Azi e baba mea

Si-mi vine s-o bat!!! Pentru ca nu e soare. Mereu a fost soare de baba mea 😦 … macar asa o raza… trebuie sa ma concentrez, sa fac incantatii sa vina soarele! De dimineata mama mi-a zis ca baba e la fel de nesuferita ca mine! Hai mah! Pai eu nu tun si fulger mereu, nu sfichiui, nu inghet tot in jur… ca temperatura s-a mai imbunatatit, sper macar un pic sa iasa soarele. Yahoo Weather imi zice asa: „Mainly cloudy. A few peeks of sunshine possible.” Deci am sanse ca incantatiile sa dea roade! 😀 Si… vine, vine priiiiiiiiiimavara! 😛

Si… daca tot e inceput de saptamana, am vrut sa vaz ce zic si astrele. Si am aflat pentru azi, pentru toata saptamana, chiar pentru toata luna…

Si, pentru azi Kudika imi zice asa: „Fii cu ochii in patru la tranzactiile financiare ale zilei, pentru ca trece un oarecare risc peste bugetul tau. Ori cineva incearca sa-ti vanda un obiect care nu face nici pe departe atat cat cere, ori exista un inamic ce vrea sa puna mana pe banii tai, pe cai necinstite. Calculeaza restul la cumparaturi, verifica, din cand, daca ai portofelul in geanta si nu face afaceri cu oricine. Atragi mai ales mincinosi care stiu sa manipuleze pe oricine pentru un profit.” Cica incep sa saracesc, nu ca m-ar da banii afara din casa! Dar tocmai am recuperat niste banuti si e foarte bine ca am primit bani de luni, se zice ca voi primi toata saptamana. 🙂 Chestia cu vigilenta e pentru cascati, eu n-am pierdut niciodata portofel, acte sau chei. Bani nu mai stiu… 😀

Pentru ce ma asteapta saptamana asta, daca tot am inceput intr-o maniera misto, cu „am bani de dat, am datorii la stat” (not!)… am apelat la Horospoc, pentru ca astrele, impreuna cu Murphy, rad de noi in fiecare zi! Si am aflat de aici ca imi va merge rau la job! E, si?! Daca e cum a fost pana acum, e de bine! Daca sunteti curiosi, bagati un ochi, Murphy si astrele fac misto de toate zodiile! 😆

Si sunt curioasa daca o duc tot bine toata luna si Kudika, m-a lamurit iar: „Distractie, romantism si buna-dispozitie – iata cum se poate rezuma luna martie in cazul Scorpiutelor! Esti mai activa din punct de vedere social ca niciodata, primesti multe invitatii, exercitand in aceasta luna un magnetism deosebit asupra persoanelor din jurul tau si in special asupra celor de sex opus. Atentie! Daca esti implicata intr-o relatie stabila, este posibil sa intalnesti un june pasional ce va incerca sa-ti tulbure noptile linistite de acasa, pana pe la mijlocul lunii aprilie. Rezista ispitei… sau nu! Alegerea iti apartine in totalitate.” Deci daca am inceput luna cu stangul, conform astrelor, se va continua cu hot stuff! Miram-as! Dar se pare ca voi fi tare solicitata, deci, agenduta, programare, altfel nu! 😆

Si daca tot e nebunie mare si cica dragostea infloreste primavara, am mai aflat ce ma asteapta in anotimpul asta: „Saturn si Pluto iti vor complica viata. Vei cere foarte mult de la partener si nu vei fi in cea mai buna dispozitie. Insa conflictele si gelozia vor fi urmate de nopti de pasiune. Daca esti singura, atunci s-ar putea sa intalnesti un barbat misterios in luna mai. Nu-ti vei da seama ce pozitie trebuie sa adopti, insa e clar ca vei fi puternic atrasa de el.  O data ce primavara va trece, lucrurile se vor calma si te vei simti mai echilibrata in deciziile pe care le faci. Tu si partenerul tau veti avea pareri similare si veti fi fericiti.” Pe Saturn nu-l cunosc, dar il cunosc pe Plutto, e coleg de faculta, tovaras de proiecte, e inofensiv, deci nu-mi complica viata, are viata lui. Dar se pare ca ma asteapta neshte chestii… 😆 cu scantei!

Pai si eu pe cine sa mai cred? Conform chestiilor astora sunt praf cu banii, praf la serviciu, dar stau ca pe roze cu amorul (poate propriu). Bai horoscopistilor, asa ma mintiti in fiecare luna, ia, hai gata! E ok mai tot, am primit martisoare, am primit si flori, nu-mi ameninta nimeni job-ul si Fat-Frumos nu exista! Ba din contra, saptamana trecuta, am primit diploma pentru logistic support 😀 in organizarea training-ului! Iar baba asta de azi ar fi bine sa aiba si niste soare! 😛

LE: 3:30 PM E soare! E soare! Baba mea e cea mai tare! Baba capricioasa, ca mine! 😛 Stiam eu ca nu ma va dezamagi! 😀

21 de gânduri despre &8222;Azi e baba mea&8221;

  1. Eu mereu uit sa imi aleg baba :))

  2. Tare.Mi-a placut 😉
    „Conform chestiilor astora sunt praf cu banii, praf la serviciu, dar stau ca pe roze cu amorul (poate propriu)” :))
    „Chestia cu vigilenta e pentru cascati, eu n-am pierdut niciodata portofel, acte sau chei. Bani nu mai stiu…” =))
    Ziua nu s-a terminat. E timp sa apara si soarele 😉

  3. @DOOMy: nu e timpul pierdut!

    @Eu: a iesit un pic soarele! 😀

  4. Baba mea e pe 4…o sa ninga sigur 😆

  5. A mea e miine. You better watch out cause you never know. 🙂

  6. Ba nu,Ada. Baba ta e cum nu se poate mai reusita.La mine e frumos,cald,e 2:25 -a fost soare pana acum.E OK! 🙂

  7. @ Monique: vedem 😆

    @Naicu: breh, la tine e soare unde esti!

    @Lori: m-am linistit daca e ok! si aici a inceput sa fie mai buna! 🙂

  8. Babutza cealalata…aia cu 4 roti ce toane are? Sanatoasa?

  9. Babuta cu 4 roti… nu-i mai merge fas-fas-ul pe spate, s-a infundat stropitorul si nu mai poci curata luneta… 😦 cred k o s-o rezolv cand ma duc la revizie…

  10. Scorpiuta 🙂 how cute.
    Baba ta e frumoasa, zau. Cel putin pe la mine a fost soare toata ziua.
    Eu nu stiu ce baba sa aleg, oscilez intre 3 si 7, what to do, what to do?
    Cred ca 7, sau poate 3….nu totusi mai bine 7…I’m confused. 😐

  11. Asa zic si eu, scorpiuta e cute, nu toata lumea e de acord. 😛
    Eu baba mi-am ales-o in functie de ziua de nastere… aduni cele doua cifre (daca e cazul)… daca iti da numar mai amre de 10… readuni si tot asa pana cand obtii un numar intr 1 si 9 si aia sa fie baba ta. Poate fi aceeasi in fiecare an sau poti in fiecare an sa-ti alegi alta. La fel, poti sa-ti alegi baba cum vrei, dupa ce criteriu vrei. Sau poti sa nu ti-o alegi deloc! 🙂

  12. Eu sunt nascuta pe 1 si asta a fost baba mea multi ani, d’asta sunt asa dezorientata acum, as vrea sa aleg alta zi…cred ca pana la urma ramane 7 😀

  13. Eu am uitat sa-mi aleg o baba. Dar nu-i nimic inseamna ca anul va fi cum voi vrea eu, nu? 😉

  14. Cat despre horoscop de mult nu-i mai dau atentie
    Intr-un timp citeam vreo 3-4 horoscoape pe zi si unul spunea intr-un fel, iar celalalt taman invers.
    Asa ca m-am lasat de sportul asta.

  15. @honey: ai variante o gramada 🙂

    @jasmin: posibil sa fie cum vrei tu! Tocmai pentru ca horoscoapele isi dau in cap, v-am recomandat sa cititi Horospoc-ul! 😛
    Sunt valabile mai mult caracteristicile generale ale fiecarei zodii, ca faza asta gen Mama Omida, azi ti se va intampla x si vei face y… e apa de ploaie…

  16. hello-hello! io n-am baba…. nu am avut niciodata si nici nu am stiut ever cand sunt babele…. la ce e buna o baba? e? :))

  17. si baba mea a fost astazi, dar am zis sa spun numai daca va fi frumos afara. 😛
    Ei da, astazi a fost frumos. ;;)

  18. Si baba mea e pe 7.Sper sa fie frumos. O fi avand mos ? 😕

  19. @ocserver: baba e buna sa-ti spuna cum iti va merge anul asta… da’ daca nu vrei, poti sa n-ai! 😛

    @Anestisia: stiam eu de ce te-am ales nasa! 😛

    @Lori: nush daca are mos, mie imi plac astia tinerei 😛 , cand o sa fiu baba, o sa-mi placa mosii apropiati de varsta mea 😆

  20. Ca esti fina, nu? 😛

  21. Bineinteles nasa 😛 !
    Si pentru ca iau meditatii din povestile tale (mai ales alea cu secrete sexuale 😆 ), pentru ca am sanse sa te vad inaintea restului „gunoierilor”, dar si pentru ca avem aceeasi baba! 😛

Lasă un răspuns

