Zvonuri

Si cum mergeam eu de dimineata spre birou ascultand „Fabrica dementa” in masina (asa fac in fiecare zi), se apuca oamenii sa spuna ceva de genul ca Depeche Mode si-au anulat concertul de la Atena din motive de sanatate. 😥 Si au ridicat ipoteza ca poate asa se va intampla si la noi. Si l-au tot sunat pe purtatorul de cuvant de la Emagic sa le spuna ceva, ala n-a raspuns, ei au tot insistat. Intre timp am ajuns la birou si nu mai stiu nimic. L-am pus in functiune pe tovarasu’ Google si n-am gasit nimic… 😦

Deci… ma supar, ma crizez, ma agit!!! Cum adica sa nu vina Depeche??? Pai ii astept de 100 de ani! Ca in 2006 am fost tuta si n-am ajuns… O sa plaaaaaaaaang!!! 😥

Cine are vreo veste buna, sa-mi spuna, ca mor aici!!!

49 de gânduri despre &8222;Zvonuri&8221;

  1. Neata!
    Stai un pic si nu te agita pana nu afli mai multe detalii. Si nu isi opresc ei activitatea, or sa mai aiba concerte doar 😛
    Pana una alta, daca aflu ceva te anunt.

  2. vestea buna e ca viata merge mai departe 😉

  3. stai sa vedem, ca joi mai au un concert la Istanbul. daca-l amana si pe ala…nu stiu ce sa zic. sa speram totusi ca nu se va intampla nimic

  4. @Marmotica: merci!

    @Nenea: stiu, dar imi doresc eu sa-i vad! 😛

    @Ana: si eu sper, ca prea ii astept demult si am luat belete din decembrie! 😀

  5. trebuie sa fii optimista, ca mai am unul nervos din aceeasi cauza

  6. Nu-s nervoasa… speranta moare ultima! 🙂

  7. Draga Ada,
    Tocmai ce am inchis acum cu David si cica sa nu-ti faci griji ca e bine sanatos si abia asteapta sa cante la Bucuresti. N-au avut chef de concertul de la Atena si au bagat-o pe asta cu starea de sanatate, cica. Ideea lu’ Martin, nu ma bag!
    Asa ca stai linistita 😉
    Te pupa baietii!

  8. Neata Jo!
    Ei bine, da, asa vesti mai zic si eu! Sa le spui baietilor ca ii pup si eu si abia astept sa-i vad sambata! 😆

  9. Dave Gahan e din trupa?
    cica a facut enterocolita, nasol 😆 sursa: http://zvonit.ro/

  10. TheNutz, daca e enterocolita, isi revine repede… sper!

  11. nu stiu, nu-s medic, dar tre’ sa iei in considerare si invocarea bolii ca pretext 😀
    si daca au amanat Atena nu inseamna ca nu mai canta acolo, doar au semnat contracte.

  12. vestea buna e ca exista o veste buna 😀

  13. TheNutz, din partea mea sa decaleze concertele, n-am nicio problema, important e sa vina totusi!

    Malpraxis, intotdeauna trebuie sa existe o veste buna! 😀

  14. cristiangheorghe

    Ada, am fost la DM în 2006. Concert beton. Anul ăsta nu mă duc din diverse motive. Dar ar fi păcat să nu vină. Ai ascultat ultimul album? Ți-a plăcut?

  15. N-am ascultat, e pe lista de to do-uri in astea 3 zile cat mai sunt pana la concert! 😀

  16. Pai cica se imbolnavise un membru si au amanat pt o zi. Mi-a zis cineva de incredere. Nu cred ca se amana si la noi. Adica sunt sigur ca au un manangement bine pus la punct care ia in calcul astfel de situatii astfel incat isi iau marje de timp ca sa nu se decaleze tot turneul aiurea asa

  17. Nici aici nu scap? 🙂
    Mai am un baiat la mine disperat, isi ia nevasta, conceeeeeeeeeert, sa le fac tricouri cu Depeche Mode… azi toata ziua m-a stresat, era cu urechile ciulite si la radio si la tv, sa auda orice noutate legata de concert.

  18. Neata!

    @Giuco: Bine ai venit! sper sa fie cum zici tu!

    @Crocoditza: Depeche e Depeche, nu vreo fufa de la noi care canta 3 versuri amarate, astia chiar sunt ARTISTI! Normal ca se agita toata lumea si normal sa aiba atatia fani!

    @Nenea: Nu-mi da vesti proaste. Sper intr-o minune in urmatoarele 48 de ore! 😀

    @Naicu: Nu mai cobi!!!

  19. Neata, mamaaaaaa
    Eu nu ziceam ca nu-s artisti, dar totusi chiar daca s-ar anula, ce atata drama… ca sigur vor mai fi concerte

  20. Fata lu’ mama… stii cum sunt eu, vprba lui Sburlea, idei putine si fixe 😆 , ma enerveaza spontaneitatile astea, tin ca lucrurile planificate din timp asa sa fie! Ce i-a trebuit si lui Dave asta sa se imbolnaveasca acu’… nu putea si el de duminica incolo…?!
    Si, neata… si vezi ca imi scriai ceva dupa care ti-a picat messu’! 😛 Pupici!

  21. Merge netul de sta, zici ca e un melc lovit de reumatism 😀

  22. Neatza,
    Si noi avem bilete si inca nu exista o veste certa cu privire la anulare si cum inca mai sunt doua zile pana la concert nu ramane decat sa speram si sa bem. 😆

  23. vestea e ca nu se mai vand bilete. u know? 😛

  24. @KS: Neata! Deci speram si bem, bun asa! 😀

    @TheNutz: Am aflat vestea, n-au decat, eu bilet am! 😛 Vreau doar sa-i aud cantand si sa-i vad mici mici pe scena 😛 (gazon B) si pe ecrane!

  25. si eu care credeam ca informatia e suficienta ca sa deduci deznodamantul 😀

  26. Asa cum m-am incapatanat sa nu cred previziunile despre vreme pe 1 mai, desi toata lumea imi zicea ca n-o sa pot sa merg la gratar si voi avea vreme naspa, eu am avut incredere ca va fi vreme frumoasa. Guess what: a fost! Pana la 5 dupa-amiaza ce-i drept, dar gratarul s-a facut, a fost soare, cald, frumos…
    Asa si acum: refuz sa cred! Pana sambata dupa-amiaza, refuz sa cred! 😀

  27. uite o veste buna: stocurile de servetele parfumate si batiste din supermegahypermarketuri par sa fie de ajuns pentru a face fata lacrimilor fanilor dezamagiti 😆

  28. Ziua bună drag(c)ă soacră,

    Ai să ai parte să-i vezi pentru că mai circulă un zvon că mai vin în România în 2025. Deci nimic nu este pierdut.

  29. eu sper sa-i vezi desi azi se cam aude ca nu mai pot canta

  30. @Sangerica: multumesc pt incurajari! lasa ca gasesti tu cu cine sa te duci la supermegahypermarket si sa-ti faca exact asa ca in descrierile clasicului Sburlea! 😛

    @Venny: eu mai traiesc pana atunci sigur… ei nu stiu… 😀

    @Lorena: si eu sper… aud zvonuri… ramane de vazut…

  31. deci asta a fost…lipsita de orice farama de bunatate… 😛

  32. 😆 trebuie sa mai fiu si rea din cand in cand, nu?! 😛

  33. Nu se stie nimic inca, eu sper sa se tina, data trecuta nu am reusit eu sa merg sper ca de data asta sa ajunga ei, a drecu’ treaba

  34. S-a anulat, imi pare rau sa va aduc aceasta veste

  35. Din pacate nu se mai tine concertul…l-am ratat si p`asta..fuck!!!!

  36. Lasa ca-ti povestesc eu cum a fost la Budapesta…:D 😛

  37. mda…am intrat pe site la ei si e canceled… pana pe 21 mai cel mai devreme nu mai tin nici un concert, mai ramane sa steptam sa vedem daca mai anuleaza si altele,si cand se face re-schedule, sau daca nu se mai tine deloc concertul

    😦

  38. http://depechemode.com/tour.html – Bucharest cancelled

    Dar nu asta ar fi cea mai mare problema ci faptul ca ar umbla vorba ca asa-i va ramane numele, anulat. Nu amanat 😦

  39. Sara buna! M-am emotionat

  40. Neata tutulol!

    Va foarte multumesc pentru vesti… norocul meu, ca de obicei, ce sa zic!!! Daca nu-mi luam bilet s avezi ca veneau! Uof!
    Deci sambata in loc sa fiu la Depeche, probabil ca o sa fiu cu ochii la tembelizor la Eurovision.

    @Veve: iubita, si eu sper ca se face reschedule… deja am emotii pt Madonna, tocmai am luat bilete…

  41. Bună dimineaţa drag(c)ă soacră!
    Ce ţi-am spus? Am înţeles că reprogramează concertul în 2025. Deci mai ai o şansă. Asta dacă nu îşi pierde unul din ei proteza şi anulează şi concertul din 2025. O nouă ţeapă în stil CARITAS. 😈

  42. Venny, ai noroc-ca esti la Ua’cab! Si n-am drum pe acolo prea curand!
    Si chiar faceam misto de seful meu cand s-a dovedit a fi o teapa faza cu AC/DC… ieri m-a lovit rau cu un mail, de data asta facea el misto de mine. Deh, scorpion si el, placere maxima de a rasuci cutitul in rana! 😆

  43. Imi pare rau pentru tine, ieri treceam prin zona parcului Izvor si imi era mila de oamenii aia care au muncit acolo. Nasol!

  44. Nina, eu stau aproape de Izvor, n-am indraznit sa trec sa vad, ca ma ofticam si mai rau… dar ata ete!…

  45. cristiangheorghe

    Ada, hai la mine pe blog să ne consolăm. 🙂

  46. […] Gratar de 1 mai. Am fost la raliu. Depeche si-a anulat concertul . Mi-am luat laptop. Gunoiereala de […]

Lasă un răspuns

