Raliul si alte povestiri

Dupa cum spuneam ieri, astazi urmeaza detaliile raliului si fotopoze, plus alte mici „observatii”, asa a la Ada.

Am plecat din Bucuresti sambata dupa-amiaza si am ajuns bine, a fost ok drumul. In Rasnov ne-am cazat la pensiunea Rock & Red, foarte draguta, curata, civilizata si foarte rezonabila ca pret. Daca era vreo ghena, clar nu-i faceam reclama, dar asa, o recomand. 😀 Dupa ce ne-am organizat, am vorbit cu pilotul de raliu pe care-l sustineam, am facut niste cumparaturi pentru a doua zi si am mancat. Dupa care am continuat cu biliard, pe echipe. Si, daca initial eram 4, dupa 12 noaptea, ne-am inmultit, eram 8. S-a mai jucat ping-pong, la care nu m-am bagat, ca ma faceam de ras, dar la biliard m-am descurcat onorabil.

Si a venit si ziua cea mare, ziua raliului. Ne-am adunat la start, am admirat masinile, am prizat niste noxe, si am urcat vreo 2 km pe traseu in sus, la primul ac de par, pentru a vedea si noi masinile in plin spectacol. Au fost si veterani in ale sportului asta, dar si debutanti… asa din cunostintele mele, ca nume stiam Titi Aur, Daniel Onoriu si Norris Mageanu. Si… am recunoscut-o pe Corina Danila, desi era cu sapca si ochelari de soare. 😛 (am mai spus de multe ori, eu si revista Ciao, pot sa fie astia cat de camuflati, ca je vede tot)

Noi l-am sustinut pe Andrei Mitrasca, impresiile lui despre cursa sunt aici. Cu o seara inainte, cand baietii vorbeau de masini si incepusera cu date tehnice, amestecaturi de-alea de cifre si litere… eram 😯 … aha bine… interesant… dar l-am vazut foarte entuziast si pasionat pe Andrei si na, la urma urmei, fiecare cu pasiunea lui. Cum a simtit el cursa, a spus acolo in cateva cuvinte, dar noi am simtit cursa altfel. Fiind spectatori, am stat intr-o portiune de unde se vedea bine cum treceau masinile. Numai ca, normal trebuiau sa existe si tarani, erau unii pe partea cealalta a drumului, de n-au racnit si au facut panarama, parca erau la ei acasa. Si… pe langa asta, mai erau niste destepti… Initial i-am vazut cu scaune pliante, na, era normal, sa stea sa admire cursa. Ei bine, nu! Erau oamenii cu tot cu remorcile din dotare, iesisera la iarba verde, la gratar. Si, culmea culmilor taranismului, una din remorci, era o pretioasa blonda intinsa cu placa, cu blugi stramti D&G (avea ditai placa metalica pe fund pe care scria) si cu tocuri!!! 😯 Mi-a aratat-o Andrei si am zis ca n-o iert, l-am batut la cap s-o pozeze sa pun pozele aici (urmeaza sa le primesc si pe alea), si, nu numai ca am poze cu pretioasa, dar am si filmulet cand vorbeste. Nu stiam pe unde sa ma ascund sa rad. Pai bine fata mosului, tu nu te-ai dus la o figura, la un mall ceva, ca sa iti pui tocuri, esti pe coclauri, la munte! Nu crezi ca niste adibashi/bashcheti ar fi fost mai potriviti?! Si… sa fie kitsch-ul complet, oamenii, nestingheriti, au inceput sa faca gratar,  si tot puneau halci de carne, apoi mici, apoi nu mai stiu ce, vreo 2 ore numai au gratarit. Noi eram terminati psihic de la fum, unde ne duceam, fumul dupa noi, gestul de a face gratar pe marginea circuitului nu-l mai calific nicicum… dar, Doamne, mare ti-e gradina!!!

Si am avut parte si de suprize, una din masini a derapat exact in dreptul nostru, se pare ca avea ceva probleme tehnice, m-am cam speriat, dar pilotul a avut stapanire de sine. Andrei a filmat faza. Si a filmat mai toate masinile, urmarind sa imortalizeze cat mai bine momentele cu favoritul nostru, cel pe care-l sustineam. (uof, cati Andrei! 😛 )

Si mi-a placut o faza scrisa pe o masina, sa vad daca am poza: „Multumesc prietenilor mei betivi si retardati… si zuf!”

Premierea a fost la cateva ore dupa ce s-a incheiat cursa, timp in care ma dat o fuga in Brasov sa ne intalnim cu Carmen. Si pe acolo semnalul fiind cam zglobiu, m-am chinuit ceva sa dau de ea. Dupa ce am stabilit ce si cum, am dat o tura de Piata Sfatului, o sa-mi placa mereu acolo, am mancat o inghetata senzationala de caramel si ne-am asezat la o cafenea, comunicandu-i lui Carmen unde suntem, ea initial zisese ceva de Muzeul de Istorie, o casa mare in Piata. Zuza je m-am uitat de jur imprejur… bueiii, habar n-am! M-a lamurit ea ca era vorba fix de casoiul ala din mijloc. 😀 Si, dupa ce am palavragit (cam putin, ce-i drept), am dus-o acasica si ne-am intors sa felicitam castigatorul. Dupa care, caravana de masini si hai, acasa, a fost un weekend frumos, alta data o s-o facem si mai lata! 😛

Acum niste pozutze si mai updatez diseara:

21 de gânduri despre &8222;Raliul si alte povestiri&8221;

  1. Neaparat trebuie sa pui si 2-3 filmulete. Al nostru e in Galben . Si masina si in afara ei.

    Diesel power 🙂

  2. Mai vreau poze!!!!!!!!!!! Ma cunosti doar :))

  3. @Andrei: Nu se incarca filmuletele de la birou, normal ca pun, diseara! 😀

    @Ana: mandro… mai pun poze si diseara, sa fac rost si de cardul celalalt cu poze… rabdare… 😛

  4. Ada, draga mea, multumesc pentru sustinere! Inca nu sunt pilot de raliu ci doar de coasta iar banda aceea pe care scrie Raliul Tara Barsei SEAT este ramasa de la raliul cu acelasi nume care avut loc in august 2008. Ce ma bucura cel mai tare nu e ca ati venit sa vedeti o cursa de masini ci ca v-ati simtit bine cu ocazia asta!

  5. Bine ati venit, domnu’ Andrei! (aka Lampiou) 🙂
    Merci de lamuriri, chiar nu stiam. Da, chiar a fost frumos, nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult, deci e de bine, mai venim si alta data! 🙂

  6. Deja imi vin in minte imagini, sau cel putin incerc sa imi imaginez, damn !
    Frumos weekend si abia astept diseara sa mai vad poze..
    Ah, cat despre blonda de la drept stii bine ca trebuie sa existe oriunde o pitzi din asta care nu tine cont ca e la munte, la mare sau undeva la un gratar, ea oricum isi va lua tocuri 😆

  7. Marmotico, iti mai trimit mamica pozute… doar cu masini, vrei?! 😛
    Si sa stii ca si mie imi place sa ma cocot pe tocuri, dar stiu sa ma adaptez situatiei si nu am dat (sper) niciodata in penibil. 😀

  8. MAmi e o diferenta, nu cred ca te duci la gratar pe tocuri si in rochie ..
    SI multumesc pentru poze 😀

  9. Mai dar ce weekend frumos ati avut! Bravo bre!

  10. Da, Nina, a fost frumos si ne-a ajutat si vremea, era asa frumos in Brasov la terasa al cafenea la 7 seara, incat n-as mai fi plecat, as fi stat sa lenevesc acolo. 😀

  11. Buna ziua

    Hai sa radem! :)):))

    Azi este ultima zi in care trebuie sa trimit cerere de concediu… Si cum eu sunt mai blonda de felul meu ( Fara suparare) m-am gandit sa ma uit daca gasesc pe net o cerere de concediu…Repet sunt mai blonda asa….Si am gasit cum poti sa-ti faci seful sa-ti dea concediu.

    Aveam nevoie de cateva zile libere de la serviciu, si imi tot storceam
    creierii cum sa-l induplec pe sef sa-mi acorde zilele dorite.

    Mi-am dat seama ca numai facand pe nebunul, o sa inteleaga ca nu se
    poate folosi de serviciile mele.

    In acea zi am ajuns mai devreme la munca, si m-am agatat de tavan,
    punandu-mi totodata si picioare pe tavan.

    Imediat una dintre colegele de birou, blonda, m-a observat cocotat acolo
    sus si m-a si intrebat ce fac.

    – Ssst, i-am spus, fac pe nebunul ca sa iau cateva zile libere. Ma dau
    drept bec!

    Cateva secunde mai tarziu, seful si-a facut aparitia in birou, si
    desigur ca m-a si intrebat ce fac.
    – Sunt un bec luminos! am exclamat eu.
    – Ai inceput sa deviezi, omule ! a zis el. Iti dau o saptamana libera
    ca sa-ti revii la normal.
    Cum a zis asta, am si sarit jos si am iesit din birou.

    Colega mea blonda a venit si ea imediat dupa mine, iar seful a si
    intrebat-o unde se duce.
    – Imi pare rau, sefu’, dar nu pot sa lucrez pe intuneric! a raspuns ea
    cu seriozitate.

    :)):)):)):))

  12. ada…ai nota 10 ptr distractie….te admir

  13. cristiangheorghe

    Ada, what lies in shadow of the statue? 😉

  14. super blogul felicitari

  15. Da, cred ca ai avut parte de un weekend superb. Frumos din partea ta sa impartasesti cu noi trairile tale.

  16. Ce frumos s-a distrat mama mea in week-end. Si ete de unde fugeai de Andrei, ai fost „incoltita” din toate partile de Andrei.

  17. Buna dimineata!

    @Clara: Merci frumos, n-a fost ideea mea asta cu raliul. 😉 Ma bucur ca am adoptat-o.

    @Cristian: Sunt praf la ghicitori… 😦

    @Alexmihalcea: Bine ai venit! Ma bucur ca-ti place pe aici, te mai astept!

    @Lorena: Chiar a fost… daca citesti mai din urma, o sa vezi ca am impartasit multe alte chestii…

    @Crocoditza: Stii tu vorba aia cu „de ce ti-e frica, de-aia nu scapi” 😆 ! Dar nu ma plang, ba dimpotriva! 😛

  18. altfel decat am mai citit pe aici, dar fain…

  19. Bine ai venit Bl000g! Ma bucur ca m-ai mai citit, ma bucur ca acum te-ai hotarat sa comentezi. 🙂 Multumesc pentru aprecieri!

  20. […] Gratar de 1 mai. Am fost la raliu. Depeche si-a anulat concertul . Mi-am luat laptop. Gunoiereala de […]

Lasă un răspuns

