Leapsa mi-a trebuit, leapsa am!

Naicu, probabil asaltat de aceeasi leapsa si de la mine si de la Mihnea, m-a pedepsit! Ca mai apoi sa se trezeasca si Mihnea sa ma lepsuiasca, deci 2 in 1, sampon si balsam 😛 . Am primit porunca:

1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2. Pick the 4th picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same!

Si acum ce a iesit:

Bebe

Numele lui e Andrei Daniel, e un bebe dulce care are 4 luni, e baietelul unei prietene. Ieri am intrat in posesia catorva poze, dupa ce m-am conversat la telefon cu mamica lui, timp in care, de la atata vorbarie, copilu’ a adormit. 🙂 Curand il voi vedea si live!

Acum leapsa sa mearga mai departe la Ego, amdraciFemeia simpla si Copila blonda!

Nu e voie sa minti si, daca aveti ca mine folder in folder in folder… aplicati tot regula lui 4! 🙂

2 gânduri despre &8222;Leapsa mi-a trebuit, leapsa am!&8221;

  1. […] apoi am fost la coafeza mea acasa si m-am facut (mai) draguta (decat eram deja) si l-am vazut pe bebel, e un frumos; m-a tratat cu sarmale… bune! Apoi a urmat smotru, ca mai facem si curat din […]

Lasă un răspuns

