Cuvinte cheie de gugaleala VI

Stiam eu ca episodul 6 va veni curand! Asa ca, fara prea multe introduceri, sa purcedem sa vedem ce mai cauta lumea pe net.

da’ la popa?da’la psiholog? – nici, nici, direct la stilisti! (aia de te imbraca trendy, cu camasi cu maneci luuuuungi) 😆

gagici care fac baie – in mod normal toata lumea face baie, numai ca unii mai pun si pe net… mda, posibil sa gasesti, da’ nu la adresa asta!

cum aflu cine ma suna cu numar privat – pai… raspunzi! 😀

ada nebuna – eu sunt! nice to meet you! poti sa-mi spui „zuza nebuna”, imi place mai mult 😉

cum trebuie sa nu sacai o fata – cat de praf sa fii sa cauti asa ceva? intreb si eu…

abdomenu decalat – ala cum o fi?

cu cati barbati s-a culcat alina plugaru – fara numar, fara numar… who cares?

alo gagica ce mai faci bebe – io fac bine. tu?

stiu ce vrei, stiu ce-ti trece prin minte – pe bune? 😯

poate nu sunt perfecta dar nici tu nu esti – 😆 stiu! si nici nu vreau!

ce este lecitina si cat costa – hai frate, cum sa nu stii ce e aia lecitina???

nu toate toantele merg in rai – niciuna nu merge 😀

koszonom hogy vagy nokom – nemtodom 😀 (daca asa s-o scrie)

explicatie mutu fute pamantu – eheeeeeeeee, buna vorba…

barbatul scorpion-cum il cuceresc? – promit ca-l intreb azi si revin cu ponturi fresh

mama vreau sa ma marit cu altcineva – Crocoditzo, Marmotico… e ceva ce ar trebui sa aflu? 😆

sunt barbat si bine imi sta – manca-te-ar mama, Narcis, aici erai?!

vreau sa aflu cand ma marit – cand te-o cere

de ce barbatii nu fac complimente – debarcader

ce sa fac ca sa fiu perfecta in toate? – probleme existentiale… nu gluma

cum sa-mi gasesc freza perfecta – o cauti atent sa n-aiba defect de fabricatie 

dece mama mai facut daca nu pot sa te ajut – asta e continuare la „da mama cu biciu-n mine, ca n-am ascultat de tine”

fete poze curve goale in colanti – pai ori sunt goale, ori in colanti?! deja colantii astia sunt fetis general

rad fata de nu mai stiu cum ma cheama – cum? ca muta la lupa? 😆

vreau sa ma duc la curve – pai si tre’ sa anunti pe net?

daca tara e o curva ,ce pretentii sa mai ai – asa ma gandeam si eu

oameni care nu se tin de cuvant – din ce in ce mai multi

cum sami tin sotu langa mine – cu super glue

cantece ce se pot juca cu palme – say what?

ce creme foloseste lili sandu – ete fleosc!

Cautatorii astia pe Google sunt inventivi rau! 😆 Va urma…

38 de gânduri despre &8222;Cuvinte cheie de gugaleala VI&8221;

  1. io caut urmatoarele:
    1. femei cu tate mari
    2. fete cu tate mari
    3. (deja plictisit de cautare) tate mari… 😆

  2. cum aflu cine ma suna cu numar privat – pai… raspunzi! 😀
    Asta spui din experienta nu? 😛

  3. =)))))))))
    Mami jur ca nu vreau sa ma marit cu altcineva,deja am cu Venny 2 marmotei 😆
    Doamne nu mai pot de ras, ce minte creata au unii
    aia cu explicatia la mutu fute pamantul e criminala :))

  4. @Sangerica: bafta la cautari!

    @Eu: tu sa taci! 😆 stiu ca o sa mai razi inca 1000 de ani de mine… 😀

    @Marmotica: bine, hai, te cred! 😛

  5. Ada, eu ta sfatuiesc sa nu o crezi.Cine stie ce se ascunde sub mutrita aia simpatica si nevinovata de marmota 😉

  6. Salutare natiune di gajisi
    Ada am pus codul corect intr-un comment la acel post. 😛

  7. Mama, n-am facut nimic, sunt cuminte si pura ca un ghiocel 😛 si nu ma marit nici platita, momentan! 😛

  8. @Eu: nu te mai lua de fii-mea! 😛

    @Venny: o sa mai incerc.

    @Croco: tine-ma la curent cu intentiile tale! 😀

  9. Gata sa traiti.Marmotzico, te rog eu sa ma ierti 😛

  10. Eu , asa cine stie ? =)))) poate sunt eviiiilll

  11. Daaa, astia de pe google sunt foarte amuzanti. Mi-a placut aia: „ce sa fac ca sa fiu perfecta in toate?” Si va mai intrebati la ce sunt bune revistele pentru femei. 😀

  12. =))))))))))))))))))

    Asta cred ca-i cel mai tare episod. Mare-iiiiiiiiiiiii gradina…

    😉

  13. Hai neata si de la mine 😆
    Da’ ce diversitate , nu gluma! Nebuni, da’ diversi 😆

  14. Episodul 6 şi eu sînt cel mai indiferent om din lume. Promit că pînă la a zecea pastilă bag şi eu un articol din ăsta. Deja mă repet, aşa că nu mai comentez nimic.

  15. Cred ca ala cu lecitina a uitat denumirea… 😆
    Foarte tari! Nu gasesc decat 2 explicatii: fie curiozitatea nestavilita ii impinge sa caute chestii..just for fun, fie sunt plainly stupid 🙂

  16. @Nina: acum stiu, revistele pentru femeie te invata sa fii perfecta! 😛

    @Jasmin: imensa! 😆

    @Jo: Neata! Macar nu ma plictisesc, sunt inventivi.

    @Naicu: Take your time! 😉

    @Armindeni: eu cred ca a doua varianta! 😀

  17. cred ca ar fi ceva sa gasesti pe gugal (cum zici tu) urmatoarea cautare: „cum sa dau search pe gugal”…

  18. Buna seara, Zuza nebuna! 😀

  19. Foarte tare:))))))) Am ras:))) Mi-au placut toate replicile tale, in special astea doua:
    „sunt barbat si bine imi sta – manca-te-ar mama, Narcis, aici erai?!”
    „ce creme foloseste lili sandu – ete fleosc!”
    :))

  20. AI mei de pe la anul nou… is tare cuminti! 😀

  21. frate, sunt ireala cautarile astea… :)))

  22. @Sangerica: Nu te mira! A avut cineva asa ceva, am citit eu 😀

    @Morena: Buna dimineata! Aseara eram in oras la ora aia 😛

    @andrathoughts: Zi tu ca nu raspund mai bine decat Google! 😉

    @Paul: Bine-ai venit! Ai mei nu dau semne sa se cuminteasca. 😆

    @Ocserver: Ba sunt, le-am luat cu copy paste fara sa modific nimic.

  23. Buna dimineata ADA!
    Astept urmatorul episod 😆
    Poate vine cu urmatorul post 😯

  24. barbatul scorpion-cum il cuceresc? – promit ca-l intreb azi si revin cu ponturi fresh

    da, sa ne zici si noua… :))

  25. @Venny: Neata! Urmatorul episod va fi, dar mai asteapta vreo 2 saptamani. 😛

    @Andrei: oooops, stiam eu ca am uitat sa intreb ceva aseara! 😆

  26. Crezi tu ca merge asa…sa intrebi , si vei afla? neeaaahhh….:))

  27. Eh, ar fi prea simplu asa intrebare-raspuns. Mie-mi plac lucrurile mai complicate, asa ca nu intreb! 😛 (pun in functiune al saselea simt, nu caut pe Google! 😆 )

  28. Nu as putea spune asa ceva, esti mai funny dect google:D

  29. Hello, hello!

    Adutzo, nu vezi ca pentru oamenii astia al 6-lea simt e gugalu’?! 😆

  30. La mine a dat chix:

    Nu am găsit nici un rezultat pentru „cum sa fac nod la coada unui urs”

  31. @Honey: Io stiam ca gugalu’ e motor de cautare, nu al saselea simt! 😆

    @Marlo: Poate de acum incolo Google ii va „scuipa” tot la mine pe cei care vor cauta despre… coada ursului. 😆

  32. Yeeeesssss!!!!! 😀
    Uite, la asta nu m-am gândit! Hai să mai indexăm:

    Cum să fluieri cu fluierul piciorului
    Cum să înoţi cu picioarele
    Cum să spargi o brichetă de caldarâm
    Cum să rezemi o săpăligă de colţu’ casei
    Cum să sapi via cu o damigeană
    Cum determini calibrul la topoare

    şi

    Cum construieşti o casă începând cu podul.

    😀

  33. Stimata domnisoara:)) daca nu iti e cu suparare, iti voi imprumuta ideea de a da sfoara in tara ce cuvinte cauta vizitatorii pe care mi-i trimite nenea Gugal. Doar ca la mine nu e vorba de o tenta umoristica, ci mai degraba de a arata lumii ce conceptii aiurea au altii dspre iubire si alte cele. Si daca iti e cu suparare…da-ma in judecata pentru furt de idei:))

  34. HubbaBubba, nicio suparare, o sa rad si de nebunii tai! 😛

  35. Saru’ mana! :))

  36. […] sa nu va plictisiti, luati de revedeti episoadele trecute: ep I, ep II, ep III, ep IV, ep V, ep VI, ep VII, ep VIII si ep […]

Lasă un răspuns

