Out of the office

„Thank you for your message. I’ll be out of the office until… with limited access to my e-mails. For emergencies, please call…”

Asa ma enerveaza cand trimit un mail si primesc auto-reply, dar na, cica foloseste… Asa ca, si eu voi fi plecata doua zile la un training si nu stiu cat voi mai fi prezenta in timpul asta (depinde cat e ora de net 😛 si cat timp o sa am) pe net. Promit sa ma intorc… cu poze, faze haioase si impresii despre un oras nou. 🙂

Siiiiii… cel mai important lucru pe ziua de azi este ca e ziua de nastere a verisoarei mele, Corina (una dintre cele mai importante persoane din viata mea)!!! La multi ani, iubita mea, sa fii sanatoasa, norocoasa, iubita si fericita! Luv u!

11 gânduri despre &8222;Out of the office&8221;

  1. Distractie placuta!!!!!!!!!!!!!! Ca garantat gaseti ceva timp liber si pentru asta.
    Si sa-ti traiasca vara-ta .
    PS, La muti ani Corina 🙂

  2. Have fun!!! Si cand te intorci te iau de-o aripioara (de ingeras ) si mergem frumusel la un cico 😉 ….si poate reusim sa mai corupem cateva persoane…cine stie?! 😀

  3. @Athe: Sar’naaaaaaaaaa!!! Distractia a inceput din seara asta, ne-am hlizit rau… am despre ce scrie 😛 . Sarumana si pt urarea pt varutza! :*

    @Monique: Mergem!!! Si corupem pe toata lumea 😛

  4. E bine ca ai net 😛
    Distractie placuta in continuare si te asteptam cu povestile 😉

  5. Hai ca m-ai speriat rau. De doua zile te tot sun si nimic. Noroc ca am intrat si aici si am deslusit misterul.

  6. @Eu: am niste povesti… am ras pana acum de nu se poate!

    @armindeni: o preiau, desi am zis ca nu mai vreau lepse luna asta. 🙂

    @ana: ce importanta am devenit deodata 😛 … 😆 si cand sunt in tara nu ma suna nimeni 😛

  7. hehe, look who’s back! we wanna hear everything! 😛

  8. Te enerveaza out of the office reply?
    Tare sunt curios cum ai reactiona daca cineva nu ti-ar raspunde timp de o saptamana la mesaje pe motiv ca nu si-a pus auto-reply-ul ca sa nu te enerveze 😀

  9. @armindeni: not yet!!! 😀

  10. La multi ani Corina !
    Ada 2 zile de training!?buuuuuun…….!!

Lasă un răspuns

