Mi s-a cerut prietenia…

… in vederea unei oferte de job cred! 😆

Bai, eu inteleg ca e criza, ca romanu-i inventiv si cauta orice mijloace „media” de a-si face publicitate gratis, dar deja asta e chiar un pic cam exagerat. Reactia mea cand am vazut respectiva solicitare pe mail a fost un ras ist(o)eric, apoi am zis „Doamne, mare ti-e gradina” ! Am vazut promovare de-asta la ceasuri, toale, incaltaminte, saloane de infrumusetare… da’ pe-asta n-am vazut-o!!!

Wanna see? It’s MTV:

 friend-request

Deci… da! Super job pe timp de criza! 😆 😆 😆

35 de gânduri despre &8222;Mi s-a cerut prietenia…&8221;

  1. Vai, mama, ce oferta tentanta 🙂
    Sa nu te prind ca profiti de ea, ea oferta, nu ea tipa cu umerii goi! 😛

  2. Ah, Ada ai pierdut asa o ocazie? Razgandeste-te si da repede click. Accepta draga prietenia! 😀

  3. Ce prietenie sincera o sa aveti… Eu de ce nu am asa prieteni? Pe mine de ce nu ma vrea nimeni? :((

  4. Fetelor… 😆 … ma mai gandesc, acum ca mi-ati zis si voi! 😛 😆

  5. Naicule… nu vreau pretene pitipoance! 😉 Daca, vrei ti le dau tie! 😀

  6. Aaaa, stai ca acu ma desteptai… Angajari Videoceat! Hahahaha!!!! Fotogenico…

  7. Hmmmmmmmmm… las’ ca vii tu! Si vorbesc eu cu toata lumea sa te duci singur la shaorma aia! 😛

  8. io cred ca e o cerere sincera si nu presupune nici un fel de substrat sexual…cred ca baetii te vor ca prezentatoare de stiri/meteo, sau daca esti norocoasa, o sa ai propria ta emisiune de divertisment „duminica in videochat”/”top 40…vizitatori”, chestii d’estea… :))
    totusi sa te feresti de fostii, dat fiind faptul ca ai sansa sa ajungi o persoana publica/mondena/vedeta, vor aparea ca ciupercile dupa ploaie si vor lansa fel de fel de barfe in presa… :))

  9. ce face criza din om =)) eu propun sa o cautam pe criza asta si s-o batem =))

  10. Hmm, am primit si eu asa ceva. Oare chiar e singura afacere care merge acum? Cred ca sunt singurii care mai fac angajari 😛

  11. @Sangerica: mai, tu imi ceri subtil un autograf?! 😆 =)))))))))

    @malprexis: as bate-o si eu pe criza asta. 😀

    @iulia: cred ca nici asta nu mai merge ca (fraierii) domnii care plateau pentru senzatii tari sunt si ei la ananghie… dar mai stii?!

  12. Super tare… 😉

  13. Mama, n-ai zis, ai dat accept sau delete? 🙂

  14. imi acorzi? asta doar daca ai timp, chef si daca esti intr’o pasa buna…ce ti’e si cu vedetele astea. :))

  15. Cata formalitate :)) se vede ca este un angajator serios, eu mi-am dat seama dupa umarul gol al domnisoarei :))

  16. Cata seriozitate inspira cu adevarat incredere daca vrei intra si la mine pe blog

  17. (emotionat): si? ce-ai facut? ai dat click?

  18. @Croco & Nenea: DELETE!

    @Sangerica: 😆

    @Mihi: si eu tot dupa asta m-am prins! 😛

    @Paco: bine-ai venit! Voi intra pe blog, merci.

  19. Heheh,am primit si eu pe hai cinci cand inca mai aveam contul..
    Dar mami eu zic asa: ar trebui sa accepti ,e o sansa unica in viata,ar putea fi jobul care te va propulsa pe culmi mai inalte =))))

  20. Io zic ca te-ai grabit cu deletele ala 😆

  21. Totusi, poate o fi ramas prin „trash-ul” mailului 😆

  22. Teiucule, stii ceva ce eu nu stiu? 😯 o sa raman fara job? 😯 (sper sa nu! ) 😛

  23. 😆 Teiucule, eu inteleg ca vrei .avi ala… dar chiar tre sa-l vada toata lumea?! 😛

  24. Doamne fereste, Ada! Io la atceva ma gandeam – la un job care sa completeze experienta ce trebuie acumuata pentru o pozitie de top 😆

  25. *plus L

  26. Experienta pentru asemenea pozitii de top se acumuleaza altfel! 😉

  27. Ihim! Eh, asta e! Is io mai de moda veche, inca mai cred in televiziune =)))))))))))))

  28. 😆 in televiziune si in Mos Craciun! 😆

  29. Mda… Stii ce ma ingrijoreaza? Ca, de obicei, imi urmaresc visul – de cativa ani joc rolul lui Mos Craciun. Ma intreb pe cand o cariera in TV Video Chat?!? =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  30. =)))))))))))))))))))))))))))))
    Pai, sa te pun in legatura cu „solicitantii de pritenii”? ;poate iese o colaborare fructuoasa! 😆

  31. Ada, apreciez! Deocamdata sint putin ocupat dar consider oferta deschisa 😆

  32. Ce nu fac eu pentru tine?! Pentru ce sunt buni prietenii? 😛

  33. Evident, pentru video chat =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  34. de ce esti nerecunoscatoare? nu toata lumea are sansa asta:)) e o varianta buna de back-up.
    acum vorbind si serios, mi se pare ca sunt in criza rau de tot daca au ajuns la „invitatii” de genul asta.

Lasă un răspuns

