoi m-a lasat sa urc. Am stat ca sardeaua… vorba bunicului meu „Intreprinderea Taras Bucuresti – c-un picior pe scara, c-o mana pe bara si cu curu’-afara”. La prima statie am cedat nervos si am mers pe jos. E ca la balamuc acolo zilele astea, sunt credinciosii adunati sa pupe moastele Sfantului Dumitru. Fratilor nenea ala sta acolo 365 de zile pe an, nu cred ca e nevoie sa stai multe ore la coada ca sa ajungi acolo. Babele ar zice „pacatoaso”, dar eu ma voi duce intr-o zi cand nu e tipenie de om si n-o sa stau la coada. 😉

La metrou deja m-au luat toate caldurile, ca de obicei full, normal ca n-am gasit ziar, la cati capcauni umbla liberi la Piata Unirii si iau teancul de vreo 10 ziare, sa dea la toata lumea de la servici!

Bine ca sunt la birou si acum sper ca nimic aiurea nu se ma joaca cu nervii mei. Sper sa fie o saptamana usoara, pentru toata lumea!

Un gând despre &8222;Am inceput saptamana … bine&8221;

  1. Ce placut e sa mai vezi si optica altuia asupra cotidianului!

Lasă un răspuns

