Chefless

Cam asa ma simt azi… si n-are nicio legatura cu faptul ca e marti. Nicio legatura cu jobul, nicio legatura cu nimic… azi sunt doar visatoare si n-am chef sa povestesc ce-am mai facut, pentru ca ar fi mult de scris.

Tot ce vreau e marea cu valurile ei, soarele arzator, muzica diversa care sa ma inspire, eventual un sistem karaoke, sa cant melodiile care au punctat perioade frumoase din viata mea, o cutie mare de Aloma Cream Caramel, o crema de soare frumos mirositoare, costumul de baie preferat, un sezlong/hamac comod, un ice tea si o carte/revista buna! Sa fiu intr-o vacanta exotica, inconjurata de prieteni, iar programul sa se imparta in cateva activitati esentiale, leneveala, distractie, balaceala, volei, dans… si bineinteles, sa fie acolo si acea persoana care sa-mi intoarca metafizicul pe dos, exact asa cum o face fiecare episod vizionat din LOST.

In rest, azi ma simt binevoitoare, generoasa, amabila si sunt pusa pe glume. Si, daca tot sunt generoasa, hai sa mai spun asa cate ceva: am bifat „Fast& Furious” si mi s-a pus pata pe o piesa din soundtrack, still searching; am fost la bowling si, bineinteles, am fost prima (din coada), a fost fun; si am fost la Horia Brenciu la concert la Hard Rock Cafe, a fost surprinzator de misto atmosfera.

Gata, suficient, ce-i mult strica! Visez in continuare la vacanta aia insorita si exotica, probabil sunt nostalgica… acum aproape un an eram in locul care este si va ramane prima mea iubire, Egiptul. Povestea pe larg, intr-un post viitor. Pana atunci, vorba ceea… „vrabia Mihai Viteazu”! 😉

49 de gânduri despre &8222;Chefless&8221;

  1. acum te-ai gasit si tu sa amintesti de Egipt…….frumos, nu am ce zice. munceam si eu linistita si acum nu mai am chef de nimic

  2. Hihi… atunci spune tu in ce zi preferi sa fie povestea cu Egiptul, sa nu-ti provoc amintiri… si sa nu mai fii concentrata la munca! 😀 Mai e un pic si se face un an de cand am fost in Egipt… foarte tare! Chiar, daca mai ai programul excursiei, trimite-mi-l si mie, mi-ar ordona cronologic ideile si as povesti mai exact. 😛

  3. Din nou nu comentez.

  4. 😆 … asa, asa… ca tu ai deja o parte din ce zic eu aici.

  5. Eu vreau simplu. Dubai!

  6. Ce tare a fost la Hard Rock. breciu ala e un tampit dement care face o atmosfera de zile mari , cu o muzica de super calitate. (nu a lui).:)

    :)) Ada , nici ieri nu ai scapat de udat. Cum necum, iar s-a intamplat.

  7. Andrei… tu vrei deja prea multe 😛 … ai schimbat 3 destinatii in 3 zile: Egipt, Barcelona, Dubai.
    Si trebuia tu repde sa mentionezi faza cu udatul… uof! 😀

  8. Nu te mai hlizi! 😛

  9. din pacate nu am gasit programul, dar ma bazez pe memoria ta (care oricum e mult mai bune decat a mea). poti sa scrii cand vrei, de fapt sunt nerabdatoare sa citesc si sa-mi improspatez amintirile placute.

  10. :))))))) ! :))))) :))))

  11. @Ana: Asa din memorie stiu ce am facut acolo in fiecare zi, dar nu mai tin minte toate hotelurile vazute, trebuie sa iau la frunzarit pozele… lasa ca iti improspatez eu memoria. 😛

    @Andrei: Vezi sa nu lesini de atata ras! 😆 Hmmmmmmmmm… lasa, lasa… you’ll pay for this! 😈

  12. Buna…ce o mai fi acum…zi..seara…

    Draga soacra, sa inteleg ca asa iti place? Repede si furios (Fast & Furious)? Asta se numeste fu…aaa…tinut de manuta salbatic. 😈

  13. hai neata! 😀 Poate n-are legatura cu martea, da’ o avea cu ploaia. Si la mine la birou sunt toti cuminti si tacuti, io ce-s mai treaza. Si n-am baut decat doua cafele azi. Ciudat … 🙂

  14. @Venny: nu m-am tinut salbatic de manuta cu nimeni 😆 … bine ca intelegi tu numai ce vrei, eu vorbeam de film (bine, recunosc, m-am topit un pic pe scaun din cauza vocii lui vin Diesel si a ochilor lui Paul Walker, dar shhhhhhhh!!!) 😀

    @Jo: neata… tare turbata vreme, nu ma coafeaza…

  15. Ce va mai distrati!

  16. Ada, nici pe mine nu ma coafeaza, ca mi se increteste parul de la ploaie 😆

  17. @Morena: da, super distractie 😛

    @Jo: hihi, facem schimb, eu imi doresc par cret. 🙂

  18. cristiangheorghe

    Ada, mâine e LOST din nou. Caruselul se învârte din ce în ce mai repede…Mai e puțin și se termină și sezonul ăsta 😦
    În Egipt n-am fost încă. Aș vrea să văd piramidele cândva. Mereu când mă gândesc la ele și la eternitatea lor, am în minte piesa asta:

  19. cristiangheorghe

    N-am rezistat și am pus chestia asta și pe blogul meu. 🙂 Mulțumesc pentru inspirație!

  20. @Cristiangheorghe: Acum sunt pe TVblog si citesc recenziile episoadelor, am cam ramas in urma, desi cu vizionatul sunt la zi. Stiu ca mai e un pic si se termina seria asta, imi pare rau ca mai urmeaza doar una si atat, nemaipunand la socoteala ca ma scoate din minti faptul ca apare abia la anul.
    Dupa ce se termina de tot, fac maraton, iau totul de la inceput. (de obicei nu vad un film de doua ori, dar serialul asta merita tot)

    Am restrictie la birou, o sa vad acasa piesa. Ma bucur ca am fost sursa de inspiratie. 🙂 Vreau si eu un link catre blogul tau. Merci!

  21. cristiangheorghe

    http://cristiangheorghe.wordpress.com

    Și eu revăd LOST în pauza dintre sezoane 🙂 Am toate seriile pe DVD, luate din magazin, inclusive seria 4 apărută la noi pe rafturi de curând.

  22. N-am revazut niciun episod, nici n-am de gand pana nu se termina, las asa, pentru ca daca ma uit si stiu ca urmeaza sa apara cine stie cand, mai rau ma enervez. Fac maraton dupa ce se termina de tot si stiu o treaba. 😀
    Merci pt link!

  23. Sa va zic buna seara? Va zic. Buna seara 🙂
    Mama, sa iti zic cum ca astazi am mancat Nirvana cu praline? Nu-ti zic 🙂

  24. Buna seara!
    Nu mi-e pofta, sic! 😛

  25. Buna dimineata. Gen.

  26. Neata! Ce gen? Ca e de 3 feluri! 😀 (mama lui de „gen”)

  27. cristiangheorghe

    Ada și eu sunt chefless today… deși am o zi plină. Aș vrea să mă duc prin Botanică să hrănesc porumbei. Sau câini, după caz. Dar… duty calls. Ce să mă fac? 😦

  28. @Cristian: Succes cu ziua plina, daca duty calls, trebuie! 😀
    Azi nu mai sunt chefless, trebuie sa ma apuc sa scriu ceva ca lumea 😛 … mai ales ca mi-a scapat cam mult ness in cana si a iesit tare de sta lingurita dreapta… deci azi sunt in forma. 🙂

  29. Eu cred ca lingurita nu sta dreapta din cauza nesului. Ai tu efectul asta asupra oamenilor…:) si se pare ca si al obiectelor. :)) I wonder why…..

  30. @Andrei: Ca s-o citez pe vara-mea… „it’s a gift!” 😆 … efectul asta aduce si avantaje si dezavantaje… 😉

  31. cristiangheorghe

    Ada, ca să completez și eu cu un citat din Frank Black – serialul Millennium: ” This is my gift… this is my curse…” 🙂 Eu sunt la a doua cafea și încep să-mi revin.

  32. @Cristian: Da, buna completare!

  33. Buna de dimineataaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. Bună şi la voi?
    La mine este. V-am pupat pe botic şi ne citim mai târziu.

  35. N u vrei o colega de sezlong? Ma sacrific io… 😉

  36. Mai copii, ia potoliti-va cu gandurili de vacantza ca pun pisoiu sa va zgarie. Numa cand ma gandesc ca mai sunt vreo 2 luni pana atunci ma apuca un plans, mai rau ca pe eroinele de telenovele.
    P.S. Vrem si noi poze de la concertul din Hard Rock! 😉

  37. @Marmo: Neataaaaaaaaa!

    @Venny: Zi buna!

    @Jasmin: Asa sacrificiu as face si eu. 😆

    @Artistu: da… vorba ceea „si baietii plange cateodata” 😆 poze n-am facut la concert, ma interesez daca pot face rost.

  38. O sa treaca repede timpul artistule si ai sa te trezesti pe o plaja linistita, lenevind la soare 😀

  39. @Ada – pai ce sa facem, plangem si noi ca am auzit ca daca ne vedeti plangand, voi gagicile ziceti ca e semn clar de sensibilitate! 😀
    @marmotica – Anul asta nu cred ca ajungem, ca in iulie vine „greierasul” care acum sta in burta mandra-mii. Asa ca poate din toamna sa incepem sa il scoatem pe la munte. Insa mare anul asta nu vdm

  40. Artistule… nu stiu cat de semn de sensibilitate e, depinde de situatie, clar!
    Bine ca ai lamurit-o pe Marmotica, ma pregateam sa-i spun eu ca vei fi tatic si ca pas mare anul asta. Cu ocazia asta am aflat si cand vine bebe. 😛 V-ati gandit la nume? Iti trimit pe mail lista cu nume si ce inseamna ele. 😉 Si… stii ca astept poze, da?!

  41. E clar Ada a inceput cu nebunia bebeilor. 😆
    Artistule nu stiam, acum sunt informata, sa dea Domnul sa fie sanatos si frumos!
    O sa vrem poze bineinteles 😀

  42. @Marmo: Deci naste acum in mai prietena mea fetita, naste tot acum fosta mea sefa baietel si mai am o prietena in iulie tot cu fetita! Vin bebei pe banda rulanta! 😛 Abia astept sa-i vad! 😀

  43. Astia mici, greierasii s-au vorbit intre ei sa iasa toti cam in acelasi timp 😆

  44. @Ada – baietel o sa fie si o sa il cheme Matei! (Io am alta teorie – cred ca a fost ceva in aer si apa, vreo substanta afrodiziaca in toamna trecuta, ca intr-adevar si noi stim o gramada de gravidutze; Frate’meu cica de vina e criza, ca nu mai aveau bani de distractii si stateau prea mult in casa cuplurile)
    @Marmo – Multmim frumos de urare!
    P.S. Poze nu cred ca o sa pun pe blog, da va trimit pe mail. Nu de alta dar parca nu am chef sa il fac vedeta in fasa. Daca o sa vrea, sa se faca singurel „vedet”! 😀

  45. Artistule, stiam ca va fi baietel, te-am intrebat la Roblogfest. 😉 Frumos nume, am consultat lista mea cu etimologiile numelor si se traduce ca „dar de la Dumnezeu”. Si da, e mai ok cu poze pe mail. Merci! 🙂

  46. Am eu poze de la Hard Rock!

  47. @Andrei: Si mie cand ai de gand sa mi le trimiti???

  48. Aha… asta nu stiam! Doar ne-a placut numele pur si simplu! 😉

Lasă un răspuns

