De azi…

Azi a fost o zi ciudatica, dar si interesanta. S-o luam cronologic:

1. Azi noapte am visat ca my ex a aparut in Cancan, stire bomba despre el: „… domnul X s-a combinat cu Gina Pistol. Ultima cucerire a d-lui X este binecunoscutul iepuras Playboy Gina Pistol. Cei doi s-au cunoscut in club la o petrecere mondena si de atunci sunt nedespartiti… Domnul X este cunoscut ca fiind un adevarat Don Juan, in lumea buna vorbindu-se ca ar avea vreo 8 iubite, sa vedem cum se va descurca cu toate!” De obicei uit ce am visat in secunda in care m-am trezit, dar faza asta a fost mult prea tare, m-am trezit zambind si m-am intors pe partea cealalta si, culmea, visul s-a continuat! Gina Pistol… ar vrea el! 😆 8 iubite… hahahahaha, le trebuie programare! (primul lucru cand am ajuns la birou a fost sa deschid pagina Cancan 😆 … nu era stirea! poate maine 😆 )

2. M-am „certat” cu o tanti la metrou. Eu cand spun ca taranii de Bucuresti sunt cea mai urata specie… La Victoriei, sa schimb metroul, eram in capula scari 😀 si venea metroul. M-am grabit sa cobor. In fata mea o tanti. Dau s-o ocolesc pe dreapta, se da si ea in dreapta cand vede ca vreau s-o depasesc. O depasesc pe stanga, trec in fata ei si cobor mai departe. Aud: „Hai ca esti culmea!” hmmm… asta vorbeste cu mine? Si ma intorc spre ea. „Ce te uiti asa? Ia nu te mai uita!” Eeeeeeeeeee, tu-tzi, ti-a cumparat ma-ta scara la metrou?! Si-i spun: „Da’ de ce? Unde scrie ca e uitatul interzis?”… A facut ochii mari, n-a mai comentat si pana la Stefan cel Mare numai la mine s-a holbat, evident fiind la cealalta usa, a stat departe, o fi crezut ca ii spun si eu la fel. 😀

3. Mi-a placut foarte mult sondajul de pe blogu’ lu’ CLeO. Mi-am dat si eu cu parerea si… ohooo, cate ar mai fi de spus pe marginea subiectului!

4. Azi a fost ziua lu’ varu’ Marius! La multi ani! 😀

5. Urechea mea s-a delectat azi cu o piesa de la Radio 21, a fost dragoste la prima auditie! Enjoy!

Si cam atat! Tomorrow is another day! 🙂

18 gânduri despre &8222;De azi…&8221;

  1. Eu am avut o zi buna!!!!!Mi s-a indeplinit un vis 😀 …lucru pe care ti-l doresc si tie 🙂

  2. ce bine ar fi sa ni se indeplineasca tuturor visele … dar mai sunt si persoane carora li se destrama visele ….

  3. @Monique: Ma bucur pentru tine! Doamne ajuta, sa te auda cine trebuie! 🙂

    @CLeO: Ar fi bine, intr-adevar! Unele vise se implinesc, altele se destrama… dar ambele fac loc unor noi vise si… nimic nu e intamplator! Si cineva acolo sus are grija de toate intr-un fel sau altul!

  4. OMG! Superbă melodie:D

  5. Si mie-mi place mult! 🙂

  6. de mult misto melodia… ma faci de schimb smart efemu…:) nu ma faci… baietii aia s-au oprit unde m-am oprit si eu, prin 80… 🙂 dar da, e fremoasa melodia.

  7. Buna dimineata!

    Pai vezi tu mai fata ce pierdusi? Maine poimaine auzi ca e vreun mare mahar si are nush’ cate haremuri…
    Pe de alta parte si mie imi place sa visez. Daca am o noapte fara vise parca nu ma simt bine a doua zi.
    Si am vazut ca tot castigi teren prin blogosfera. Acum vreo 3 saptamani erai pe locul patrumii si ceva, dupa care te-ai ridicat pe 3 mii si ceva, acum esti pe 1637. Bravo! Tine-o tot asa. Imi place la nebunie cum scrii…
    O zi excelenta sa ai!

    P.S. Zi-mi si mie cum pot sa primesc posturile tale in newsletter (dak se poate…)

  8. @ocserver: eu am pata pusa pe multe melodii ale anilor ’90 🙂

    @jasmin: Sa aiba cate haremuri vrea! 😛
    Sarumana pentru aprecieri! Topul asta se schimba de la saptamana la saptamana, eu una ma bucur ca pana acum am crescut, dar nu asta e neaparat scopul. 🙂 Stiu foarte bine ca what goes up, must come down!
    Aici cu newsletter-ul nu prea stiu! 😀 Sunt atehnica rau! Promit ca intreb, ma interesez si iti spun (cred ca nu am eu activata optiunea de abonare la newsletter in blog)! Ar mai exista varianta cu Google Reader (iti spun pe mess)…

  9. Hmm, metrou, Vitoriei, Stefan cel MARE… cam multe coincidente (nu, nu sunt tanti de la metrou :))
    Da’ de ce alergi dupa tren? Te grabesti?

    About music: listen this : http://linkuri.wordpress.com/2009/02/11/j-holiday-your-holiday/

  10. Coincidente? Pai tu ai vazut cat puhoi de lume e acolo? O gramada de coincidente, intr-adevar 😛
    De obicei sunt in intarziere… si daca am sanse sa prind metroul daca alerg un pic, de ce nu?

  11. Nu crezi nu?
    ia fa un sondaj si aflat din coincidenta cam cati din puhoiu’ de oameni iti citesc povestile 😛

    BTW voua va sunt afisate corect blogurile? Pentru ca la mine tot ce e pe wordpress e afisat doar TEXT, fara imagini, fara formatari, blank.

  12. Da, o sa ma duc la fiecare sa-i intreb 😀

    Blogul de azi de dimineata este TEXT si atat! La fel ca tot ce e pe wordpress. si eu care credeam ca e de la calculatorul meu…

  13. Sa VEZI cand o sa ajungi la mine cu intrebarea ce o sa iti raspund 😀

    Nu e de la tine faza cu lipsa formatarilor, e in intreaga lumea doar ca suportul de la wordpress nu stie ce sa faca si zic sa asteptam ca se rezolva de la sine 🙂 (cica e tot internetul suprasolicitat)

    Next time cand vorbim de sondaj gandeste mai practic si fa-l online 🙂

  14. Versurile piesei:

    „When she was a young girl
    She used to play with me
    I was her best friend
    We were inseparably
    We loved to ride our bikes playing hide and seek
    Sneaking out at night dancing in the street
    I look back at the time and now I realise
    She loved to play with fire
    I should have seen it in her eyes
    I should have seen it in her eyes

    Deep inside you cry cry cry
    Don’t let your hopes die die die
    Deep inside you cry cry cry
    Don’t let your hopes die die die

    She fell in love for the first time
    He was older than her
    And then he made her do things
    First she wouldn’t dare
    She left everything behind couldn’t find her place
    Runnning through the night losing all her faith
    She drugs away the pain turning off her lights
    But still she makes it seem like everything’s alright

    Deep inside you cry cry cry
    Don’t let your hopes die die die
    Deep inside you cry cry cry
    Don’t let your hopes die die die

    Deep inside you cry cry cry
    Don’t let your hopes die die die
    Deep inside you cry cry cry
    Don’t let your hopes die die die.”

  15. bine ca pusasi si liricu’..:)

  16. @ocserver: da, e un fel de „povestea mea” … 🙂

  17. Ce Dumnezeu au fetele cu „he was older than her”?
    Asta imi place cel mai mult. O „pereche” din asta cu el muuuult mai in varsta decat ea. :D. Da nu spun de ce ! :).
    Cat de faze si replici destepte „de metrou”, suntem romani, suntem asa cum suntem si pe multi nu mai avem cand sa-i educam… In alta tara nu ti s-ar fi intamplat asa ceva. Iti spun din experienta.
    In rest….numai de bine. Iar de „Domnul X”, sa-i fie de bine. Si sa nu uite ca vedetele iti fac vant cand ti se termina banii. Si in plus, esti si frumoasa, si desteapta, barbati „bine” sunt, asa ca nu ai pierdut nimic.
    Parerea mea :D.

Lasă un răspuns

