Azi…

… e sarbatoare! Deci nu se spala, nu se calca, nu se fac alte activitati istovitoare specifice gospodinelor! Macar atat, ca in alte zile, sarbatorita mea de azi nici nu vrea sa asculte de asa ceva, ea are foarte multa treaba, nu mai termina treaba si, pe langa asta, nu are timp sa faca tot, parca timpul zboara… Ghici ciuperca cine-i?!

Mami meu, exact! Ca asa sunt toate mamele, dar a mea e ca fii-sa, smucita. Daca ar fi fost altfel, poate si fii-sa era altfel. Dar azi nu e vorba de mine, decat prea putin. Cum am vrut sa fiu un copil model, m-am gandit eu ca vreau sa-i iau un cado’ frumos si util (sunt adepta cadourilor utile). Si m-am gandit, si m-am sucit, am mai bagat o intrebare retorica si m-am hotarat: ii iau mop de-ala destept de e-n reclama la teveu. Boooooooon!

Si da subsemnata comanda si, nu stiu cum, la un moment dat scapa porumbelul. Vaaaaaaaaaaaaai! Mare greseala, mi-am furat o morala cum nu mi-am mai luat de pe vremea cand fumam si mama-si batea gura degeaba cu mine. „Aha, deci asa, da?! Bineeeeeee, nu-ti mai iau nimic!” Asa ca am anulat comanda. Varianta de back-up nu am, inca sunt in dubii si nu stiu ce sa-i iau. Mereu am probleme de-astea, mai ales cu persoanele dragi… 😦

Pana diseara trebuie sa gasesc ceva, adica diseara cand ajung acasa, trebuie tadaaaaaaaaa… cado’ pentru mama! Ceva idei?

O sa mananc bun… tort „televizor”, abia astept! O sa pun poza sa va fac pofta… muhahahaha! 😈

La multi ani tuturor sfintilor de astazi, sa fiti sanatosi, iubiti si sa realizati tot ce v-ati propus! 🙂

LE: poza… iar ca-cado’ i-am luat ruj+fard de obraz de la Sephora… s-a bucurat, i-au placut. 🙂

"Televizor"

25 de gânduri despre &8222;Azi…&8221;

  1. cristiangheorghe

    Hm. cadou util.
    Încearcă un cadou util pentru uzul PERSONAL al mamei tale, cred că-i va plăcea mai mult decât ceva util în gospodărie. Ceva pentru persoana ei. Tu o cunoști mai bine. Ceva care ar răsfăța-o.

  2. @Cristian: are de toate momentan… de genul rasfat, e fan creme si acum are, i-am luat. cred ca tot florile ar bucura-o cel mai tare! 😀

  3. cristiangheorghe

    da ia și tu ceva la ghiveci, să țină. 🙂

  4. cristiangheorghe

    și dacă nu te gândești și la mine când papi tort televizor, o să plâng.

  5. O sa-i iau eu ceva la ghiveci cred si da, o sa ma gandesc la toata lumea cand o sa manac tort (not) ! 😛

  6. La multi ani , sa iti traiasca , sa fie sanataosa , voioasa voinica, si tot ce mai vrei tu. Am zis, gen.

  7. Sarumana, merci, la fel si pt bunica ta si pentru ce sarbatoriti mai ai! :*
    Iar cu „gen” ala trebuie sa fac eu ceva sa-i dau delete… din vocabularul tau… gen! 😆

  8. Mie nu-mi plac deloc asa-zisele cadouri utile 😦 Daca ar fi mama, eu i-as lua o carte pe care si-o doreste sau o bijuterie hippie-funky 🙂 Dar pe mama ta nu o cunosc 🙂 Zic insa ca i-ar placea orice e de la tine, pur si simplu. Un buchet de flori asa nebune, amestecate, colorate?!

  9. Mama nu prea poarta biju-uri… nu le schimba. 🙂 Dar flori colorate si funky, da! 🙂 Merci de sugestie!

  10. Mami, mami, m-am maritat in secret! Uite, aici sint cateva poze! Dupa ce vor trece primele secunde de soc, vei continua: hai ca te-am pacalit! Nu a fost in secret, au fost niste prieteni… Nu-i asa ca eu sint cel mai frumos cadou al tau? ii vei spune tu in timp ce o pupi pe frunte si ii oferi o orhidee…. 😆

    LA MULTI ANI! Sa-ti traiasca mama

  11. La multi ani sanatosi pt doamna ” mama lu` Ada”! 😀
    Cu-cadou` nu te pot ajuta pt ca aceeasi problema o am si eu..peste doo zile e evenimentu` al mare si n-am nici cea mai vaga idee…

  12. sa’ti traiasca! 🙂
    si sa te bucuri de ea cat mai mult timp…si ea de tine. 🙂

  13. Ce i-ai cumparat ? ;;)

  14. La Multi Ani!! doamna mama Adei!!!
    nici ca nu conteaza ce cadou primeste sau nu, atata timp cat ii are pe cei dragi aproape de ea

  15. @Teiucul: un eveniment asa important nu l-as tine secret… si cred ca i-as face un cadou inedit cu asa o veste 😆
    Merci mult!

    @Monique: sar’naaaaaa… vezi poate te inspira ce i-am luat eu…

    @Sangerica: multam! 😀

    @Kata: am scris in later edit.

    @Mihi: merci, merci!

    Mami meu va multumeste tutulol! 😛

  16. Ce misto arataaaaa :X =P~ [tortul]. Dar am mancat azi prajitura, imi ajunge una… pe care as fi schimbat-o fara regrete pe o felie din tortul tau 😀
    Sa-ti traiasca si sa fie happy [mamica ta] si tu sa fii happy si sa gasesti inspiratie cand o mai fi sa-i iei cado’uri 🙂
    Uite vezi, ceva ce nu avem in comun, mie imi place sa fac cadouri simbolice, dar alegerea lor imi da mereu o mare bataie de cap… fie k e vorba de un cadou pentru o tipa sau pentru un baiat.
    Dar aici apare iar ceva ce avem in comun fiindk sunt convins k la amandoi ne place sa ne punem in locul persoanei kre va primi cadoul si sa ne gandim cum l-am folosi sau cat de mult ne-ar placea… de fapt de aici vine si bataia de cap 😀
    Wtf, feeeeeeeling :X:X:X
    Ada, in weekend o sa-ti citesc tot blogul (noul meu blog preferat :P) si mai las si yo cate un comment pe unde am o parere 🙂

  17. @Parmalat: merci mult pt urari, da mi-a fost greu sa aleg, ca o stiu ce pretentioasa e, dar merita, doar a facut un super tort! 😛
    Merci si pt aprecieri, sper sa-ti placa ce-o sa citesti.

  18. Arata delicios. 😀

  19. cristiangheorghe

    Super tort.

  20. BUeeeeiii, imi curg balele aici pe tastatura :((( si sunt la munca .. ce bine mergea la o cafea prajitura asta tembelizor 😀

  21. @Marmo: Lasa ca iti aduc duminica niste tembelizor de-asta! 😛

  22. Or ce cadou daca este oferit din suflet este cel mai frumos cadou.

  23. mi-ai facut pofta de prajituri, ma duc acum sa imi cumpar. dupa care dau 3 ture de parc, sa le elimin 🙂

  24. @Alex: adevarat si nu prea, depinde de destinatar.

    @Lucian: pofta buna! 🙂

  25. […] , am ajuns la mosie, unde s-au desfasurat ostilitatile. Si, cum in saptamana ce-a trecut a fost mare sarbatoare mare, s-a serbat si mami meu. Asa ca am fost doo gasti. Cu ocazia asta, bine, cu o seara inainte, am […]

Lasă un răspuns

