Cuvinte cheie de gugaleala V

Tovarasu’ Google imi scuipa niste bezmetici pe aici… de nu se poate… si ma gandesc sa nu rad singura de nebuna… sunt darnica. Perlele cele mai tari din ultimul timp sunt:

2 curve se bat pt o pula – ntz ntz, interesul asta

pisici tapate – eu stiam ca numai parul se tapeaza, dar s-or tapa si pisicile

doo toante – numai doo? sigur sunt mai multe!

papucii cu care mergi la schi – eu merg cu bocancii, dupa care imi pun claparii, daca tu mergi cu papuci, nasol!

ce culori merg intr-e ele? – ROGVAIV… 😆 merg perfect „intr-e” ele

sunt operat la amigdale pot sa merg in club? – si imi ceri mie voie? daca nu esti cuminte la club, o sa fii operat la oo

melodi cu barbati rai – „e golan, e bagabont dar n-ai ce-i face”… asta?

aaaaaaaa imi zvacneste ochiul!!!!! Ajutor! – scoate-l!

cum sa te mariti – simplu, spui „da”! 😆

perla pasarilor – asta cum o mai fi?! 😕

4 poze stewardesa blonda hi5 – n-avem poze de haicinci cu stewardese blonde! doar brunete 😛

polipi stomac operatie – pai e operatie de polipi in stomac sau cum?!

http://www.baba care se fute cu cai.ro – exista site-ul asta????? 😯

ada -minti murdare facute praf – da, eu eram aia… „drop your glasses, shake your asses… and let me blow your mind!!! sigur se va spala creierul si mintea va fi curata 😛

de ce este femeia curva – ca barbatu’ e porc, simplu! am mai zis asta…

id-uri femei curve – n-avem, dar tot ce e cu papushe, shukara, talentata, iubita, baby, kiss, hot, sexy, babe… incearca asa!

cuvinte cu doi ii – tampenii, idiotenii, ciudatenii, anomalii, porcarii… chestii 😛

cine a zis ca barbatii sunt porci – eu! 😀 problem?

cuvinte cheie pentru a cuceri barbati – pisi, cat de disperata sau nfdm sa fii sa cauti asa ceva pe google?

goale filmate pe ascuns la solar – bueiiiiiii, tu te crezi aici la Big Brother, sau unde?

nebunii cu femeile leu – i-auziti, fetelor, se doresc nebunii cu voi! le intreb si revin cu detalii picante! 😆

jocuri care femeile merg la mol – nu „e” jocuri, e realitate, femeile „merge” la mol

cand vin numerele la porsche leasing – cand vor ele

rime pentru femeile invidioase – cred ca poti incerca-cu incredere pitzipoanca… o sa gaesesti acolo … „i have Gucci style, Armani class, you can kiss my Prada ass”

ce crede lumea despre o femeie scorpion? – ce e mai rau… dar de fapt e cam asa

vreau sa nu mai fiu asa rea de gura – atunci taci! 😀

ghid de agatat pentru fete moderne – tu tre’ sa te iei de mana cu pisi de mai sus… sa nu mai aveti nevoie de cuvinte cheie si de ghiduri, v-ati gasit aici la mine!

 Va urma, sunt sigura de asta! 😆

23 de gânduri despre &8222;Cuvinte cheie de gugaleala V&8221;

  1. Doamne, ai ajuns la seria V si eu inca nimic… 😦

  2. Daaaaaa, traiasca familia ta pentru post-ul asta 🙂
    La faza cu maritatul, te ajut eu, am un nene care vine si face la xerox diverse si de multe ori se roaga de mine sa-mi aduca nu stiu ce carte sa fac eu farmece ca sa ma marit 🙂 cica garantat ma cere de nevasta in cateva luni!

  3. mare-i grădina Domnului! să vezi ce-i aduce la mine… 😀

  4. Buna dimineata 🙂
    „2 curve se bat pt o pula – ntz ntz, interesul asta” =))))))))))))))))))))))))))))))
    „aaaaaaaa imi zvacneste ochiul!!!! Ajutor! – scoate-l!” Sadico 😆
    „cine a zis ca barbatii sunt porci – eu! 😀 problem?” =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Mare e gradina Domnului …

  5. Buna dimineaţa ADA,

    Chiar nu se merită să vizitezi acel WCu (nu-l pot numi blog pentru că sunt prea multe dejecţii acolo). Puteai să-i „cazezi” în căsuţa SPAM. Erau împreună, sigur nu se plictiseau.
    Asta e stilul lor de reclamă. Trebuie ignoraţi şi atât.
    Să ai o zi frumoasă.

  6. @Naicu: La multi ani, maestre! 😉 Te astept la shaorma si la cilindrofest! 😛

    @Croco: Merci de ajutor, dar mai bine m-ai ajuta cand o fi cu organizatul! 😆 Nu e cazul!

    @ionutu: pai sunt convinsa ca si tu te minunezi de ce vezi la tine. 😛

    @Eu: imensa!

    @Venny: Buna dimineata! Si tie o zi frumoasa… ai dreptate, nu merita!

  7. ‘neata!
    Pai normal ca o sa mai urmeze ca vad ca ai raspuns la toate, mai ceva ca gugal 😆

  8. Neata!
    Zice bine Joa, tu esti un fel de little sister al Google-ului numai ca mai funny 😀

  9. buna dimineataaaaa 🙂
    „nebunii cu femeile leu” – asta ma intereseaza pe mine 😆 La ce v-ati gandit, nebunaticilor? 😛

  10. nfdm??? :)))))))))))))))

  11. ada, e oameni saraci care n-are bani, ie criza, ie pericol, ie vai de mama lor si tu… pai se poate ? :))) oricum, savuroase cautari…. iar aia cu cuvantu’ cheie e de mult misto… :)) da’ te gandesti ca proasta chiar isi imagineaza un cuvant „cheie” cu care sa-l puna pe potentialu’ vasile in cour? :))

  12. Da, Ermi, nebunii cu tine! 😆

    Vulpele, de ce razi, exista si nfdhh!!! 😆 😛

  13. nfdhh=?

  14. da… adica de hat-hat 😛 😆 (hat-hat > de mult)

  15. ….:))))))))),imi imaginam eu…

  16. =))))))) Foarte tare soro! Dupa o zi de cacao fix de asta aveam nevoie. 😆

    Totusi „Minti murdare facute praf” e o melodie foarte faina doar ca e cantata de Adda.

  17. http://www.baba care se …cu 2 cai.ro
    Nu exista site`ul ala :))

    Nu. Nu am cautat sa asigur, dar presimt ca nu. sper ca nu.

    Nice Blog.

  18. @MerlinRa: Bine-ai venit, merci pt aprecieri! 🙂
    Si eu sper sa nu existe asa ceva! 😆

  19. nice blog? nice mama 🙂

  20. Tanti Ada… de unde faci rost de „cuvinte gugalite” ?
    Ca am vazut si la pitzi si acum si la tine. Vreu si eu 😀

    Sar`naaaa

  21. Croco, lasa reclama! 😛

    MerlinRa, nu stiu cum e la blogspot, dar eu in wordpress am niste statistici, pe care daca le deschid sa vad detalii, am undeva scris „termenii motorului de cautare” si dand click acolo, gasesc minunatiile astea de mai sus. Am facut o selectie si le-am pus pe cele mai haioase, gasesti si cuvinte normale, depinde de subiectele abordate de tine in blog si de tag-urile folosite. Sa-mi zici daca te descurci cu indicatiie astea, daca nu, vorbim pe mail.

  22. „www.baba care se fute cu cai.ro” – nu exista.
    da’ exista http://www.babacaresefutecucai.ro…sau e in constructie (se cauta cai)…

  23. […] sa nu va plictisiti, luati de revedeti episoadele trecute: ep I, ep II, ep III, ep IV, ep V, ep VI, ep VII, ep VIII si ep […]

Lasă un răspuns

