Iar ne jucam

Razbunarea lui Naicu. Cica sa completez eu propozitiile. Bine, hai, uite:

Sunt …Ada si-mi plac lepsele.
As vrea …sa primesc una pe zi! (yeah right)
Pastrez …numerele de telefon ale unor persoane cu care n-am vorbit de ani de zile.
Mi-as fi dorit …sa fiu mai inalta si mai slaba.
Nu imi place …sa ma simt studiata.
Ma tem …de intuneric, accidente, situatii “surpriza”.
Aud …mai bine cu urechea dreapta decat cu stanga.

Imi pare rau …ca de multe ori mi-e greu sa spun “iarta-ma”.
Imi plac …la nebunie biscuitii Oreo’s.

Nu sunt …atat de fitoasa cum par.
Dansez… …peeeentru tine dansez!

Cant …cand ma apuca / peste melodie / cu castile pe urechi / la karaoke.

Niciodata …nu raspund la fluieraturi, „pisi-pisi” si claxoane.
Rar …ma apuca isteriile, dar cu motiv.
Plang cand privesc …povesti frumoase de iubire.

Nu sunt …intotdeauna inteleasa corect.
Nu imi place de mine pentru ca …uneori sunt prea temperamentala.

Sunt confuza …cand comportamentul cuiva fata de mine este schimbator.

Am nevoiesa zambesc in fiecare zi.
Ar trebui …sa pasez leapsa la Athe, la nasa si la marul rotund!

13 gânduri despre &8222;Iar ne jucam&8221;

  1. Maine la prima ora o ai pe birou, gata de semnat, fino ! 😛

  2. S-a facut nasa! 😛

  3. Maine o facem si noi. Leapsa adica. 😀
    O vom face in oglinda, daca ne dai voie. Ok ? Leapsa, zic. 😆

  4. @KS: Limba romana e polisemantica 😆 , ce-mi place! Cum vreti voi rezolvati leapsa, n-am nicio obiectie! 🙂

  5. regessssarpe, stii ce mana stabila am? pot sa tin lumanarea cat faceti voi…leapsa? 😛

  6. acu daca tot ne jucam….
    de ce oare toate femeile AR FI VRUT SA FIE MAI INALTE !!!!!!!!
    o mare enigma pentru mine……de fapt femeia e o enigma prin toata fiinta sa

  7. io nu vreau sa fiu mai inalta decat sunt. sic!

  8. no, am gresit dar am vazut dupa……..toate femeile minione sa zic asa….intr-o figura de stile de care eu ma rar sunt in stare……sic !!!!!!

  9. No, pai pe mine sa ma ierti draga mamii, ca azi nu stau prea bine cu timpu’. Nici cu nervii. Da’ promit s-o gat pana maine 😀

  10. […] si d-aia atatea intrebari. Deci, asta si gata si gata, pe luna asta, macar. Alta leapsa de la Ada cea finuta noroc ca nu cere gandire- v-a casunat pe neuronul meu si-i vreti […]

  11. Aia cu „sa zambesc in fiecare zi” cred ca ar trebui data ca LEGE. Si cine nu o indeplineste sa fie gadilat timp de 15 minute, de fiecare data cand nu o indeplineste! 😀

  12. @Boly: Nu stii ca fiecare isi doreste ce n-are?! 🙂

    @Nasa: Si eu sper sa fie ultima leapsa pe luna asta! Io mai am ceva pana sa-mi vina mintea la cap ca lumea, pentru a accepta tot la mine, inclusiv inaltimea. 😛
    Ai vazut, cu mine ai scapat repede! 😀

    @Athe: no problem!

    @Artistu: Cine nu gaseste in fiecare zi macar un motiv sa zambeasca… are o mare problema!

  13. […] 6 februarie 2009 de Joaninha Am mai luat o leapsa, de data asta de la Ada . […]

Lasă un răspuns

