Imi place foarte mult

Piesa asta… am descoperit clipul ieri si am auzit-o zilele astea la radio.

+ am auzit azi o idee tare la tv… la un talk-show: „Daca am exporta in afara vedetele Romaniei cu 50 de bani bucata, am scoate Romania din criza!” 😆 Dureros…

11 gânduri despre &8222;Imi place foarte mult&8221;

  1. Ce sa mai zic eu? Zic ei tot 🙂

  2. Hiphoaparita din mine s-a ridicat in picioare pentru a aplauda postul.

    “Daca am exporta in afara vedetele Romaniei cu 50 de bani bucata, am scoate Romania din criza!” – Este dureros pentru ca e adevarat, dar e-adevarat ca e funny. 😆

  3. am scoate Romania din criza si ne-ar mai si ramane incat sa devenim o forta in Europa :)) trist…

  4. Neata!

    @croco: Le zice bine Puya! 🙂

    @honey: nu mi se pune des pata pe cate o melodie, dar si cand mi se pune… vorba Crocoditei, nu mai iese nici cu Ariel! 😀

    @malpraxis: sa ramanem cat de cat intregi la cap trebuie facut exportul asta si interzise manelele… asta in prima faza… apoi mai vedem 😛

  5. vedete vandute, manele interzise….hmmm, ce mai urmeaza? o gradina zoologica cu exemplarele din atlas de mitocanie urbana, deschiderea Muzeului Figurilor Vedetelor, etc…

    revenind la Puya…baiatu’ a avut mai mereu mesaje bune, numa ca s’a copt ceva mai greu si de abia acum isi pune ideile intr’o forma buna 🙂 parerea mea

  6. Din partea mea, s aurmeze si astea… am vrut sa fiu draguta si nu drastica, dar sunt foarte de acord cu ideile tale! 🙂

    Il stiu pe Puya, este foarte de treaba, n-are fitze, le spune pe bune, stie sa vorbeasca si sa se poarte, chiar spunea el ca va fi misto proiectul lui. Avea dreptate!

    Imi place acum forma ideilor lui, se poate si fara injuraturi, desi sunt vorbe grele si greu de digerat de catre cei direct vizati.

  7. Nenea Puya rullz! Initial nu mi-a placut faptul ca e putin modificata vocea pentru ca stiu ce ii poate pielea si eram putin dezamagita.Dar m-am luminat si acum ascult cu placere 😀

  8. Slaba melodie si mai slab album Pacat de el, chiar promitea la inceputuri

  9. Mie-mi place! 😀

  10. am ascultat albumu’…unele piese m’au surprins placut (cele 2 piese cu Cedry2k si cea cu Yolo)…desi a dat’o in teme politico-sociale, abordeaza tot gangsta-ul…merita ascultat 🙂

  11. N-am ascultat tot albumul, dar e pe lista de to do-uri.

Lasă un răspuns

