Banalitati

Ma oftic! Da’ ma oftic rau, daca il prind pe Murphy ii sucesc gatul! Pai cum, frate, ieri a facut si Bubu baie finally 😛 si azi-noapte a plouat?! 😯

Ieri am reusit sa fac ce mi-am propus acum doua zile, si anume sa iau cado’ pentru Simona. Nu spun ce i-am luat, ca ma citeste incognito si stric surpriza. Dar am sunat-o s-o intreb ce vrea, ce are nevoie, bineinteles ca nu stia, i-am zis totusi sa nu-mi ceara vreun barbat, ca n-am, e criza! 😆 Si am mai luat un cado’, dar asta chiar e surpriza mare, nu pot sa ma deconspir, o sa spun dupa ce-o trece evenimentul.

Si, cum ma laudam eu ca sunt zombie si chefless, am zis ca trebuie sa fac ceva in sensul asta sa-mi revin, astfel ca am fost in Carol cu rolele. Cu Simona vecina. Care are un talent maxim de-a se da cu rotile in sus si, daca lumea normala cade in fund, ea plonjeaza pe burta, am vazut o demonstratie aseara. Auci, dureros oricum! Dar mi-a placut ca era multa lume, care cu rolele, care cu bicicleta, care la un jogging, care la o plimbarica, frumos.

Am primit de la Ermi o melodie, de fapt o bucatica de melodie, dupa ce mi-a zis ca-i place ei mult, i-am dat ideea de a o taia si de a o pune ringtone pe telefon. Si bineinteles ca si la mine suna asa! Si-mi place! 😀

Azi e vineri, inceput de weekend, planurile nu sunt definitivate, dar e timp. Voi ce faceti in weekend? Orice ati face, va doresc sa aveti un weekend frumos! 🙂

32 de gânduri despre &8222;Banalitati&8221;

  1. @TheNutz: Mda… n-am chef de filosofii, de despicat firu-n 4, de expus ideile mele nebune, n-am nervi, nu m-a suparat nimeni… deci da, banalitati!

  2. a plouat? in ce oras ca in Bucuresti n-a plouat…sau poate ca nu la mine in cartier.

  3. Ba in Bucuresti! Azi noapte… nici eu n-am auzit, dar am vazut baltile de dimineata. 😀

  4. Nu te-a suparat nimeni? putem face ceva in privinta asta? 😀

  5. @Thenutz: da, se pot face o multime in privinta asta, dar de ce sa le faci??? Ce rost are sa ne luam in bete pe aici, apoi nervoasa sa ajung acasa, sa ma cert cu familionul si eventual sa-mi vars nervii si pe alte persoane nevinovate? Nu de alta, dar ma cunosc cum fac. Zuza nebuna, colerica sefa, inflamabila instant! 😀 Asa ca prefer sa stau chill…

  6. pfff. sterge-ti commentul, l-am citit 😆 si scrie unul cu ce e de facut ca sa stim sa nu facem (observa pers a 2a plural)

  7. Pai tu si cu mai cine?
    In general trebuie sa fiu lasata in pace cand sunt cu capsa pusa. Si atunci cand mi-e foame sau somn la fel, nu ma provoca!
    Si in rest, ma enerveaza tare mult cei care comenteaza critic dupa ce au citit un singur post, si judeca ei repede… in loc sa rasfoiasca asa cat de cat si abia apoi sa spuna ceva. Si mai fac si scandal cand li se raspunde cu aceeasi moneda, adica taios!
    A, si aia care pe acelasi sistem trantesc injurii!

  8. daca te contrazic te enervezi? 😀

  9. Daca ma contrazici si-mi aduci argumente si ai dreptate, n-am de ce sa ma supar. Sau daca ma contrazici, argumentezi si accepti ca pot exista mai multe pareri, e ok. Accept critici constructive, no problem!

  10. contrazicerea nu pleaca de la premiza ca exista mai multe pareri?
    critica e critica, constructiva e daca stii cum sa o iei 😛

  11. Look: http://bioritm.ro/ dar s-ar putea sa il stii. Imi place sa-l folosesc in zile proaste k sa am si eu pe ce arunca vina.
    >:D:D<

  12. @The Nutz: Da, ai dreptate! 😀

    @Parmalat: Mda… sunt fizic pe la 90%, ca intelectual si emotional sunt pe la -20% ! 😆

  13. 😆 pfff! that one was close, right?

  14. 😆 Ti-am spus ca n-am de gand sa ma enervez!

  15. a! credeam ca mi-ai dat dreptate cand defapt te menajai!

  16. Sa te oftic, sa nu te oftic? Mai bine nu spun ce fac in weekendul asta. ;;)

  17. @Naicu: Banuiesc eu ce faci tu weekendul asta, nu mai rasuci cutitul in rana! 😀

  18. pfff….weekend…nici nu vreau sa-mi imaginez
    tre sa scriu, sa scriu si iar sa scriu – in word, niste articole (nu va ganditi la teme ca nu mi le fac:D )
    anyway…sper sa trec cu bine:P

  19. @Rae: Tin pumnii! 😀

  20. Noi nu facem nimic special pentru ca inca sunt lectii de facut.
    Adica ne vom tine de program, vineri seara gratar, sambata parc, lectii, joaca, gratar. Duminica, lectii plimbare, gratar. 😀

  21. Buna dimineata!
    Azi va fi zi nebuuunaaa, m-am trezit pe la 8 ca am muncitori in casa, e vraiste pe la mine..si dupa ce pleaca trebuie smotru, deci va fi o zi plina 😀
    Sa aveti un wikend frumos, chiar daca soarele nu isi va face aparitia:P

  22. Weekend placut si tie! Enjoy your life 😉

  23. […] merge catre deja cunoscuta Mihaela si catre Ada. […]

  24. Neata mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ti pup si tine-te bine cu nervii ca vad ca TheNutz e pus pe fapte mari 🙂

  25. @Nina: Succes, va tin pumnii!

    @Marmo: Mandra lu’ mama, spor la curatenie!

    @Anachen: Sarumana! I am enjoying it! 😉

    @Jane: Leapsa se face maine. 🙂

    @Croco: Pup si eu o zuza, nu-ti face griji, ca nu a reusit sa am enerveze domnu’ TheNutz. 😀

  26. […] by BlueAngel Ca tot ne intreba Ada ce facem in week end. Ete, io mi-am luat iubitu’ de manuta si l-am dus la starea civila […]

  27. Da, pai vineri nu am iesit, Sambata am fost pe „traseul” obisnuit (nu-l mai scriu ca-l stii), nu a iesit bine (again), dar sunt deja imuna si azi am iesit la un ci-co in „oras”
    Saptamana frumoasa, gagici.

  28. @Ada: acum a trecut weekendul, poti sa ne spui ce ai facut 😛
    per me fost un weekend de 55% … apropo, ai observat probabil k dau ratinguri la diverse evenimente in functie de cat de mult s-au apropiat de perfect 😛
    Cea mai frumoasa parte a fost k am constatat k ma apropii de tinta de kg, adik 76 la 1.84m. Acum am 78.5kg dar saptamana viitoare dak mai continui cu serii de 100 de abdomene cred k ating tinta : ))
    In rest vremea nashpa de sambata a fost salvata de vremea superba de azi si o iesire la restaurant cu ai mei si cu nasii lor de cununie (mereu iese caterinca cu ei :P)

  29. Neata!

    @BlueAngel: Hai c ama facusi curioasa, intru sa citesc la tinece-ai avut cu saracu’ om! 😆

    @Morena: Saptamana frumoasa si tie! :*

    @Parmalat: Niciodata nu dau rating-uri, I’m just enjoying the moment. 😉

  30. Neataaaaaaaaa’

    Ce faci Lume????
    @Ada eu am stat ca fraiera tot weekend-ul in casa k am fost accidentata… K m-ai luat tu in Carol sa fac cunostinta cu pamantul. :((..Vai de Air-Bagurile mele vere…
    Daca aveam silicoane cred k faceau poc…..De acum inainte cand mai merg cu rolele imi pun un rucsac cu pietre in spate k sa cad pe spate..K pe mine ma trag Air-bagurile in fata si din cauza asta plonjez pe burta :((

  31. @Simonasxy: Mandro, imi pare rau pt cazatura, dar n-a fost din vina mea! 😀

Lasă un răspuns

