Am visat azi noapte…

Azi m-am amuzat copios cu un amic care mi-a povestit ce a visat. Se pare ca subconstientul asta ne face niste figuri de zile mari.

El: am visat aseara ca m-am insurat c-o tiganca 😦

Eu: tare 🙂

El: mda, a fost un cosmar amuzant 😛

ma-sa era o florareasa din aia….si-o aranja mama sa arate cat de cat :))

Eu: ce caterinca :))

El: si eu m-am dus la biserica intr-un prosop si camasa 🙂

da’ nu stiu exact de ce 😛

Eu: in loc de pantaloni aveai prosop? :))

El: dap 🙂

Eu: si eu am visat ciudat aseara k m-am impacat cu fostul desi nu vroiam si apoi incercam sa ma consolez cu gandul k asta e acum, n-am ce mai face

mama, horror

El: si preotul era caterincos…ne-a intrebat :”sunteti siguri ca vreti sa dati 2 milioane ca sa va luati?”

ca atat facea slujba 😛

Eu: :)) ce tareeeee

El: mda…si au mai fost niste faze….da’ nu-mi mai aduc aminte exact

mi se pare ca era si un bebe…pe care il boteza cu apa dintr-un wc din ala turcesc 😛

il baga acolo si tragea apa ….saracul copil 😛

Eu: ai o imaginatie bogata :))

El: asa se pare 🙂

Deci… da!!! Ce bine ca nu tin minte ce visez, exceptand cateva cazuri, cum a fost azi-noapte. 😀

Lasă un răspuns

