M-am facut c-o leapsa

De data asta de la Nenea. N-as fi onorat-o, dar avand in vedere ca e prima… e hai! Subiectul l-am tot vazut zilele astea, ba chiar am scris despre, dar intr-un alt mod. Ei bine, NU vreau premiul celor de la Love Plus, dar voi povesti de fun faze legate de caciulite.  

Prima data cand am vazut prezervative, cred ca eram prin generala. Le-am vazut in „clasica” ipostaza, umplute cu apa. Si chiar ma gandeam ce aiurea arata, ce naspa ca nu-s colorate si mai au si o forma ciudata, un mot in varf si… bleah, mai sunt si unsuroase (si eu stiam ca au pudra de talc in ele). Am aflat repede despre utilizarea lor si eram rosie pana-n varful urechilor, era perioada cand cuvantul „sex” imi provoca ras si stanjeneala.

A doua faza a fost cand i-am descoperit prezervativele lu’ tata. Un patrat ca de staniol cu un cerc in mijloc, cerc flexibil… hmmm… Si, cum prezervativele le vazusem doar desfacute, am fost curioasa sa vad ce e Masculan asta… si zbang… un balon unsuros cu mot. Bleah… ma intrebam cum oare pot folosi oamenii prostiile astea?! Era undeva pe la inceputul liceului cand ma confruntam cu dilemele astea, aveam sa aflu ce si cum concret cativa ani mai tarziu. 😀

Prima oara am cumparat prezervative cand am fost in State. Aveau aia insirate toate felurile acolo… cand la noi erau la bucata sau numai cutii de 3 bucati, acolo erau de 12 😯 … (cat sex fac astia!), asa ca am cumparat si eu vreo 2 cutii, din sortimentele care-mi faceau cu ochiul. Le-am carat in geanta pana am venit inapoi si destul timp dupa, pana la urma le-am facut cadou. 😀

Cea mai frumoasa amintire legata de prezervative am povestit-o aici. Si da, prezervativele sunt o inventie buna, care te scapa de multe neplaceri!

Leapsa n-o dau mai departe… poftiti de va serviti care vreti! Si stiti… „Fac ce vreau, dar stiu ce fac! „ 😛

15 gânduri despre &8222;M-am facut c-o leapsa&8221;

  1. Apropo de americani, prietena mea care e acolo, era la liceu si le dadeau profii prezervative.. cam in fiecare zi 😆 si asta nu avea ce sa faca cu ele. In vara trecuta cand a venit pe acasa, ne-a adus cadou prezervative.. I-a dat si lu’ taica’su: „Ia tata, poate iti trebuie vreodata si sa nu mai dai bani aiurea pe ele” 😛

  2. Pai nu stii ca multi parinti isi doresc ca-copiii lor sa-i ajute la batranete?! 😛 Ea asta facea! 😆

  3. …era perioada cand cuvantul “sex” imi provoca ras si stanjeneala…
    si acu’? sa nu-mi spui ca plans 🙂

  4. 😆 Nenea… acum… actiunea in sine, nu cuvantul, provoaca placere 😉

  5. eu le-am văzut prima oară (acum o să fiu scîrbos şi cu siguranţă vă veţi scîrbi şi voi, dar n-am ce face, închipuiţi-vă că aveam 8-9 ani şi nu ştiam ce sunt alea) în spatele blocului, unde noi, ciutanii, obişnuiam să jucăm raţele şi vînătorii. Erau roz, lungi, cu un nod la un capăt şi…. folosite. Nu le atingeam, ştiind că „nu e bine” (ne spusese asta unul Miţă care avea un frate mai mare Florin) că poartă boli şi microbi. Aşa că le aruncam în iarbă folosind vîrful unui băţ, ceva.
    După cîţiva ani le cumpăram ca execuţie a provocării primite la Adevăr sau Provocare.
    După alţi cîţiva ani, le cumpăram pentru scopul în care au fost inventate. 😉

  6. In speranta ca nu va veti lasa imaginatia sa zburde prea tare, eu nu mai tin minte cand am vazut prima data un prezervativ, mai stiu doar ca le gaseau fratele si verisorii, le umpleau cu apa si le aruncau in capul oamenilor ce aveau ghinionul sa treaca pe sub balcon. 😀

  7. @ionutu: nu esti scarbos, relax! 😆

    @honey: stiam eu ca faza cu prezervativele umplute cu apa e deja clasica. 😆

  8. „acolo erau de 12 … (cat sex fac astia!)”

    Vezi tu, asa e cu voi astia mai mititei – obscen de tineri cum ar veni. Alea de 12 sint pentru cei maritati. Unul in ianuarie…..

  9. Lui sburlea ii sint suficiente alea cu 3! Cate unul pe trimestru. Ca 3 luni oi fi si io in vacanta 😆

  10. =))) Mai cunosc eu pe una asa… Din pacate 😆

  11. Prezervativele sucks! :))
    Dar, sunt necesare.
    Grrrr

  12. @Sburlea: domnu’… scuzati-mi nestiinta 😆 … ma inclin!

    @Morena: i feel you! 😛

  13. Mare parte dintre noi le-am descoperit umflate cu apa…si mare a mai fost dezamagirea cand am vazut cat se umfla in alte conditii 😆

Lasă un răspuns

