S-a bifat si Bratislava

Am mai bifat un training, am mai bifat un oras. De data asta Bratislava.

Dupa ce sambata noapte l-am cautat pe Valentin sa-i rup gatul… pe la 7 dimineata m-am dat batuta 😛 si am ajuns acasa, suficient pentru a dormi 4 ore, a-mi face bagajul si un dus si a fugi la aeroport. La aeroport ne-am dat intalnire tot biroul (nu suntem multi) si, dupa aproape 3 ore, eram cazati. Era ora 6 seara, asa ca am stabilit ca vedem imprejurimile si mergem sa mancam. Am luat de la hotel harta, ghid cu orasul si am mers in centrul vechi, eram foarte aproape.

Sa mai spun ca era superb? Sa mai spun ca era pitoresc, avea stradute si case vechi, aducea cu Viena si cu Sibiu?! Sa mai spun ca nu aveau gropi? Ca aveau strazi late si trafic lejer? Ca erau civilizati? Ca aveau H&M 😛 ?! 😀 Sunt destule de vizitat, o sa ajung candva vara sa vad in tihna tot ce e de vazut.

Am facut poze numai noaptea, deoarece ziua am avut training si n-am avut pre mult timp de plimbat… Asa… Si in seara aia, dupa vreo ora de umblat pe strazi, am inghetat si am gasit un restaurant dragut cu specific slovac unde ne-am hotarat sa incercam bunatati. Pfoaaaaaa… niste portii mari, dar buneeeeeeeeeee! S-a baut bere si vin. La un moment dat au inceput caterincile, sa se spuna bancuri si am inceput sa ne hlizim de ne prapadeam de ras. In voiosia asta, cu ajutorul alcoolului, am aflat lucruri de o importanta vitala de la seful meu. Si anume, despre sexul oral. A fost memorabil, trebuia filmat, dar ma durea prea rau burta de ras, sa mai pot da rec la telefon. Faza n-o s-o uitam, a fost tradusa in engleza urmatoarea seara: „femeile fac sex oral, le place, nu le place… dar trebuie sa-si ceara si ele drepturile… ca stiu eu ca sunt innebunite dupa asta… asa ca… (fluierand si aratand cu degetul in jos) femeia trebuie sa faca doar gestul asta… mi se pare normal” 😆 … dupa care s-a tot ras si dezbatut subiectul toata seara.

Adoua zi a fost training-ul. Am prins ideea de baza: n-am voie sa fac nimic fara aprobare 😆 . Partea frumoasa a fost ca am intalnit oameni noi, am socializat, am avut discutii constructive si mi-a placut experienta. In pauza de masa… am vizitat H&M, era mall-ul vis-a vis, nu m-am putut abtine 😆 .

Seara am fost toata gasca vesela la un restaurant, tot in centrul vechi, era mai select, dar cu mancarea nu m-am omorat. Mie nu-mi place mancarea dulce, iar astia asa au un talent sa combine dulce cu sarat… bleah! Si iar hihi, haha, discutii, bancuri, unul din sefii mei traducea unele bancuri, tot el a tradus si revelatia despre sexul oral… si noi pe sub masa de ras… Ni s-a spus ca „the Romanian team is sexually oriented” 😆 .

Si plecam noi… se gandeste unul din baieti sa propuna „let’s go for a drink” … ma tenta, dar cand am vazut ca mai toate fetele merg in directia hotel, m-am cam codit. Apoi am vazut ca se incumeta doua, gata, m-am bagat, si pana la urma am fost 4 fete si vreo 8 baieti. Am fost intr-un bar cu specific cubanez, cu muzica live… pe meniu cautam Long Island, dar n-am fost lasata si mi s-a recomandat Mojito. Ok, fie! Foarte bun, super alegere! Si iar haha hihi… termin paharul… zbang apare altul, avusesera grija colegii! Ok, hai sa bem! Chiar a fost o super seara…

Nu spun cum eram a doua zi la training, bine ca a fost lalaiala, asa ca am fugit cu fetele iar vis a vis la mall si-am mai tocat niste bani 😀 .Vremea  ne-a cam chinuit, a nins si a fost frig… si asta, plus gheata din Mojito… mi-au adus un puiut de raceala (dar nu-mi pare rau!)…

Per total a fost frumos, abia astept urmatorul training! Si mai ales drink-building-ul de dupa training! 😀

Si acum pozute:

41 de gânduri despre &8222;S-a bifat si Bratislava&8221;

  1. Ni s-a spus ca “the Romanian team is sexually oriented”
    Per total a fost frumos, abia astept urmatorul training! Si mai ales drink-building-ul de dupa training!
    Pai e frumos? Rusinicaaa 😛
    Ma bucur ca te-ai distrat .Bratislava e oras frumos, pacat ca nu ai avut mai mult timp sa-l vizitezi.

  2. Sa-ti fie de bine 😉 .
    Da’ tu nu stiai ca cele mai bune buildinguri se fac la drink?

  3. @Eu: da, au contat mult oamenii! Cu ei m-am dixtrat. 😛

    @Athe: ba da, cele mai constructive sunt drink-building-urile! 😀

  4. hai buna de dimineata si bine te-ai intors ca taaaaare m-am intristat vazand doo zile la rand ca nu ai mai asternutara niica pe hartia virtuala! 🙂 bre, nu ie gingas din partea matale sa te cochetaresti atata..:)) pai arati foarte neobosita unde zice tu ca esti obo si la fel de bine inainte. so… nu mai stiu ce sa cred! :)) iar cat despre oras… ce sa mai spun, imi vine si mie un dor de duca….:) fremos, ma bucur pentru mneavoastra! la cat mai multe drink-building-uri! 🙂

  5. Buna dimineata! 🙂
    Crede-ma ca se poate si mai bine sa arat (si in poze si in realitate)! Si eu mai vreau drink-building-uri!
    Si bine te-am regasit! 🙂

  6. deja este scandalos ce spui…:)) cums a se poate domnule SI MAI BINE? :)) i’m speachless, ca sa ma esprimez ieufemistic..:))

  7. in general Slovacia are sosele bune iar traficul e ok desi sunt muuuuulte masini ! Asadar, nu numai Bratislava 🙂 Si mie mi-a placut Slovacia, Bratislava n-am vazut-o 🙂

    dar la ce training-uri te tot duci matale,bre?

  8. @ocserver: se poate… „Eu” zice ca se poate, a vazut el ceva pe hi5 😛 … intreaba-l!

    @Cleo: Bre, asa e la multinationala, mai o plecare, mai un training, mai o intalnire anuala cu fixare de target-uri… etc… 😀

  9. Vreau si eu training-uri din astea. Sa merg si eu sa vad toata lumea. E foarte frumos acolo unde ai fost tu. Bravo tie!

    Si bine ai revenit! Incepuse sa mi se faca dor. 🙂

  10. pai si daca a vazt pe haifaiv ala, de ce nu se poate sa vedem si noi aci? ha? 🙂

  11. „@ocserver: se poate… “Eu” zice ca se poate, a vazut el ceva pe hi5 😛 … intreaba-l!”
    Confirm cu trei guri 😀 .

  12. deja sunt gata sa mor mai repede..:)) sa vedem, sa vedem! 🙂

  13. @jasmin: sunt recunoascatoare pentru training-urile astea, crede-ma! Am vrut sa ma fac stewardesa fix din motivul asta. Bine te-am regasit!

    @Eu: 😆

    @ocserver: ti-am dat pe mail…

  14. OMG!!! am murit. gata…. aaa, adica m-ai dat gata
    ma rog, mi-am cerut-o, ce sa zic…
    ei bine, da, se poate si mai bine decat ce-am vazt …
    oau!

  15. @ocserver: alta data sa nu ma mai contrazici! 😛

  16. Ocs, ti-am spus euuu :-„

  17. nu mai fac, sunt copil cuminteeeeee..:)) oh mama… va si anume las, plec nitelus, but, I’ll be back..:))

  18. Deci nu mai e general valabilă vorba aceea, „şeful are întotdeauna dreptate” 😆

  19. Bine ai venit!
    Ca in Sibiu ? Stradute ? Case vechi ? H&M ? 😆 Acolo e de noi! 🙂

  20. Pacat ca n-ai apucat sa faci poze si ziua, dar stiu cum e cu chestiile astea organizate de multinationale, nu prea ai timp liber la dispozitia placului individual. Oricum, fain ! 😀

    P.S.cum suna traducerea in engleza ? 😈

  21. @niken: seful are dreptate! 😆

    @Jo: Da, da, da!!! Si tu fan H&M? Astia erau un pic nedumeriti de ce tot o tin eu una si buna cu H&M… m-au intrebat „auzi, da’ voi n-aveti mall-uri?” … „ba avem, n-avem H&M!!!” … „aaaaaaaaaaaa…. da” 😆

    @KS: vreau sa merg acolo, dar vara, sa fac poza cu orice, ca asa sunt, la ultimele training-uri am suferit ca nu m-am desfasurat, am facut putine poze pe fuga… e aiurea sa fii inchis undeva cand afara sunt atatea lucruri frumoase de vazut…
    De traducere il intreb pe colegul care a tradus si-ti zic 😆

  22. Am gasit mereu cate ceva dragut la H&M . Intr-un fel parca n-as vrea sa vina in Ro. Stiu ca poate suna aiurea si nitel egoist, dar sunt pe aici cateva firme la care am deja alergie ( una din ele, mai ales ) . Dupa ce intru in magazinul ala si vad ca e cam plin de pitzi ( poate asa am avut eu ghinion sa nimeresc ? ), ies rapid!

  23. @Jo: perfect de acord! esti de-a mea 🙂

  24. 😉
    Sper sa nu fie luat drept fitza, ci mai degraba drept cochetarie feminina. 😆

  25. Jo, nu e fita!
    Fita e sa dai pe haine de designer o caruta de bani, desi arata ca cele de la H&M, doar eticheta sa difere… bine, ai deja e prostie, snobism… etc
    Gandeste-te altfel: cu banii aia de fita… pleci si undeva si vizitezi si treci si pe la H&M pentru o shoppinguiala cu stil 🙂

  26. Buey, careva sa ma scoata si pe mine din bezna necunoasterii. Ce mama naibii e ala H si M?

  27. Bine-ai reveit Adutzo!
    Mai tu esti nrocoasa, zau. Un prieten tocmai ce fuse la un trainind d’asta in Grecia si s-a intors foarte dezamagit, n-a apucat si el saracu’ sa vada macar picior de grecoaica 🙂

  28. Exista grecoaice ? Au picioare ? Eu am auzit ca exista numai greci. 😆

  29. Pai ce, romance nu sunt? Numai romani? 😛 Au si ei grecoaicele lor 🙂

  30. Pai romancele exista. Si-s femei.
    Grecoaicele, nu prea. 😈

  31. sucscriu si io la ce zice athe: cine-i frate h&m ala??? ca-s prost si neumblat….

  32. Deci buna dimineata! H&M este un loc de pierzanie. Pe scurt, se poate traduce prin hai, ma! Pe lung, cred ca vor raspunde reprezentantele sexului tare 😉

  33. @Athe: H&M e una din nebuniile mele… magazin de toale… faza e ca daca aici ma invart in tot mall-ul sa imi pice ochii pe ceva, la H&M nu exista data unde sa nu imi pice ceva cu tronc! 😀 Si ma bucur ca nu au venit aici, si ma bucur ca nu vad pitipoance si ma pot proba in liniste si … just love it! 😀

    @honey: bine te-am regasit! Mi-ar placea norocul meu sa se canalizeze spre alte chestii mai importante… dar in viata nu poti sa le ai pe toate, legea compensatiei… Si norocul asta l-am ajutat si eu, la training am sarit peste pauza de masa si-am fugit la mall-ul de vis-a vis, iar seara inainte de masa in ora aia jumate intre training si masa, am fugit cu o colega la New Yorker, de unde i-am luat lu’ copilu’ tricouri!

    @KS: ai dreptate, grecoaicele nu sunt frumoase…

    @ocserver: vezi la Athe si baga un ochi http://www.hm.com … au niste toale foarte tari si la barbati! 🙂

    @teiucul: Neata! Se spune ca suma viciilor trebuie sa ramana constanta: nu fumez, beau ocazional socially, nu pariez / joc nimic, nu ma tin de perversitati 😛 😆 … asa ca… am si eu o slabiciune! 😀

  34. Neata! Insinuezi ceva? 😆

  35. […] kitsch, muzica, omg, pitzi, pretentii, principii, stil, training) Daca noua ne-a placut la Bratislava, pot spune ca lor le-a placut poate chiar mai mult la […]

  36. Teiucule, nu insinuez nimic! Tu ai ales sa toci banii pe tigari, eu pe toale 😉 … de-asta am zis ca suma viciilor tre sa ramana constanta! Daca ma las de shoppinguiala… ce oare m-o apuca? 😆

  37. daca te lasi de shopping nu vei mai gasi punctul G, logic, deoarece acesta, dupa cum stim, este in cuvantul shopping…:)))

  38. @ocserver: corect!!! 😆 iar cel mai fierbinte punct al femeii este podul palmei, cum ii pui un ban, cum il topeste! 😛

  39. hehehhe, cum le stii tu, ca un om…. aaa.. pardon, ca o femeie adevarata….:)))

  40. Si femeia nu e om? 😀

  41. […] Training la Bratislava. Mi-am dus colegii de serviciu in club. Gunoiereala […]

Lasă un răspuns

