Un to do, un reminder si o propunere

Cum incepe sa se faca vreme frumoasa si gandurile noastre zboara spre vacanta, vom sta mai putin (sper) lipiti de lumea virtuala si vom lua atitudine: iesiri cu prieteni, gratare, iarba verde, concerte, mare, munte si alte indeletniciri placute. Pana atunci, a se nota urmatoarele:

To do – pana la 15 mai completarea si depunerea formularului 230/200, pentru redirectionarea celor 2%

Reminder – 15 mai este si data limita de inscriere pentru Insula gunoierilor, adresa este insulagunoierilor@gmail.com , iar alte detalii le gasiti la Sburlea, aici.

Propunere – pentru a nu-mi mai lua mustruluieli cum ca as organiza singura de nebuna si din pripa gunoiareala din fiecare luna, propun ca adunarea de mai sa fie undeva in weekend-ul 23-24 mai, stabilim impreuna ziua in functie de vreme si de disponibilitatea fiecaruia. Ca locatie propun tot la mine la teren, 30 km departare de Bucuresti, la un gratar pe malul lacului. Cu transportul ne organizam, in functie de cine isi anunta participarea. Deci, feel free to comment! (Gunoierul Sef din pacate nu va putea veni, am vorbit cu el)

LE: Acum am aflat: Naste Luiza! Am emotii rau… dupa amiaza o vad pe buburuza, sper! Doamne ajuta sa fie bine si intr-un ceas bun! 😀

45 de gânduri despre &8222;Un to do, un reminder si o propunere&8221;

  1. primiti si fani? promit ca nu folosesc blitz-ul prea des, desi o sa fie greu…ce sa faci, am ramas cu nebunia de a face poze (de anul trecut) :))

  2. 😆 Primim, primim!

  3. s-a facut

  4. sper sa apar si io… 😀
    iti aduc atunci bonurile si tichetele…si mancarea o dau io, ca o sa fie destule conserve pt toti 😆

  5. Pai daca e mancare pe gratis vin si cu ursii 😆 aduc si catelul si purcelul si toata ograda 😀

  6. fara purcel…nu vrem sa ne gripam 😆

  7. Ada eu ma bag….si Nero bineinteles…..Mi-a placut de 1Mai asa k vin si de data aceasta chiar daca nu sunt eu blogarita…

    @Marmotica tu adu catelul pt Nero…si de purcel si restul ogarzii ma ocup eu cu Tiza asta daca mai vine….Ii pun pe gratar,nu-i problema…..

  8. @Sangerica: Ok, vino! 🙂

    @Marmotica: De data asta nu mai scapi! 😛

    @Simona: Notat!

  9. Ada nici data trecuta nu am vrut sa scap …
    Simona deocamdata catelul meu e un wallpaper, si ceilalti catei sunt la mama naibii la 300 km departare, doar sa ii aduc cu un container 😛
    Sangerica nu ne gripam noi stai linistit 🙂

  10. Hello!
    INFO PROMO
    Daca e cineva interesat de un abonament in conditii preferentiale la WorldClass, firma la care lucrez a negociat un contract si se pare ca nu s-au adunat in cele cateva zile de la finalizarea negocierilor suficienti doritori, asa ca daca doreste cineva va pot recomanda. Intrati la mine pe blog si lasati un mesaj care sa contina o adresa de mail valida pentru a va da informatiile pe mail. Oferta valabila this week only

  11. mesajele lasate nu vor fi publicate in post, acesta urmand a fi sters.

  12. Merci, The Nutz! 🙂

  13. Ce tare Ada…….Ma bucur k naste Luiza….Sa fie intr-un ceas bun si sa fie sanatoasa….

  14. Doamne ajuta! 😀

  15. TheNutz ce faci ? Ti-a trecut supararea? 😛

  16. Buna ziua.
    To do: acum o completez 😉
    Reminder : am facut deja 😀
    Propunere:suna bine dar mai sunt 2 saptamini .Mai vedem
    Nastere usoara Luiza si buburuza sanatoasa si mincacioasa. Bun venit pe lume buburuzei.

  17. Eu-le, vrei sa ne certam? Cum adica mai sunt 2 saptamani, mai vedem??? Vedeto, ai o agenda tare incarcata de nu poti sa spui acum…

    Buburuza inca n-a fost delivered. 😛

  18. Buna dimineata 🙂
    Tocmai calculam acum cu Serpent ca la noi AMR 11 pana la concediu, din care 6 zile de munca, din care 2 zile de vineri … deci suntem ca si in concediu! 😆
    23-24 mai noi nu suntem in Bucuresti, asa ca ramane pe urmatoarea data sa ne vedem. Da’ daca va vedeti pe 24, sa dati noroc si pentru mine, ca e ziua mea 😀

  19. Neata Jo! Stiu ca nu veti fi, mi-ai zis… sper sa nu va suparati ca poate ne adunam fara voi… si oricum, distractie placuta! 😀
    Sigur vom ciocni pt tine pe 24, cu ocazia asta am aflat cand sa te sun sa-ti zic la multi ani! 😛

  20. 😕 😕 😕
    Opaaaaa.A zis „vedeto” deci e rost de o retragere strategica. 😛

  21. Eu-le, nu ma agita mai tare decat sunt acum… habar n-ai cum pazesc telefonul si tresar de fiecare data cand suna!

  22. Cred ca am o idee 😆

  23. Lorrena, bine ai venit! 🙂
    Fii mai explicita te rog… ce e haios… 😀 azi nu percutez corect informatiile primite.

  24. Mamaaaa, pai cum asa? pe 23 sunt pionul principal la o nunta, n-am cum :(((( si pe 24 strang tambalaul dupa nunta, iar n-am acum… cum va gasiti voi cu week-end-urile cand una lume munceste in week-end-uri 🙂

  25. te mariti Crocoditzo? 😀

  26. intr-o zi cu soare, DA 🙂
    vedem daca in viata asta sau intr-o alta viata 😛

  27. pai cica pe 23 o sa fie soare 😆

  28. @Crocoditza: Bine, atunci zi tu cand vrei si cand poti!!!
    Nu pot multumi pe toata lumea din pacate… desi mi-as dori…

    @Sangerica: Sa faca bine sa fie soare, ca daca mai e o zi ca azi, incep sa devin depresiva! 😀

  29. cristiangheorghe

    Vă doresc petrecere frumoasă și vreme bună.

  30. Ada, multam’ de reminder! Cat despre gratar, ma consult cu sburlita si revin asap

    Sara’ buna!

  31. Ada, tell Marmo: „TheNutz is not talking to you!”

  32. @TheNutz ( Da eu cu ce-s de vina oare ? 😦 )
    Mami astept vesti de la tine sa-mi spui cum e buburuza ..Sper ca ti-au mai trecut emotiile.
    Nsara!

  33. Buna seara. Si evident.. noapte buna 🙂

  34. Neata lume!

    @Cristian: Multumim frumos!

    @Teiucul: Bine ca stiu ce inseamna asap 😛

    @TheNutz: A citit ea.

    @Marmo: Am avut emotii si mai mari… azi-noapte pe la 3 si ceva finally a venit pe lume pitica.

    @BlueAngel: Am dormit pe reprize, intre telefoane si sms-uri… se putea noapte si mai buna.

  35. Neaaata!
    ooff mamica ai avut o noapte agitata, dar macar bine ca a venit pe lume buburuza si e totul ok 😀

  36. Neataaaaaaaaaaaa, sa fie sanatoasa buburuza si mamica de buburuza 🙂

  37. Mornin’ people.

  38. @Marmo: Da, pot sa spun pfiuh! 😀

    @Croco: Sarumana, ii transmit!

    @Andrei: Bon diminee! 😛

  39. Buna dimineata frati si surori!

    Sa traiasca buburuza si sa fie sanatoasa si iubita…La fel si parintilor care banuiesc k sunt f fericiti….
    Asta inseamna k trebuie sa bem….:)

  40. Simonel, pe parinti ii sun mai incolo, sunt cam obositi dupa atata stres, trebuie sa aflu detalii, plus sa primesc ok-ul s-o vad.
    Repede tu cu bautele, ntz, ntz! 😆

  41. Neata si hai sa radem 😀 Daca imi permite mami 😛

    Un cuplu, noaptea in parc, pe o banca.
    Ea:
    – Iubitule, scoate-ti ochelarii. Imi agati dresurile.
    Dupa 5 minute:
    – Iubitule, pune-ti inapoi ochelarii, ca ai inceput sa lingi banca.

  42. Buna ziua tuturor.
    Marmotico, sunt socat. 😯
    Esti telepata sau te ascundeai prin boschetii din spatele bancii?Nu-mi amintesc sa te fi vazut pe acolo.

  43. Ziua buna scumpa soacra!
    To do: …inca ma gandesc unde sa-i donez
    Reminder: Prins cu treburi in Ua’cab
    Propunere: ahhh…vezi Reminder

    Sa ai o zi frumoasa! 😀

  44. Hello Venny… ma foarte enervezi ca nu vii la vara, impreuna cu Sburlea faceati un duo cu haz, de faceam febra musculara la stomac de atata ras. Pacat 😦

Lasă un răspuns

