Leapsa 73 x NU

Am primit o leapsa ieri, de la Athe a.k.a. Carmen, in care ar trebui sa enumar 73 de chestii care nu-mi plac. Doar atat? S-ar putea sa gasesc mai multe, s-ar putea sa raman in pana de idei… Probabil dupa 73 de chestii care nu-mi plac, vor urma 73  de chestii care-mi plac… vedem daca primesc si o leapsa asa. Sa incepem:

  1. ipocritii
  2. mincinosii
  3. lasii
  4. ambitiosii fara scrupule care te sapa zambindu-ti
  5. oamenii suciti
  6. oamenii care nu se tin de cuvant
  7. sa fiu subestimata
  8. sa fiu catalogata direct, fara macar a scoate un cuvant
  9. sa fiu inteleasa gresit
  10. sa fiu luata de fraiera
  11. sa ma pisalogeasca cineva
  12. sa incerce cineva sa ma convinga sa fac un lucru cand eu nu vreau
  13. sa fiu santajata
  14. sa fiu ultima fraiera care afla
  15. sa stea cineva in spatele meu cand sunt la calculator
  16. sa se uite cineva sa vada ce telefon am
  17. sa-mi citeasca cineva mailurile
  18. sa mi se ceara socoteala
  19. sa mi se umble in telefon
  20. sa-mi cotrobaie cineva prin lucruri
  21. sa-mi ia cineva ceva fara sa ceara voie
  22. agramatii
  23. etichetele pe talpa pantofilor
  24. sa nu-mi stea parul
  25. sa n-am unghiile ingrijite
  26. dezordinea
  27. ceapa
  28. sa ma simt in plus
  29. sa fiu provocata
  30. sa fiu zgandarita cand sunt cu capsa pusa
  31. sa fiu deranjata cand vreau linistea mea
  32. prostia
  33. laudarosii
  34. smecherasii
  35. baietii de Banbu
  36. sa fiu claxonata (raspund cu o injuratura)
  37. ca injur prea mult si prea urat la volan
  38. manelele
  39. „doamnele”, ajunse din taranci coclite mari cocoane sub aripa protectoare a unui batran potent financiar
  40. ignorantii
  41. pitipoancele
  42. cocalarii
  43. combinatiile aiurea de culori
  44. branza mucegaita (de-aia considerate delicatesa)
  45. sa combin dulce cu sarat
  46. replicile de agatat standard
  47. schimbarile de ultim moment
  48. imprevizibilul (prea mult strica)
  49. kitsch-ul
  50. animal print
  51. „vedetele” autohtone
  52. pretentiile nefondate
  53. sa mi se scoata ochii
  54. cuvantul „taci”
  55. aia care arunca ambalaje pe jos
  56. aia care scuipa pe strada
  57. copiii foarte rasfatati
  58. oamenii razbunatori
  59. sa mi se inchida telefonul in nas
  60. sa mi se puna mana in par (mai ales dupa ce l-am aranjat)
  61. abundenta accesoriilor
  62. filmele care n-au happy end
  63. sa fiu contrazisa cand am dreptate
  64. crizele de personalitate ale lu’ frati-miu
  65. oamenii insistenti
  66. mironositele (fetele finute)
  67. vocea pitigaiata
  68. lipsa de respect
  69. sfaturile nesolicitate (gratuite)
  70. ingalatii
  71. oamenii gelosi
  72. sa fiu tinuta in suspans
  73. sa fiu intrebata cand ma marit

Pfiu! Am scapat! Dau leapsa mai departe la Naicu, Mihnea si CLeO!

6 gânduri despre &8222;Leapsa 73 x NU&8221;

  1. NUUUUUUU, deci numele meu nu e acolo!!!!!!!!!!! :(((((((((((((((( Ce sa mai zic acum… mercic. 😀

  2. hai ca ne-a facut de comanda ! ne iubeste tare mult.. se vede , nu?

  3. stiu ce am sa fac … am sa zic :
    „idem Ada„ si gataaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. Breh, sa nu va dau leapsa si la varianta cu 73 x DA!!! Eu am incasat-o, asa ca nu va plangeti! 😀

  5. 14-le e tare de tot – mi se intampla mereu si mie. Iar oamenii de la care aflu ii vezi ca imi arunca vorba aia veche: CUM TU NU STIAI? OOOPS!
    26 – Ai am ca e frumaosa si dezordinea. Imi da impresia ca sunt inca un copil (mare ce-i drept), dar tot copil!
    54 – TACI Tu, nu mai spune… 😀 (Sunt curios cum reactionezi!!!)
    73 – la mine era cu insuratoarea si dupa aia ar fi fost cu „pe cand copii”. Da’ le-am rezolvat asta toamna pe amandoua ! 😀

  6. Artistule, ar mai fi nemultumiri, dar nu le mai mentionez. Pe mine 14 ma scoate din minti! Dezordinea e frumoasa, am si eu ordine in dezordinea mea, dar si cand mi se pune piticul, se face ordine! Stiu ca barbatii sunt niste copii mari, din grija mamei trec in grija iubitei / sotiei! 😀
    La cuvantul „taci” numai de-a naibii nu tac si, cu cat mi se spune, cu atat ma inversunez mai tare! S-au dat batuti! 😛
    Super tare daca ai rezolvat dilemele astea, toata lumea asta intreaba. Oricum, sa iti fie de bine si sa-ti traiasca bebele! 🙂

Lasă un răspuns

