Vrei sa fii Mos Craciun?

Acum ai ocazia!

Vino duminica, 21 decembrie la ora 12:00 in Piata Constitutiei si poti fii Mos Craciun! Coca-Cola impreuna cu Primaria Capitalei organizeaza un mars al Mos Craciunilor, tu doar inscrie-te aici si fii prezent, costumul si sacul cu cadouri pe care sa le imparti copiilor, le vei primi acolo! Se intentioneaza stangerea a 4000 de mosi pentru a intra in Cartea Recordurilor.

Participi la doborarea unui record facand o fapta buna?

8 gânduri despre &8222;Vrei sa fii Mos Craciun?&8221;

  1. But of course! 🙂

  2. N-am balcon inspre partea aia 😛

  3. Nu stau la Casa Poporului, stau IN Casa Poporului, partea care da spre Piata Constitutiei e a alor mei, ei au vedere acolo, pe partea mea, eu vad Mariott-ul! 🙂

  4. Tu poti sa te duci pe jos. 😛

  5. Am crezut ca arunci o privire din balcon… ;;)

  6. Adica cum? Nu mai stai la Casa Poporului? Glumesti, nu?

  7. […] copii, funny, mars, Mos Craciun, muzica, radio, record, special) Mi s-a parut foarte tare ideea cu Marsul Mosilor de cand am auzit de ea la […]

Lasă un răspuns

