Orgie

sex in 4…

tare ideea, nu?

de fapt toti suntem 4 in pat… tu, eu, imaginea mea despre tine si imaginea ta despre mine.

Maine cred ca o sa ma trezesc si o sa ii dau imaginii tale o cana de cafea.

Poate ma mai trezeste la realitate. Te vad extraordinar si stiu ca voi fi dezamagita intr-o zi.

Si nu din cauza ta, ci doar pentru ca ochiul meu care vede realitatea e indragostit.

Vede obtuz total. Deformeaza totul pana la perfectiune. C-asa vreau eu. Sa fii perfect.

Perfect in pielea goala si in sosete.

Asa e perfectiunea. Umbla in pielea goala, dar isi ascunde talpile… Pâş… pâş…

14 gânduri despre &8222;Orgie&8221;

  1. nu judeca femeia indragostita
    savureaza pana ai ce
    maine cine stie? poate nu mai e in preajma ta

  2. Nicidecum nu judecam femeia indragostita! Ai dreptate cu enjoy the moment 🙂 ! Cum spunea si Connect-R „dragostea nu se explica, ea se simte”.

  3. „Asa e perfectiunea. Umbla in pielea goala, dar isi ascunde talpile… Pâş… pâş…” – grozav spus! 🙂

  4. Prea filosofoc pentru starea de somnolenta pe care o am… Insa banuiesc ca e o idee buna ce ai spus mai sus. 😀

  5. @ionutu: merci!
    @naicu: este 😛

  6. Lasand la o parte chestia asta dragalasa, cred ca ar fi mai bine daca imaginile intre ele ar bea o cafea si tu cu acel misterios „el”. Si, apoi, de ce sa fie „in 4” , cand „in doi, dar reali” e mult mai interesant/. Jumatate din puzzle a fost dezvaluit…taddaaaaaa, una din persoane esti tu ! Cealalta…ramane de vazut. Nu te arunca spre perfectiune, ca vei pica mereu, pentru ca …NU EXISTA PERFECTIUNE. Daca noi, oamenii, am fi perfecti singuri, ne-am plictisi si am ramane singuri! Dar suntem „defecti” intr-un anume fel, incompleti mai de graba, poate de asta ne tot cautam ca niste robotei „jumatatea”, ca sa devenim din nou un „tot unitar”. Si gandeste-te ca omul pe care il iubesti nu e perfect pentru ceilalti, ci este perfect pentru tine, pentru ca tu il vrei asa cum e, pentru ca doar pe tine te completeaza, pentru ca, iubindu-l, il faci perfect.
    Succes !

  7. cam mare aglomeratia ca sa zic asa… si de ce esti zgarcita si dai o cafea doar imaginii lui? ce? tu nu meriti? 🙂 cumva, undeva, la un alt nivel decat cel citibil inteleg ca sunt momente cand introspectia e prea dureroasa si atunci chemi, precum ulise in infern, umbrele prietene dar dai de baut doar proorocului….

  8. Sunt darnica si altruista… poate aveam doar de-o cafea si, cum eu traiesc si fara, i-am cedat-o! 🙂

  9. respekt, ce sa zic… 🙂 da’ zi-i tu, nu ti-a trecut prin minte ca poate iti da si tie o gurita? :)))

  10. Pai tu crezi ca toata lumea-i fraiera ca mine?! (ce-mi place replica asta) 😀

  11. draga, dupe ce-am citit cu uluire povestea questului tau fat-frumoscian…. nu, nu e alta mai fraiera…:) exista si dar…:) e minunat sa fii fraier… stiu ce zic…:)

  12. Iti multumesc pentru confirmare! 😆
    Eu intotdeauna am dreptate! 😛

  13. da ada….:))
    tu ai dreptate iar noi, ultimul cuvant..:))

  14. Noi? Care noi?… A, stiu, eu si cu mine! 😀

Lasă un răspuns

