De ce o iubesc pe MAMA

O poveste despre cum sunt mamele.

……………………………………………………

Mama si tata se uitau la televizor cand mama a spus,” Sunt obosita si e tarziu. Cred ca ma voi duce in pat.”

O ia spre bucatarie ca sa faca sandvisurile pentru a doua zi. Spala castroanele de popcorn, scoate carnea afara din congelator pentru cina din seara urmatoare, verifica cerealele, umple borcanul cu zahar, pune linguritele si castroanele pe masa si pregateste filtrul de cafea pentru a doua zi dimineata. Apoi pune niste rufe la uscat, mai baga niste haine in masina de spalat, calca o camasa si coase un nasture care cadea la o camasa. Strange piesele jocului ramas pe masa din sufragerie, pune telefonul la loc, aseaza agenda de telefon la loc in raft. Uda cateva plante, goleste un cos de gunoi si pune un prosop la uscat pe bara. Se intinde, casca si o ia spre dormitor. Se opreste la birou si scrie o notita pentru profesoara, numara niste bani pentru excursia de maine si ridica o carte de scoala cazuta sub scaun. Scrie o felicitare pentru ziua de nastere a unui prieten, o baga in plic, scrie adresa, o timbreaza si scrie o notita pentru cumparaturi. Le pune pe amandoua langa geanta ei. Mama isi curata fata cu demachiantul ei 3 in 1, isi da cu crema de noapte antirid, se spala pe dinti si isi curata unghiile.

Tata ii striga,” Credeam ca te duci in pat.”

„Sunt pe drum,” raspunde ea.

Adauga apa in vasul cainelui, da pisica afara si se asigura ca usile sunt inchise cu cheia si ca lumina e deschisa pe terasa. Se uita in camera copiilor, le stinge lampile de pe noptiere si televizorul, ridica o camasa, arunca niste sosete murdare in cosul de rufe si vorbeste un pic cu unul dintre copii care inca isi termina lectiile. In camera ei isi potriveste alarma la ceas, isi aseaza hainele pentru a doua zi si indreapta raftul de la pantofi. Mai adauga 3 lucruri pe lista ei de 6 lucruri foarte importante pentru a doua zi. Isi spune rugaciunea si vizualizeaza implinirea dorintelor ei.

In acelasi timp tata inchide televizorul si anunta nimanui in particular,” Ma duc in pat.”

Si o si face … fara nici un alt gand.

Vi se pare ceva iesit din comun? Va mai mirati de ce femeile traiesc mai mult? PENTRU CA SUNT FACUTE PENTRU CURSA LUNGA… (si nu am putea sa murim mai repede pentru ca inca avem atatea de facut!!!)

……………………………………………………

24 de gânduri despre &8222;De ce o iubesc pe MAMA&8221;

  1. 🙂 senzational… aveti, intr-adevar, multe de facut…. si in primul rand sa va lasati iubite….

  2. Da, dar tre’ sa ne lasam iubite de cine vrem noi… ca de altfel, Murphy face misto de noi… placem pe un el care nu ne da atentie, pentru ca place pe altcineva si tot asa… lantul slabiciunilor (salbaticiunilor). 😀

  3. e si asta tot o vorba mah… placi pe cine placi… si asta tine de irational… n-are legatura chestia aia cu il/o plac penca nu-i place lui/ei de mine…:)

  4. N-are legatura, dar paradoxal cam asa se intampla… si aici poate ca intervine chestia aia cu „n-a fost sa fie” si cand o fi… placutul va fi reciproc si gata! 😀

  5. :)) cam asa, da…

  6. Trebuie neaparat sa (re)devin femeie. Vreau sa traiesc mult, nu de alta. 😆

  7. Frumos post.Imi place.”(si nu am putea sa murim mai repede pentru ca inca avem atatea de facut!!!)” Asta mi-a placut in mod special 😉

  8. @Anestisia: Nasa, si eu! Mi-am propus cel putin 80 de ani! 😀

    @Eu: ma bucur ca ti-a placut!

  9. Tu esti fina, Ada, deci tu esti femeie. 😛

  10. Nasa esti o draguta! :*:*:*

  11. Foarte frumos 🙂 …am dat din intamplare de acest blog….de aproximativ..hm…20 de minute,timp in care am citit cate ceva si pot sa remarc faptul ca scrii foarte frumos; dar m-a si pus pe ganduri…. azi am vb la tel cu mama si nici nu mi-am dat seama ca e 8 martie…..acum e prea tarziu sa o sun din nou…..oricum mamele ne iubesc orice ar fi…dar trebuie ca aceasta „omisiune” sa o fi facut putin sa se intristeze…. as vrea sa fiu acasa si sa-i ofer un buchet frumos de flori si sa-i spun „La multi ani,mami ! ” ….dar….

  12. Cristi, niciodata nu e prea tarziu s-o suni pe mama ta! 🙂 Bine ai venit, te mai astept. 🙂

  13. Sara buna! La multi ani! si tati urarili di bini! 😛
    Ada,mi-am adus aminte citind postul tau,de vremea cand eram acasa la mama, cam acelasi lucru se intampla,pana apuca sa ajunga in pat facea tot felul de lucruri si tot ea ajungea ultima chiar de anunta prima ca merge la somn.Si am mai observat ca noi femeile de obicei facem asa,chiar daca picam in nas de oboseala tot facem ce stim ca avem de facut.Asa ca multi ani inainte sa avem si sanatate!

  14. @Marmotica: ‘na seara! La multi ani si tie! Frumoase cuvinte imi spusesi… 🙂

  15. Eheee..e de la sarurile de baie, mi-a facut bine baita de mai devreme 😛

  16. Buna seara… Stii ca io as prefera sa traiesc mai putin, da’ sa mai am atatea de facut 🙂

  17. Deci am citit atat de repede post-ul asta. Oricum mother ruleeee. Imi aminteste de mama mea:P Si de tata:))) Super tare!

  18. Mai Ada,o imbratisez pe mama ta! Spune-i asta! 🙂

  19. @andra: merci!

    @Lori: ii spun! 🙂

  20. Merci frumos! 🙂

  21. Ada, felicitari pentru post, ai mare drepate. Mie mi-a adus aminte de mine:( dar fac totul cu mult drag, ca si mamele voastre de altfel. Gata, ma duc la culcare 🙂

  22. Bine ai venit, Nina!
    Stiu, mamele sunt speciale, sunt super-mame… 🙂 … da, e clar ajungi in pat peste vreo 2 ore! 😛

  23. De departe cea mai buna postare. Felicitari ! Ai surprins aici doar o mica parte din ce face o femeie in fiecare zi. Si, asa cum stii, sunt de mii de ori mai multe lucruri pe care o mama sau o femeie le face. Mai greu e sa si deschidem ochii sa le vedem, noi, specia asta mai putin evoluata numita barbati. O femeie este atat un prieten, cat si o iubita, si o mama, si un ghid in viata de multe ori. Si, in „Fisa postului”, se gasesc si „atributii” fara de care ne-ar fi noua infinit mai greu : mama, sotie, iubita, sora, sprijin, speranta, etc… si ar mai fi atat de multe. Intr-un fel sau altul ne iubiti desi noi suntem mai salbatici de felul nostru si de multe ori ajungeti nume bifate in carnetelele unora. Ei bine, cred ca, inainte de toate, o femeie este frumoasa si trebuie iubita asa cum e ea. Si in orice mod posibil si din orice postura (sora, amica, iubita, mama, bunica samd).
    Super-Mama nu e un mit. Exista si e langa noi in fiecare zi.

Lasă un răspuns

