Servicii… a la Porsche

Ma uimeste zi de zi prostia unor oameni… si mai zice mama ca am eu o atitudine „eu sunt cea mai desteapta, restul sunt prosti”. Pai am motive, si ale naibii motive le gasesc cam des!

Deci, (stiu ca nu se incepe cu deci) dupa statul de rigoare la politie, constatarea asiguratorului, ajung la Porsche Bucuresti Vest. Acolo, chipurile avand pile, sun un prieten care lucreaza acolo sa-mi dea indicatii. Eu in situatii de genul asta, cu revizii, chestii tehnice, birocratie sunt pa. Respectivul ma duce la cineva de la receptie service. Domnul in cauza imi studiaza actele, se uita la masina si imi spune ca voi primi mail cu data programarii.

Si ma pun pe asteptat, probabil la Pastele cailor venea si mailul, asa ca am decis sa scriu eu un mail prin care solicitam sa mi se trimita data programarii. Nu primesc raspuns, normal! Dau fwd: Buna ziua! Revin cu rugamintea de a ama programa si pe mine in service cu masina. Va multumesc!. Asta era undeva pe 22 septembrie. Primesc si un raspuns:” maine veti primi un rapsuns cu data programarii….VA multumesc ptr intelegere.

Bineinteles ca nu s-a intamplat ca in raspuns, asa ca a trebuit sa revin cu un alt mail: Buna ziua, Cum acest mail l-am primit vineri, spunandu-mi ca sambata voi primi raspuns cu programarea, mi-am inchipuiut ca sambata nu lucrati si nu voi primi niciun raspuns. Deci astazi, va rog cat de repede puteti sa-mi dati un raspuns sa stiu cum ma organizez. Va multumesc! O zi buna!

Dupa mailul asta, tacere. Am mai sunat eu si intr-un final dupa multe insistente, ma paseaza unui coleg. Stabilesc ziua, ora etc, dau masina. E gata masina, dar stai ca nu au decontare directa cu Astra pentru masini proprietate personala, au doar pentru alea in leasing. Pai trai-v-ar voua, aia proprietari de masini sunt mai prosti, nu?! Varianta era sa platesc eu si sa-mi recuperez banii cine stie cand sau sa merg sa iau factura si sa iau acordul de plata. Dupa multe alte drumuri, am reusit, nu inainte de a ma suna cei de la Astra, intarziindu-ma inca o zi pentru ca au uitat ca am franchiza si au refacut acceptul de plata. Mi-am luat si masina si am zis ca data viitoare o sa am grija sa fie avariata serios, nu 3 zgarieturi pentru care m-am agitat de nebuna, sa am pentru ce ma agita!

Surpriza vine azi cand primesc un mail de la primul consilier: Imi pare rau dar fiind un mail foarte vechi nu imi mai amintesc detaliile. Daca se poate sa imi reamintiti….

Mirata, ii trimit mail: Buna ziua, Intr-adevar este un mail vechi, iar raspunsul a venit cu un delay foarte mare. Adica, m-ati pasat unui alt coleg, masina mea fost in service, reparata, am alergat dupa acceptul de plata si mi-am luat si  masina. Deci mailul nu mai e valabil, problema rezolvata! O zi buna!

Raspunsul a venit mai repede decat ma asteptam: k o zi buna.

Am ramas un pic paf pentru ca ma stiu pe mine cum trimit mailuri, intr-un mod cat mai politicos, cat mai protocolar. Doar cu cei cu care am o corespondenta intensa si am convenit sa ne spunem pe nume, malurile sunt mai informale. Mi s-a parut aiurea modul in care a trimis mail, pentru ca pana la urma urmei sunt un client, nu conteaza ca sunt fata, ca sunt tanara si ca sunt atehnica. Pai cum am vorbit eu si cum a vorbit el!

Asta e doar un caz, sper sa fie singular, pentru ca tipul care s-a ocupat de fapt de masina mea a fost super profi. Oameni si oameni…

Un gând despre &8222;Servicii… a la Porsche&8221;

  1. […] ce m-a dus cu zaharelul un tip de la Porsche (ala care mi-a raspuns la mail dupa 2 luni si ceva), m-a pasat altuia. Bun, vorbesc cu respectivul, stabilesc o zi si gata. Ziua stabilita era lunea, […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s