Minivacanta de Paste

Cateodata timpul parca trece-n zbor, alta data parca se taraste… de data asta a trecut repejor, placut si, zic eu, cu folos!

Vineri am fugit ceva mai devreme de la birou, am inregistrat un record cu statul in trafic, adica am facut foarte putin si… am inhalat aroma de cozonac, doar atat, ca daca vedeam cozonacii, dadeau inapoi (cica ii deochi). Sambata am fost sa spal masina, sa fie gigea de Paste si am gasit mare balamuc, drept urmare, am lasat-o acolo si am traversat strada, mi-am acordat o mica tura de mall pana a fost gata masina. A urmat beauty session restul zilei, plus inhalat alte arome dinspre bucatarie, m-am tinut tare, n-am cedat ispitei 😀 . In mod normal, seara ar fi urmat mersul la Inviere, apoi o adunare cu prietenii pe undeva prin oras.

Numai ca socoteala din targ nu s-a potrivit cu cea de acasa, asa ca mai toti prietenii au fost ba plecati, ba casnici… si uite cum pe la ora 10 ne intrebam ce sa facem. Ne-am hotarat repede, dupa ce am dat niste telefoane si ma pregateam, trebuia sa fiu un boboc de fata, doar era o seara importanta si vroiam sa impresionez. Eram in baie, ma mazgaleam cu spor, cand deodata pac! totul negru!!! Isterii… mama ma-sii, se luase corentu’! Super moment, eu machiata pe jumatate si nepieptanata… l-am chinuit pe copilu’ sa-mi tina lumanarea la oglinda sa-mi termin machiajul si sa ma pieptan… nu stiu exact cum am aratat, la lumina aia eram ok, am primit feedback pozitiv, plus remarca „iti faci prea multe griji” 🙂 . Si… Pastele ne-a gasit la Giurgiu, se poate spune ca am sarbatorit in familie, am fost la „fiica” mea, Crocoditza. Ne-am adunat acolo cu niste prieteni de-ai ei, am fost la un restaurant frumos de pe malul Dunarii, a fost super, am avut DJ, am dansat si hore, si El Meneaito si brasoveanca, printre alte stiluri. Crocoditzo, mai venim, eventual mai la vara, cand vom sta pe terasa acolo, pe malul Dunarii, ne-a placut tare mult! 🙂

Duminica a fost rezervata adunarii generale a familionului, asa ca, dupa ce am pescuit-o pe verisoara mea scumpa si draga (care nu mai vroia sa vina la un moment dat, da’ i-am zis ca ii aplic o corectie, asa ca in copilarie 😆 si n-a avut de ales cica…), am ajuns si noi cand gratarul era in toi. M-am bucurat ca, pe langa rude, au mai fost si prieteni vechi de familie pe care nu i-am vazut de ani de zile si am stat la palavre si am ras ca pe vremuri. Mancare a fost din belsug, dar, ca niciodata nu mi-a facut cu ochiul mai nimic (probabil mi s-a tras de la pofta de inghetata satisfacuta pe drum), am mancat doar un ou si niste cozonac si pasca.

Seara am avut parte de o surpriza placuta, am fost invitata la stand-up comedy. Cum n-am mai fost niciodata, am fost tare incantata, am tras iar o portie zdravana de ras, desi mi s-a spus cum ca ar fi fost slabut calitativ spectacolul. Deci o sa mai merg si la altele, sa am cu ce compara. 🙂 (oricum, o seara frumoasa, ca de altfel toate de pana acum…!)

Ziua de ieri a fost o zi asa cum imi doream de mult timp: leneveala! Trezit la 11, papa, apoi din nou in pat, ochii zgaiti la teveu, apoi iar somn, apoi iar teveu si nani… si uite asa mi-am incarcat bateriile pentru saptamana asta! Saptamana care stiu eu ca se va incheia frumos, pentru ca ma voi vedea cu „gunoierii” mei dragi! Abia astept! 🙂

Pana atunci… Hristos a inviat!

28 de gânduri despre &8222;Minivacanta de Paste&8221;

  1. Hristos a inviat!

    Se pare ca a fost o petrecere pe cinste. 😛

  2. Adevarat a inviat.
    Moama, dar te-ai distrat, nu gluma.Super frumos.
    PS: Mi-a placut faza cu luatul luminii 😀

  3. Mamaaaa, ma bucur ca ti-a placut 🙂
    si Adevarat a Inviat! si pe ziua de azi 😛

  4. @Venny: Chiar a fost un Paste fericit! 🙂

    @Eu: Tie-ti cam plac fazele care ma enerveaza pe mine 😛 … stii ca fac urat si te amuzi. Bineeeeeeeeeeeee! 😈

    @Crocoditza: Foarte mult. 🙂

  5. Lasa ca iti povestesc si eu ceva, si ai sa ma iert i 😉

  6. Merci, la fel! 😉

  7. Adevarat a inviat!
    Vezi, cand esti cu persoanele potrivite, nu conteaza ce faci, unde ajungi si ce gasesti acolo.!
    😉

  8. @Eu: Te iert anticipat. 😆

    @Morena: Mare adevar graiesti! 😀

  9. Saru’mina.Mersi mult 😛 Atunci inseamna ca nu vrei sa-ti mai povestesc .

  10. Ha, ai uitat de Ogica :))

    Cat despre guionareala , si eu abea astept. Hai cu detaliile.

  11. @Andrei: N-am uitat de Ogica, l-am omis intentionat! 😛 Cine e Ogica asta?
    Incerc sa fac rost de detaliile gunoiarelii, rabdare, oricum vei afla primul ce si cum. 😀

  12. Am uitat sa pun Ghilimelele la uitat. Credeam ca esti mandra de el :)) (glumesc)

  13. „uitat” … gata, le-am pus eu! 😛

  14. Bine ai revenit cu forte proaspete!

  15. a zis cineva Ogica? 🙂
    Ce Ogica ?!?!? Noi eram vedetele! 😛

  16. @Nina: Bine te-am regasit!

    @Crocoditza: Normal, mai trebuia doar sa dam autografe! 😆

  17. ADEVARAT A INVIAT!
    pupici,ADA! 🙂

  18. Neata!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Adevarat a inviat!
    Ma, ce s-a petrecut mamica mea faina, numa copilu asta nu a fost pe acolo 😦 pe la suri a mea , of , of..
    Frumos a fost, putin si s-a dus ..Acum inapoi la realitate 🙂

  19. Pup o fata frumoasa si desteapta! 🙂

  20. Adevarat a inviat si treci la treaba! Ca vacanta e cam gata! Vrem sa te vedem cu degetele alergand pe tastatura! 😉

  21. Zic sa ne pregatim din timp pentru vacanta de 1 Mai!

  22. Artistule, am multe chestii tari in drafturi… plus alte idei, dar mi-e sa nu scriu sub influenta impulsurilor de moment… am unele chestii de mai demult, care-mi sunt dragi (de cand eram poetesa) si le-as publica si nu… deci sunt in dubii. 😀

    Cetatene, zi idei pt vacanta de 1 mai! (ca mie nu mi se pare vreo mare smecherie…ca sarbatoare, zic)

  23. chiar ai petrecut frumos! sa iti fie de bine!

  24. Deocamdata nu stiu, sa vedem daca face Marean chermeza cu mici si bere in parc la Izvor. Ar fi o solutie pentru sarbatoarea proletara. :)):)):))

  25. @ocserver: Sarumana!

    @Cetateanu: Nu ma speria… tu stii ce inseamna asta? Ca iar se perinda prin fata blocului tot Ferentexas-ul… mai lasa si urme… de ma apuca isteriile… 😀

  26. Nerecunoscatoareo, ar trebui sa zici „Merci, Mareane!” ca-ti canta hartistii pe gratis sub balcon =))=))=))

  27. Hauliu, sa moara si sa faca! 😆 Nu canta sub balcon… io-s in capatu’ celalalt… oricum, ma ene grav! 😀
    Eh, asa sunt eu, mai nerecunoscatoare. 😛 😆

  28. Pastreaza-te pentru 1 Mai! 🙂

Lasă un răspuns

