If I could change sex for a day…

… I would try to understand men’s behavior and thinking!

Bun biletel am mai nimerit la cursul de engleza… La norocul meu la ales, era si normal sa-mi pice o asemenea chestie (adica titlul post-ului) si pe care sa trebuiasca s-o inchei cumva. Cum altfel decat incercand sa inteleg si eu specia asta cica pe cale de disparitie?!

Daca as fi barbat pentru o zi, n-as ierta nicio femeie, pentru ca ele trebuie iubite, nu intelese! Asaaaaa… I would scratch my balls, am inteles ca e o mare placere, sunt curioasa si eu 😀 ! Exista si un instrument special pentru asta! 😛 Poate m-as uita la fotbal cu baietii si as face o tragedie maxima din faptul ca a pierdut Steaua un meci. Dar cred ca as prefera sa-mi iau o masina tare, de-aia gen aspirator si sa ma duc in club. Doamne cate femei proaste o sa gasesc acolo, care ar face orice sa le plimb un pic cu masina, asa ca as gasi vreo 2, hai 3, care sa-mi faca un blow job ca la carte! Adica ce p*** mea, doar sunt un domn! 😛

In rest, m-as barbieri si as fi ingrijit, as fi tot timpul pedant si manierat, asa cum nu mai gasesti barbati in zilele noastre. As sti sa dau mana la coborare unei domnisoare dragute, as sti ca intr-un restaurant barbatul e cel care intra primul, as sti ca e un gest foarte frumos sa saruti mana unei doamne, mi-as lua „Manual de stil – Gentleman” sa invat de la profesionisti, as fi mai atent la detalii,  as fi ca Richard Gere (era el sau altul?) in filmul ala cu „ce vor femeile” si, ghicindu-le gandurile, as fi barbatul ideal, nu?! 🙂

Dar prefer sa fiu femeie inapoi, mi-a ajuns ziua in care am fost barbat!

Si, la fel cum nici ei nu ne inteleg pe noi, e mai bine sa ramana misterul si tentatia descoperirii reciproce! 😀

Cum ar fi daca ai fi sexul opus pentru o zi?

16 gânduri despre &8222;If I could change sex for a day…&8221;

  1. Sa fiu o zi femeie…
    As incerca sa:
    -caut un negru sa fac prostii cu el (ca tot se lauda atatea ca „e de bine”)
    -vad cum e cu agatatul si cum se simte o femeie cand e cu un barbat
    -as incerca sa nu injur, sa nu termin o fraza cu „ce p**a mea
    -as merge la salon si la coafor
    -nu m-as duce in bucatarie sa gatesc, ca deja fac asta
    -as conduce mai mult masina pe principiul „blonda la volan”
    -as seduce barbatii, fara insa a ma culca cu ei.
    -as juca fotbal
    -as face plaja topless
    Si la sfarsitul zilei, dupa un shopping si o plimbare cu o masinuta roz decapotabila, as merge la masaj, apoi somn de voie si, de a doua zi, din nou barbat.
    Pai nu?

  2. As incerca… sa ma mai gindesc la chestia asta. 🙂

  3. @Mihai: lol!
    @Naicu: Hmmm… parca vad ca dezvolti subiectul la tine. 🙂

  4. Hmm, daca as fi barbat pentru o zi, as face in asa fel incat sa ma imprietenesc bine cu „fostul”, „actualul”, „viitorul”, „viitorul fost” iubit (dupa caz) si sa-i descos putintel mintea ca de la barbat la barbat.
    As face liniute cu masina lui X, ca femeie n-are curaj sa mi-o imprumute dar ca tovaras sigur n-ar avea retineri.
    Sa ma imbat craci intr-un club si sa plec pe 3 carari la bratul unei gagici agatate la tupeu alcoolizat…Ooo si multe altele…nu mi-ar ajunge o zi.

  5. Honey, bine zici! Cred ca mi-as dori sa am forta si sa-i stalcesc mutra aluia care ma enerveaza… si o sa-mi mai vina idei pe parcurs 😛

  6. S-o iau ca pe o leapsa? Am sa ma gindesc in clipele mele feminine si am sa dezvolt. Imi trebuie inspiratie. Deocamdata ma simt ca in vacanta si creierul face pauza.
    Doamne, destept ai fost cind ai inventat plaja la ocean… 🙂

  7. Nu era Mel Gibson cel din What women want? Anyway.. femeia captivă din mine ar zice să lăsăm lucrurile mai bine aşa cum sunt. Vedeţi voi.. ea este o fire conservatoare în permanenţă antiteză cu Eul meu masculin ce ar fi curios să afle cum este să fi femeie.. 🙂

  8. Naicu, tu vrei sa ma oftici sau ce? Bine mah bine, fa tu plaja, ca eu o sa ma dau cu schiurile! 😛

    Ionutu, nu sunt cinefila, deci nu te contrazic. Si… ascult-o pe the woman in you! 😉

  9. Pai miine ma duc in munti. 😀

  10. Mel Gibson …

  11. Scarpinatul la o-o e overrated :)))

  12. deci am sa mor.. 🙂 de ras….
    singura continuare posibila, evident, din pontul meu de vedere, ar fi fost „i would’t change sex for nothing” …. :))

  13. Deci te dixtrezi!… Citeste si mai in urma ca (te) vei mai rade! 😛

  14. deci da, asta si fac…:) bunadedimineata!

  15. Buna dimineata si tie!

Lasă un răspuns

