Idei dupa weekend

Si se duse si uichend-ul asta ca vantul si ca gandul… a fost senzational! De povestit voi povesti pe larg maine, cand o sa am si poze si filmulete.

Pe scurt, vineri a fost vizita la bebele Luizei, i-am luat ceva frumos, iar mamicii i-am luat un buchet de flori superb (de unde sa stiu ca astia din maternitate nu permit flori in salon?! aberatie, oricum!), m-am topit cand am vazut buburuza, e frumoasa rau, are trasaturi de papusica si un profil frumos, e o mica minune, mult mai dulce in realitate decat in poze! 😀

Cele doua zile de weekend au fost folosite pentru o fuga la munte, cu ocazia raliului Rasnov – Poiana Brasov. Nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult, mai ales ca pentru mine o masina e o gramada de fiare, un mijloc de transport dintr-un loc in altul. Ei bine, aici am vazut pasiune pura! Viteza, adrenalina, emotii, incurajari, multi cai putere, motoare turate… atmosfera completata si de verdele padurii, aerul curat, vremea frumoasa si calda, plus oamenii cunoscuti cu ocazia asta. Pe langa raliu, as fi vrut sa urc si la Cetatea Rasnovului, numai ca eram terminata de picioare, pentru ca am mers pe traseul raliului o buna bucata de drum, dar am dat o fuga pana in Brasov, am dat o tura de Piata Sfatului, am mancat o inghetata si m-am intalnit cu Carmen, am stat la terasa unei cafenele, bucurandu-ne de soare si schimband impresii, ma bucur ca am reusit sa ne vedem. 🙂

Detalii si poze, maine! Azi inca dorm! 😀 Pana maine, impartasesc un banc/fabula… aviz amatorilor de „succesuri” multiple! 😆 Saptamana usoara!

„Un tip se trezeste deodata la baza scarii succesului. Urca el ce urca vreo 200 trepte si vede o blonda perfecta, topless. Se holbeaza la ea, excitat, dornic… si tipa il intreaba in engleza:
– Do you want to fuck me, or do you want to succeed?
Sta asta ce sta pe ganduri („bine ca am invatat engleza in scoala, ca uite ce ratam.. dar mai bine aleg succesul, ca o sa am parte de blonde de n’o sa fiu bucuros…” isi zise in sinea lui, abia stapanindu’si erectia)…:
– I want to succeed! zice deodata tresarind.
– Climb!! zice blonda.
Fericit omul incepe sa mai urce, plin de emotii. Dupa inca 300 trepte vede doua blonde topless. Se holbeaza la ele, ii curgeau balele, i se intetea respiratia… , si blondele intreaba in cor in engleza:
– Do you want to fuck us, or do you want to succeed?
Plin de transpiratie si de dorinta, cum nu mai facuse sex demult, si n’avusese nici prilejul… greu decide:
– I want to succeed!
– Climb!!! zic blondele in cor.
Mai urca asta o vreme, mort de oboseala, dupa o mie de trepte, teren plat. Bucuros si respirand de parca’i mai trebuiau 2 plamani, ridica privirea de jos si vede o matahala de negru, cu un penis de juma de metru care zice:
– Hi!!! I am Sid!!!”   😆

15 gânduri despre &8222;Idei dupa weekend&8221;

  1. Asteptam poze…daca tot ai facut!
    O saptamana buna si tie!

  2. Pentru mine masinile intra la categoria pasiune, pacat ca nu prea imi fac timp pentru asta 😦
    AI avut un weekend frumos tare, la mai multe si bineinteles astept fotopoze 😀

  3. @Lorrena: N-am facut eu poze, dar imi vor parveni curand toate pozele facute. 🙂 Merci la fel!

    @Marmotica: Lasa mami, ca te faci tu mare! 😛 Fotopoze coming soon…

  4. Ah, si neataaaa! Si un inceput de saptamana frumos tare..
    P.S. Bancul e pe principiul lacomiei, daca nu te multumesti niciodata cu ceea ce primesti, s-ar putea sa se intoarca sa te fu…gareasca ( vorba lui Venny ) direct in fundulet :)) in cazul lu nenea din banc, reversul medaliei se numea SId :)))

  5. o fi invatat engleza, da’ a uitat romana: „nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard” …

  6. Ce tare e bancu’…

  7. Neataaaaaaaaaaaaaaaaaa
    I want to succed, daca e vorba ca dau numai peste blonde 😀
    Poze, poze? Astept cuminte.. stiu… doar iti mai aduceam aminte 🙂

  8. succeed… am muncit cam mult, nu mai stiu sa numar pana la 2… e 🙂

  9. @INTJ: n-a invatat bine romana… nu vezi unde a ajuns? 😆

    @Crocoditza: mandra lu’ mama… tu succezi la domnie, nu altceva. 😛 trebuie sa primesc pozele, nu depinde numai de mine, nu te agita, ca vor aparea la un moment dat. 🙂

  10. Tanana. pozele ar trebui sa apara maine. Si vor aparea. My job is done. Enjoy.

  11. ‘Neaţa drag(c)ă soacră!
    Tu nu ştii că luni dimineaţă nu se vorbeşte despre week-end? Faci poftă oamenilor şi mai e mult până la următorul.
    Simpatic bancul. Ştii cum se spune:
    Bancuri (a se citi Ba’n cur) la şef, bancuri (ba’n cur) la tine !!! 😈

  12. @Venny: Neata! Luni am facut rezumat, azi rasucesc cutitul in rana si dau detalii si pun si fotopoze. 😛

  13. creca blondele il cunosteau pe sid… :))

  14. […] femei, kitsch, nebunii, omg, pitzi, porcarii, pretentii, prieteni, raliu, stil) Dupa cum spuneam ieri, astazi urmeaza detaliile raliului si fotopoze, plus alte mici “observatii”, asa a la […]

Lasă un răspuns

