Joc de carti

Intr-o zi, ne-am jucat la carti iubirea… Am impartit egal cartile si jocul a inceput. Am aruncat pe masa o CLIPA, dar tu mi-ai aruncat o ZI… Si am pierdut o carte… Scot din carti AMINTIREA, dar tu pui repede UITAREA… Si am mai pierdut o carte… Pun jos o carte INTREBAREA, dar tu imi arunci TACEREA… Si n-ai castigat o carte… Pun asul TE IUBESC, dar din priviri, tu-mi arunci asul TE-AM IUBIT… Trista, tacuta, ma ridic pentru ca AM PIERDUT… 😦 Eee … prostii, pentru ca mai am inca o carte, SPERANTA!!!!! 🙂

11 gânduri despre &8222;Joc de carti&8221;

  1. Se spune ca sunt 3 lucruri care nu se intorc niciodata : O sansa pierduta (stiu cum e, in cazul meu si stii si tu!), o palma data (!), si o vorba aiurea spusa. Iubirea insa nu o joci la carti. Pentru ca, atunci cand crezi ca ai pierdut, poate ai castigat ceva : TIMPUL. Speranta nu moare niciodata. Dar e bine daca mintea controleaza sufletul si nu stai sa speri degeaba.
    Timpul, se spune, e cel mai bun doctor. Din nefericire isi omoara, lent, toti pacientii… Ideea e sa faci lucrurile cand si cum trebuie facute, sa nu regreti, sa nu pierzi, sa nu risti mai mult decat simti ca poti, si sa tii capul sus. Fii mereu „tu”, cea pe care noi ceilalti o stim. Siiii….iubeste si lasa tot Timpul sa-si urmeze cursul. Nu forta nici uitarea, nici tacerea, nici clipa, pentru a nu ramane doar cu amintirea. Intelegi tu ce vreau sa spun. 🙂

  2. Mi-ai scris cam alambicat, dar am inteles! Zi-le lucrurilor pe nume cu mai putine cuvinte.

  3. Te-ai indragostit…

  4. Hai sa o spun mai pe scurt :
    Desi esti sor-mea, risca, altfel ai sa ramai numai cu speranta ! Si crede-ma ca, daca eu te imping sa faci asta, stiu eu ceva. Nu faceti ca mine !!!! :). Stii tu de ce !

  5. Naicu, ce te face sa crezi asta? Eu sunt o eterna indragostita, de viata! 🙂

    Mihai, filosoful sef! 😛

  6. ” Filosofus non facit barba! ” (sper ca am scris corect!), spuneau latinii.Si apoi, dupa ce te casatoresti ai doua sanse ca barbat : fie ai o nevasta buna, si esti fericit, fie ai o nevasta mai putin buna, si devii filosof ( Seneca!). Nu sunt si nici nu incerc sa fiu filosof ! Eu vreau si sper sa fiu fericit. Ceea ce va doresc si voua. :).

  7. Hmmm, joc pe cat de „pervers” pe-atat de addictive…il joc si eu acum. N-am carti bune asa ca mi-au ramas doua variante, sa joc la cacialma sau sa ma arunc. Sa iau o hotarare intre cele doua optiuni a devenit destul de complicat…desi potul devine din ce in ce mai putin tentant. 😕

  8. @Mihai: era pe undeva cu „ph”

    @honey: Cacealmaua se poate intoarce impotriva ta, iar daca te arunci si pierzi, macar stii ca ai facut-o pe mana ta si, ca din partea ta, ai dat tot.

  9. @Ada : ma gandeam eu ca o dau in bara ! Mea culpa ! 🙂

  10. ai uitat sa zici macao. deci ai pierdut… 😉

  11. @nenea: Da, dar cine n-are noroc la carti, are in dragoste! (asa se zice) 😛

Lasă un răspuns

