Spargatorii de parole

Mai bine se limitau la nuci si „baletau” in continuare!!!

Aseara ies linistita de pe mess, si trec la teveu. In 5 minute suna telefonul. Era un vecin „Auzi tu esti pe mess?” „Nu, de ce?” „Pai intra repede ca e cineva pe contul tau si trimite mass-uri cu porcarii!”

Mi-a crescut tensiunea instant! Am intrat si din fericire a mers cu parola mea. M-au bombardat toti care mai de care cu caterinca, altii oripilati, altii au zis ca m-am tacanit la cap, altii cu sfaturi sa-mi schimb parola, altii destul de linistiti spunandu-mi „stiam ca n-ai fost tu”…

Deci mass-ul cu pricina suna asa: „azi am supt pula ptr prima oara mmm ce bine a fost, alex buzz me ca nu te gasesc !”

O exprimare de gradinita, cine ar fi tampit sa-si strige in gura mare experientele pe net, doar nu sunt Alina Plugaru 🙂 . Nu stiu care Alex, probabil beneficiarul felatiei cu pricina :)) . Oricum, m-a deranjat chestia asta, pentru ca probabil se vor mai trezi si altii sa ma intrebe ce a fost cu mass-ul.

Ii multumesc persoanei bine intentionate care a facut asta, ii multumesc pentru „reclama”, daca dupa chestia asta vin cei de la Vivid si-mi propun un contract avantajos, voi da eu mass-ui de-astea  :)) . Oricum, ce-mi doresti tu mie, sa ti se intample tie!!! Si sa se intample sa-ti pierzi parola, id, cont de mail, toate adresele si lista de id-uri, si implicit alte conturi facute cu adresa respectiva! Atunci sa vezi distractie!

A! Si inca ceva! Fereste-te sa-ti aflu identitatea! (sfat prietenesc)

7 gânduri despre &8222;Spargatorii de parole&8221;

  1. vreau sa sparg o parola de mes si chiar nu pot

  2. nu stiu ca asta caut si eu

  3. Adevarul e ca sunt destui retardati care fac mistouri din astea. Ce au in capete, nu stiu, inca nu le-am spart sa aflu, da’ ar fi ceva. Si stai linistita, cine te stie nu cred ca ar crede o tampenie din asta. Si, daca ai facut ce a scris, este strict problema ta proprie si personala. In dormitor e permis orice. Nu?
    Insa aici e vorba de altceva, de violarea intimitatii, si de furt, avand in vedere ca a utilizat contul tau fara permisiunea ta. Deeeeci, caz penal. :D.
    Nu spun mai mult ! Dar daca ai nevoie de ajutor si pot, il caftesc eu. Gratis !
    Si cred ca multi vor avea aceeasi idee. :).
    Pana atunci stai linistita, cine te cunoaste realizeaza ca nu ai cum sa fii tu.
    Sau cel putin eu cred asta. 😀
    :*

  4. Atata timp cat ai putut intra cu parola ta, inseamna ca pus si simplu a ghicit-o. Ceea ce mai inseamna ca ori e din cercul tau de cunoscuti ori ai avut o parola evidenta si prea simpla. Daca stai sa analizezi bine un om, in urmatoarele 10 min poti sa-i ghicesti parola 🙂

  5. Sper sa n-ai dreptate… oricum am facut parola mult mai complicata decat era. 🙂
    Si bine-ai venit!

  6. raluca_bandean

    ce naiba nu gasesc program de spart parole

  7. raluca_bandean

    !la naiba

Lasă un răspuns

