Se anunta o noua gunoiareala

Acum… dupa ce au pascut fericiti toti „gunoierii”, este cazul sa ne si vedem pe luna asta! Asa ca, punand tara la cale cu Sburlea acum ceva timp, ne hotarasem sa mergem la un gratar. Dar, cum de obicei nu-i pentru cine se planuieste, e pentru cine se nimereste… au intervenit mici/mari obstacole si ne-am reorientat, lasand gratarul pentru gunoiareala de mai.

S-au hotarat urmatoarele: maine seara, adica vineri, adica 24 aprilie, orele 21:00 trecute fix, se va face adunarea lunara a „gunoierilor”! Unde? Exact unde ne-am intalnit si-n februarie, la BLABLA, str Caderea Bastiliei nr 30. Multumim Dragos!

Asa ca… nu-mi ramane decat sa spun ca abia astept sa ne vedem! Si bagati comentarii care veniti, sa stiu si eu un numar aproximativ! Multumex anticipat! 😀

We’re gonna paaaaaaaaaaartyyyyyyyy! 😛

PS: La multi ani „Georgilor” de astazi!

51 de gânduri despre &8222;Se anunta o noua gunoiareala&8221;

  1. Una marmota fara ursi ! 😦
    Lume pune-ti numele aici, ca eu ma apuc de scris testamentul; 😆

  2. Din pacate noi nu suntem in incinta. 😦

  3. KS , cuuuum??? ati fugit din incinta ? cu camasile pe voi?

  4. Count me in 🙂

  5. Marmo, inca nu, dar maine e marea evadare. 😈

  6. Unde , unde plecati 😀 ?
    Deci avem 2 oameni pe lista , 3 cu mami.. Marul absenteaza , bine bine.. Eu cred ca voi nu veniti pentru ca i-ati promis Adei un cocktail 😛 si nu vreti sa i-l mai dati

  7. Pai cocktailul se reporteaza. 😛

  8. Sa vad daca vine venynosu’.Vin si eu.Mai exact noi,eu cu una bucata sot.Nu-i nimic sigur.Fiind amandoi,e simplu
    sa-l indesam intr-o cutie si pe venny 😆 asa,de teama sa nu ne muste…..
    Daca-i ceva concret,revin. 🙂

  9. Eu ma mai gindesc daca vin 😛

  10. Lori nu cred ca vine Vennynosu 😆 e cam departe 😛
    Eu ce zici tu acolo ? Te mai gandesti ?

  11. Rectificam 😀
    Venny cu una bucata veninoasa si Lori cu una bucata sot , ce ziceti veniti pana aci in BUcale ?

  12. @Marmotica: una bucata fiica prezenta!

    @KS: si uite asa o sa putem sa va barfim! 😛 … Marule, have fun pe unde te duci, ne gandim la voi si ne reunim data viitoare!

    @Andrei: but of course 😉

    @Lori: ar fi o surpriza frumoasa. 🙂

    @Eu: ganditorule, io zic sa te hotarasti repede… asta ca sa nu ma supar, sa te pun sa stai in picioare pe motiv ca nu mai „e” scaune!!! 😀

  13. Eu-le ai grija! Ca te punem in colt pe coji de nuca 😀

  14. Ai face tu una cu asta?

  15. Una „ca” asta. Scuze 😀

  16. @Marmo
    si eu sunt din Bacau 🙂
    Candva,odata,trebuie sa ajungem si noi la adunare 🙂
    Poate o sa am norocu’ sa vina atunci si mai marele.Adica….Dono…mai stii 😕

  17. Eu , daca e nevoie da 😀 👿
    Stiu Lori concetateana de-a mea 🙂

  18. Adaaaaaaaaaaaaaa, ma primesti si pe miiiiiineeeeeeeee? 😀

  19. Daca sughitam va facem voodoo. 😈 😛

  20. Armindeni ne mai gandim :))))))
    KS da noi suntem foarte pasnici si dragalasi , cum sa ne faceti voodoo? 😛
    Naicu te asteptam 😀

  21. @Armindeni: Bineinteles!

    @KS: o sa barfim de bine! 😛

    @Naicu: trimite holograma! 😀

  22. Bravo, Ciresarii, asta da initiativa! 🙂

  23. Ummmm, ma mai gandesc 😀

  24. Asa… in urma unor telefoane… s-au anuntat Pisica Turbata si Morena. Posibil sa vina si Monique, posibil sa vina si Andreea (Diana, sora lui Dragos). Crocoditza vine si ea.

  25. Cetatene, e a patra intalnire de genul asta!

    Morena… te mananc cu fulgi!

  26. Cu tot?
    Vezi ca s-ar putea sa-ti plac 😀
    Ai grija ce-ti doresti. Hihi

  27. 😆 Imi pare rau sa te dezamagesc, dar imi plac barbatii! 😆
    Apropo de fulgi, sa-mi aduci aminte sa-ti povestesc o faza… cu „.avi”…! 😀

  28. A, am uitat… posibil sa vina si Nenea.

  29. Andrei…Was ist das? 😯

  30. Neneeeeaa, de data asta o sa il recunoastem 😛
    Morenaaaaa faci si tu ca EU ?

  31. Pai ce sa fie…nimic. Am plecat un pic de pe crenguta mea, si asa m-am manifestat. Alexandru a zis ca dragut si merita sa pun chestia aia. Si asa am facut. Tu il stii pe Alexandru cum e: cand zice o chestie…:))

  32. P.S- Trebuie sa ma tund. Neaparat. Azi. Altfel nu pot sa vin. Deci ma tund. Pt ca pot.

  33. Trebuie sa am neaparat o discutie cu Alexandru! 😆
    Pies la PS: sa-ti mai dau un reminder? 😛

  34. :))) nu nu . Sint deja programat. Cat despre Alexandru, nu stiu ce sa zic. E cam reticent la contactul cu persoanele necunoscute.

    By the way, e si el invitat?

  35. Bineinteles ca e si el invitat! Asa ca… dupa gunoiareala, plus ce i-oi fi povestit tu despre mine (stiu sigur 😆 ca m-ai barfit!) … o sa vrea sa vorbeasca. 😛

  36. Distractie placuta oameni buni. 🙂

  37. Buna dimineata! Ada, noi inca nu sintem siguri ca prindem lotul de vineri seara. Cantonamentul e greu si complicat. Daca reusim sa ajungem, ne strecuram cumva pe banca de rezerve 🙂

  38. @Nina: Esti binevenita sa ni te alaturi, noua ne-ar face placere sa te cunoastem!

    @Teiucul: Sburliiiiiiici… cum asa? 😦 Of, eu sper sa ajungeti, macar asa un pic, nu-ti face griji de locuri! Tin pumnii sa termini cantonamentul! 😀

  39. Pe mine m-ati numarat, da? 😛

  40. Promit ca o sa vin odata si odata. 🙂 Va anunt oricum cand o sa pot veni. La mine-i mai greu ca eu am purcel, catel, etc….
    Oricum va urmaresc pe voi si daca mai vad si poze, e ca si cum am fost acolo. 🙂

  41. Io inca nu stiu nimic…depinde cat de repede se misca mamicuta mea maine…daca ajunge in timp util acasa, ajung si eu o tzara pe la voi, daca nu…data aviatoare nu mai scapati de mine. Na, am zis! 😀

  42. Neata!

    @Crocoditza: esti numarata, relax! 😛

    @Nina: te tin minte, cu promisiunea!

    @Monique: sper sa ajungi… nu pt carti, dar vreau sa te vaz! 😀

  43. Sburlea si una bucata Sburlita si eu sper sa ajungeti 😀
    MOniqueee nici daca am vrea nu am scapa de tine :)))))) ( glumesc ) oricum sper sa ajungi 🙂 ca data trecuta ai stat in colt acolo si nu am apucat sa schimb o vorba doua cu tine 😛

  44. […] dintre “Gunoieri”. Asta fiind a doua care se tine in BLABLA. Mai multe detalii aici si aici. Scris de monoloage Categorisit în blabla, imagini, promo, servicii Nu există […]

  45. Te rog sa nu uiti de poze!Esti obosita dimineata,insa te rog sa descarci pozele….pentru cei care n-au ajuns.
    Multam,noooooi!

  46. […] 25, 2009 Ca un preambul la ce s-a intamplat vineri seara in BlaBla, la intalnirea grupului de Gunoieri, va prezint mai jos, unul dintre mandrii membri care […]

  47. […] 25, 2009 Tot din categoria preambulului la ceea s-a intamplat vineri seara in BlaBla, la intalnirea grupului de Gunoieri, va prezint inca un personaj celebru ce ne-a calcat […]

  48. Sper sa nu ma bateti… dar nu e prea brusca anuntarea? 😀 Nu ar fi mai bine cu ceva timp mai inainte? 😛

    Parerea lui io… Hic!

  49. Paul, discutii sunt dinainte de Florii, cand am zis ca dupa Paste primul weekend, in principiu mai toata lumea stia… mi-am asumat criticile, asta e… ambitia mea a reusit si luna asta! si te asigur ca va reusi in continuare! 😀

Lasă un răspuns

