Luna si gunoiareala

Cand i-am cunoscut pe „gunoieri” avut emotii mari, dar i-am vazut oameni de treaba si m-am simtit bine cu ei, si tot asa vorbind noi si facand adunari lunare, au ajuns sa-mi fie tare dragi si mi-am pus ambitia sa ne intalnim constant. Asa ca in acest weekend, a fost o semi-adunare de care m-am bucurat foarte.

Mi-a parut rau ca n-am reusit sa adun mai multa lume, dar, avand in vedere ca vremea e din ce in ce mai frumoasa, e normal ca fiecare sa-si faca propriul program si sa fie din ce in ce mai greu sa facem gasca mare. Dar chiar si asa, in formatie restransa  a iesit foarte ok si absentii trebuie sa stie ca le-am simtit lipsa, ca-i iubim si-i pupam (se stiu ei foarte bine cine sunt)! Asa ca luna asta, dupa ce am propus public ce si cum cu intalnirea, au raspuns prezent urmatorii: Asterix cu Bulgaroaica, Chitzy, Marmotica, Alex Eu, Andrei si Mary. Lor li s-au adaugat prietenii mei: Simonele tizele, adica Simonasxy cu Nero si Simona ex-colega, prietena mea care nu m-a scos niciodata din minti (luv u 4 that!), si Ana (cu care am fost in Egipt) cu Tinel, prietenul ei. Mary ne-a tras clapa, adicatelea n-a mai venit, din motive de echilibru si grade in pahar, dar eh, hai! ca o iertam de data asta! (Pai asa te-am invatat eu, mai mama?!) 😯

Si uite asa fiind noi gasca vesela, dupa ce am trecut prin Metro sa facem cumparaturi, ne-am congelat la raionul de carne si Andrei l-a plimbat cu carutul pe Chitzy 😆 , am ajuns la mosie, unde s-au desfasurat ostilitatile. Si, cum in saptamana ce-a trecut a fost mare sarbatoare mare, s-a serbat si mami meu. Asa ca am fost doo gasti. Cu ocazia asta, bine, cu o seara inainte, am aflat ca si Chitzy a fost sfant, plus ca saptamana asta, joi mai precis, e si ziua lui de nastere (Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaaaaaaaaa muuuuuuuuulti aaaaaaaaaani! param pam pam pam). Si am mai vorbit si cu cealalta fiica a mea, Crocoditza, si am aflat ca si ea a fost sfanta saptamana trecuta (La multi ani!). Deci o putem trece si pe ea prezenta prin telefon, la fel cum am trecut-o pe sor-sa, Mary. 😉

Si m-am facut gospodina cu Marmotica, am pregatit carnea, cu Simona si Ana am facut salata, Asterix a fost gratargiul sef, Alex Eu ajutor de gratargiu, iar restul erau impartiti in doua tabere: pescari si sustinatori moral (ai pescarilor si ai „bucatarilor”). A fost tare bun, dar iar am avut multa mancare, mancare pe care a vut grija mama sa i-o paseze obligat-fortat lui Chitzy. 😆 . Apropo, Chitzy, iar am gasit o furculita de-a ta in tacamurile mele. 😆 

Si cand zicea Andrei ca n-avem desert si a cotrobait prin masina si ne-a adus niste bomboane de ciocolata cu vodka orange… tadaaaaaaaaaaa… pune mama pe masa, ghici, eclere (preferatele lui Eu) 😆 … intr-adevar senzationale, maia mea face niste eclere yummy!

Si avand burtile pline, ne-am imprastiat care incotro sa ne facem siesta. Nebunia mare a fost pe ponton, unde se facea „campionat” de pescuit. Simonasxy si-a gasit un nou hobby, de n-a stat cu bata-n balta de nu-mi venea sa cred. Andrei, dupa ce s-a tinut ore bune de capatul unei lansete, a cedat si a tras un pui de somn in masina. Fetele au facut un pic de plaja, si eu m-am bronzat ceva… per total a iesit o zi de duminica foarte reusita, asa intre prieteni, cum imi place mie sa spun, quality time! De data asta n-am mai fost eu fotograf, de poze s-au ocupat Asterix si Bulgaroaica, le multumesc mult si pentru poze si pentru promptitudinea cu care mi-au fost „livrate”. Inchei cu concluzia ca alta data o s-o facem si mai lata, plus niste poze:

69 de gânduri despre &8222;Luna si gunoiareala&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  2. Ce copii frumosi! Parca va si vedeam prin telefon cum stati cu burtile la soare, burtile fiind pline 😛
    Multumesc pentru La Multi Ani! Acum sunt buna de cinste 🙂

  3. P.S. Intrebare: Eu ce facea acolo? 😀 in ultima poza adica….

  4. Deci dupa poze si descriere a fost un weekend intre 85 si 95% 😀
    Tot asa sa o tineti inca vreo cateva luni de acum incolo copii si sa mai faceti poze k sa ma bucur si yo impreuna cu voi :X

  5. Parca e Chity nu Eu in ultima poza, croco
    Faina iesire!!

  6. :)))) IN ultima poza e Chitzyy .
    Neataaaaa!!!!
    Buei si eu am fost ajutor de gratargiu, sa iti spuna Asterix 😀
    P.S. Multumiri parintilor tai , sunt niste oameni jos palaria.
    P.P.S. pupici la Simonele tale care au fost niste scumpe, sa nu mai zic de Simona cu Nero- o nebunatica 😛

  7. ce duminica frumoasa!! la cat mai multe! 🙂
    neata!

  8. Neata… ALOOOO….Unde este poza cu mine si fishy fishy care l-am prins???Super tare a fost duminica…
    @Marmotica te pup si eu si Nero…
    @Ada fa rost de pozele lui Asterix k sunt eu cu fishy fishy…
    Trebuie sa mai merge la mosie dar Chitzy sa nu lipseasca k nu mai am cum sa ma joc cu rama :)):)):)):))
    Adica n u mai am cum sa dau la peste:))

  9. Neata all!

    @Croco: Lasa ca esti tu buna de cinste stiu eu cand! 😉
    Te-a lamurit suri si Mihi cine e in ultima poza. 😆

    @Parmalat: Incercam sa facem iesiri de-astea lunar, pana acum asa a fost, speram ca ne tinem de treaba. 🙂

    @Mihi: Chiar a fost… pacat ca esti asa de departe si nu poti sa join us.

    @Marmotica: Tu ai fost cea mai scopodina! 😛

    @Jane: Multumim mult! 🙂

    @Simona: Cu fishy fishy al tau s-a pozat Asterix… 😛 si astea sunt pozele de la Asterix… vezi ca le ai si tu pe mail… pe ala vechi, intra sa ti le transferi!!!

  10. Da da ne place acolo la mosie 😀
    Pai Simona, baietii astia au fost smecheri, tu ai prins cei mai multi pesti si ei s-au pozat 😆

  11. Ce bine ca nu ai pus pozele in care dormeam in masina…

  12. @Andrei: Cum poti sa crezi ca as fi facut asta? Uof! 😀

  13. Trebuia sa le puna, sa vada toata taraaaaaaaa 😆

  14. Frumos week-end. Sper sa repetam experienta cat mai curand. Multumiri tie si parintilor tai pentru gazduire.
    Uite asa ma scot eu. Azi o furculita ramane la tine, maine un cutit…………….poimaine ma inviti la masa ca eu nu mai am cu ce sa mananc 😛
    @Croco, dadeam un sms
    @ Simonasxy, asa cum ti-am promis data viitoare iti aduc niste rame mai ……. batoase 😀

  15. @Chitzy sa-mi aduci ramele si SUNCA NU O MAI UITA IN FRIGIDER. :)) ca fara sunca nu te mai primesc pe balta….Il pun pe Nero pe tine..:)):)) PUP

  16. Buna dimineata!

    Uoffffffffffffffffff! Frumos dom’le, frumos! Foarte frumos! Urla invidia in noi 😉

  17. Buna dimineata Teiucule!
    Ai vazut ce-a zis Chitzy, putem sa ne mai organizam, mosia acolo e, pontonul la fel, soarele pe cer, trebuie doar sa dam cateva telefoane si imediat se face gasca! 😉

  18. E bine ca v-ati distrat.
    Si privelistea e tare faina din cate se vede. 🙂

    Sa auzim de bine si… fir intins 😉

  19. Neata buna !

    cateodata sunt trist ca sunt din „provincie”…(mai rar ce-i drept)…dar acum sincer ma roade invidia..si m-a mai ros de cateva ori…uitandu-ma la pozele de la „gunoiareli”…tare mi-ar place o treaba de asta cu voi 🙂

  20. @Jasmin: foarte frumos a fost… fir intins pentru pescuitori!

    @Horea: Bine-ai venit in „raiul toantelor” 😛 ! Ia da-i tu mail lui Sburlea si inscrie-te sa vii in august cu noi la Moeciu!!! Ca si noi vrem sa te cunoastem.

  21. Ada, acum ai intrat cu acte in regula in randul toantelor…ca de citit…te citesc de multicel….sieu vreau sa va cunosc..ca pana acum tare-mi mai placeti..da trebuie sa vezi omul si „la fata” 😉

  22. am intrat 🙂

  23. Da, horea, sa stii ca suntem si mai draguti si mai hazosi (si modesti) in realitate! 😉 Vezi ca ti-am dat mail cu adresa de inscriere pentru Moeciu in august!

  24. Aoleuuuuu.. tocmai la voi a ajuns pestisorul meu????????? 😦 ce se face eu fara el… Asterix.. criminalule

  25. multam Ada
    sunt convins ca sunteti mai ….draguti, si mai hazosi..si mai modesti… 🙂

  26. …ca nu degeaba se spune ca cine se aseamana se aduna :))))

  27. Asa Horea sa te vedem si noi la fata candva, cumva 😛
    Teiucule cred ca Hebe s-ar fi inteles perfect cu Nero si mai ales cu Cipy 😆

  28. ma si anume umplu de individie.. 🙂 ma intrebam mai devreme cum ati rezistat sa nu va balaciti…. 🙂 io, neam de brotac fiind… sigur facem baldabac.. 🙂 sa va fie de bine!

  29. @ocserver: frati-miu a facut baie. si, daca iti face placere, data viitoare poti sa te gunoiaresti cu noi. 🙂

  30. Buna seara.
    Totul a fost super:vremea, oamenii, gazdele, tot.
    Multumim Ada pentru gazduire si organizare.
    Imi pare rau ca n-au putut veni mai multi gunoieri, dar poate ajung data viitoare. (daca ne mai primeste Ada 😀 )

  31. Va primesc, bre, va primesc! 😀

  32. cristiangheorghe

    off… ce m-aș fi lipit și eu de un ecler… 😦

  33. @Cristian: pai ia sa vii data viitoare! nu stiu daca vom mai avea eclere, dar sigur vom avea distractie!

  34. cristiangheorghe

    Thnx! 🙂

  35. Buna Ada.

    Salut Horea. Welkom.

    Neata people. 🙂

  36. Buna Andrei! 😀 Gata intalnirea? 🙂

  37. Da. Acum mi-e somn. Ca am mancat.

  38. Ce rau o duci! 😛
    Gata si la mine intalnirea, am scapat de stresul cu vizele, acum si la mine relaxare! Yeeeeeeeeeeeeee!

  39. Doamne ce baftosi.Mie imi cad ochii de somn 😦

  40. A, si Buna ziua 😀

  41. Ziua buna oameni buni! 🙂

  42. Buna ziua! 😀

  43. In curand se face noapte. Terminati cu buna ziua. Bea cineva o bere fara alcool?

    Eu am una rece rau. Anyone? (nu beau , nu imi place berea)

  44. Andrei, hai ca ma sacrific eu.Daca e rece poate ma trezeste.

  45. Andrei…ma sacrific eu…beau eu o bere da de aia cu alcool 🙂

  46. @Andrei: da, in curand, peste 6 ore! 😛 … cred ca ai ramas setat cu fugarul ala de la 21. Un Lipton de zmeura sau lamaie merge?

    @Eu &Horea: eroilor, ce va mai sacrificati voi! 😆

  47. Ada, ce nu fac e pt binele comunitatii?! 😉

  48. Daaaaaaaaaaaa, suntem niste eroi. 😛

  49. Eorii neamului.

  50. Andrei, ce sunt aia eori? 😆 niste eroi matoli sau niste erori din cauza de lipsa de alcool? 😆 =))))))))))))))

  51. s-au cam incurcat butoanele pe acilea. Ti-am zis ca mi-e somn, si imi vine a dormi. Asa ca…sa i mi fie scuzatas grreseala marite sultan Bibescu, tu mandru conducator al nostru cei umili si fara de speranta. Ma inclin (nu prea tare ca vine Solcanu), in fata ta , si cu piosenie te rog , daca binevoiesti a ne lumina calea catre cele bune si drepte.

    p.s – ce poet am devenit. parca e un fragmnet din Koran combinat cu scrisoarea a 3-a.

    Gen.

  52. 😆 N-ai toate tiglele pe casa, domnu’ Andrei! 😆

    Daca tot sunt sultan, bai chiaburule, lasa in iataganul meu (nu puteam sa zic pana sau pusca) cuvantul ala, ca ma omori cu zile!!!

    GEN!!! 😆

  53. Eu , felicitari sincere!

  54. Tu nu ai iatagan. Si chiar daca ai avea…

    Tigle nu am pentru ca am acoperis de la LINDAB. Si nu e din tigle. Iar crenguta , e ocupata. De cateva zile, pe crenguta mea , traieste un boschetar. SI nu vrea sa mai plece. Eu am incercat, l-am rugat frumos, dar el nu si nu. Si nu imi place cand se duce la paine. Niciodata nu cumpara franzela. Mereu ia bagheta. Incep sa cred altceva despre el. Cred ca e un pictor ceva, pt ca ii place sa umble cu pensula pe crenguta , si ieri a vopsit baza pomului cu var. Ma intreb oare ce urmeaza.

  55. N-am iatagan, n-am nici pusca si nici pana… daaaaaaaaar, am pui, ca tot ziceai tu de Solcanu! Ah, la naiba in puii mei! 😆

    Pe boschetarul de pe crenguta il mituiesti diseara cu Lipton-ul ala de zmeura si cred ca te lasa in pace, doar cu pomul cu var, vezi tu! 😛

  56. Hai, sa va fie de bine!
    Distractie maxima, se simte… 😀

  57. Ada, poti sa incerci varianta cu „in tunul meu”.Era pe la inceputuri atunci, e adevarat, dar e mai distrugator decit iataganul.

  58. Ada, vezi ca daca lasi impresia de invitatie deschisa, te trezesti cu mai multi oameni decat poti duce data viitoare! 😀

  59. Jane, nu e nicio problema, placerea e de partea mea! 🙂

  60. …si unde vroiai sa faca saracu’ crestin …?…mai-mai nici acolo nu are omu’ liniste 😛 😀

  61. Ada, vreau si eu 🙂 Dar Dono? Dono unde a fost?

  62. Pai acum ca am mailul tau, te voi anunta la urmatoarea gunoiareala. Dono din pacate nu a ajuns la nicio intalnire a noastra, are un program incarcat, dar cu siguranta cand va putea, ni se va alatura. 🙂

  63. Multumesc frumos. Sper sa va pot onora cu prezenta. Mi-ar face placere.

  64. Buna seara ! Frumos v-ati mai distrat. 😀 Mi-e ciuda ca n-am mancat o friptura facuta de Asterix 😛

  65. […] Mai: Gratar de 1 mai. Am fost la raliu. Depeche si-a anulat concertul . Mi-am luat laptop. Gunoiereala de mai.  […]

Lasă un răspuns

