Piatra

Piatra… Distratul s-a impiedicat de ea, Violentul a utilizat-o ca proiectil, Intreprinzatorul a construit cu ea, Taranul obosit a folosit-o pentru a se aseza pe ea, pentru copii a fost o jucarie, Drummond a poetizat-o, David l-a omorat pe Goliat si Michelangelo a scos din ea cea mai frumoasa sculptura…

In toate aceste cazuri, diferenta nu a fost piatra ci omul! Nu exista piatra in drumul tau de care sa nu poti profita pentru propria dezvoltare!

13 gânduri despre &8222;Piatra&8221;

  1. Si cu omu’ care se numeste bolovan ce fac?

  2. Dar cu pietrele de pe inima?

  3. Il arunci in rau 😛

  4. Alea se rezolva la psihoterapie… sau la preot 😀

  5. Da’ tre’ sa-i intreb daca stiu sa inoate?
    Adica nu ma leaga astia daca-si da duhu vr’unu?

  6. Sta un pescar pe malul apei cu un bat intr-o mana iar in cealalta o piatra si e observat de o trecatoare ce il intreaba curioasa?
    – Ce faci d-le prinzi peste?
    – Da.
    – Da cu piatra ce faci?
    – Ei doamna aici e tot secretul pescuitului in aceasta piatra.
    -Hai spune-mi si mie ca si sotul meu e pescar si de cate ori vine fara peste ma cearta si ma bate, sa-i spun si lui macar o sa am liniste.
    – D-na daca stai odata am sa-ti spun.
    – Nesimtitule, porcule…..si pleaca femeia mai departe, pe drum se gandeste ca o sa aibe liniste acasa, asa ca se intoarce la pescar.
    – Bine, d-le fie.
    Se apucara ei de treaba dupa care d-na primeste urmatorul raspuns:
    – Auzi d-na cu batul asta n-am prins nici un peste, dar cu piatra asta d-ta esti a treia pe ziua de azi.

  7. @Athe: eu zic sa-i intrebi, altfel riscul e la tau! Arunca si tu bolovani de-aia de stiu sa inoate! 😉

    @jasmin: tare bancul, vezi ca sunt bune si pietrele la ceva?! 😆

  8. Interesant post, ca de obicei 😉
    Buna intrebarea lui Naicu, cu pietrele de pe inima ce facem?Daca nici psihoterapeutul sau popa nu ne pot ajuta?

  9. mai nasol e cu piatra la rinichi

  10. @Eu: Daca nici psihoterapeutul nici preotul nu pot face nimic, inseamna ca esti suficient de puternic sa decizi tu ce faci cu ele. (pietrele)

    @nenea: si eu zic la fel… 🙂

  11. Ada, eventual le iei , ti le lei de git si te arunci in primul riu 😀

  12. Eu cred ca as fi in stare sa transform si-o piatra in planta…la cat de bine ma pricep la vegetat…:)

  13. @eu: eu as numi asta egoism si lasitate, dar e cu totul alta poveste aici.

    @honey: si eu ma pricep cel mai bine la vegetat, dar nu prea sunt lasata… cica prind radacini 😛

Lasă un răspuns

