A venit vara!

In sfarsit anotimpul meu preferat si-a facut oficial debutul! Cu niste temperaturi cam joase, dar hai sa zicem ca vara de anul asta e cam timida.

Am avut un weekend dragut si, incepand de azi sunt ceva sarbatoriti luna asta. Vineri seara am fost la o sueta cu Pisica Turbata (restul gunoierilor erau bizi),  sambata am fost la Alba Iulia sa vedem traseul viitorului raliu, iar duminica am fost la ziua Simonei. A fost tare dragut, am mancat mancare mexicana, ne-am hlizit, a primit flori si cadouri, ne-am pozat, l-am boscorodit pe Cip care a intarziat peste orice limita, am revazut persoane pe care nu le mai vazusem de o bucata buna de timp, am avut niste discutii dragute, a fost relaxant si frumos si, desi odata cu venirea serii s-a lasat racoare, noi tot pe terasa am stat. Pe langa sarbatorita, personajul principal a fost broasca imensa de plus pe care a primit-o, toata lumea s-a pozat cu ea. Avea o inimioara cu „kiss me”, asa ca i-am zis Simonei ca trebuie sa pupe broscoiul sa se transforme in print. O s-o intreb daca azi-noapte s-a transformat. 😆

Deci LA MULTI ANI Simona!!! Sa cresti mare, frumoasa, sanatoasa, norocoasa si iubita! 😀

Tot azi este si ziua unei „gunoierite”, pe numele ei Honey. Gagici, La multi ani, sa fii sanatoasa, voioasa, voinica si tot ce-ti doresti!

Dar azi pot spune ca e si ziua mea, doar e ziua tuturor copiilor si, pana la adanci batraneti, tot copiii lu’ mama suntem, nu?! 🙂 Asa ca la multi ani tuturor celor care in sufletul lor pastreaza farmecul copilariei si-si aduc aminte cu drag de acea perioada!

De dimineata l-am pupat pe frati-miu si i-am urat una alta si el „Multumesc! Si… ce-mi iei de ziua mea? Un BMX?” Eu: „Eeeeeeeeee, mai multe si mai mici!” 😆 . Dar cred ca va primi pana la urma BMX, depinde de media de la sfarsitul anului si, pe langa asta, sunt mandra de el, sambata a luat locul I la categoria lui de varsta, la un concurs de role de la Palatul Copiilor. 🙂 

Luna asta se anunta a fi frumoasa, cu weekend-uri pline, cu niste soare si valuri, cu relaxare, prieteni, distractie, activitati interesante si clipe frumoase. Abia astept!

LE: poze de la ziua Simonei:

34 de gânduri despre &8222;A venit vara!&8221;

  1. a venit?
    a nins 😆

  2. Buna ziua.
    A venit varaaaaaaaaa.
    In primul rind La multi multi multi ani fericiti sarbatoritelor.Sa fiti sanatoase fericite si iubite( de cine trebuie ).
    In al doilea rind o vara super pentru toata lumea.

  3. a venit??? 😯 Si pe mine de ce nu m-a anuntat nimeni? 😛

  4. @TheNutz: Da, a venit! In calendarul meu arata 1 iunie! Ca a nins, asta e, la mine nu a nins, a nins la BV.

    @Eu: Multu! 😀

    @BlueAngel: Lasa ca afli acum de la mine! 😛

  5. aaaaaaaaaaaaaaaaa.. era sa uit. La Multi Ani Honey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si La Multi ANi Simona!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si la multi ani noua 😀

  6. La multi ani Simonaaaa!!!
    La multi ani HONEY!
    INgerasule, lasa ca stii acum , te-am anuntat 😛
    Mami la cat mai multe weekenduri frumoase in vara asta !

  7. P.S te-a innebunit fratele tau cu BMX-ul , si la gratar a zis de vreo cateva ori 😆 felicitari am uitat sa zic..
    siii LMA copiilor din noi !

  8. @BlueAngel: LMA!

    @Marmotica: Mercic pt urari, la fel! Si da, frati-miu ma toaca marunt cu BMX-ul ala de cand a inceput anul scolar.

  9. @Ada: ai avut ceva activitate in weekendul asta nu gluma. Dar cum rezisti la ritmul asta?! Adik iesire vineri seara, sambata la Alba Iulia (si inapoi, evident), iar duminik party…:-s
    Chiar, la multsi ani la toti copiii 🙂
    & wish u all o luna cu soare si valuri si relaxare :X

  10. @Parmalat: Ti se pare un ritm prea alert? Pai cum altfel sa simti ca traiesti? 😀 Pot si mai mult de atat, dar, dupa o perioada de-asta, vin si perioadele alea cand lenea e cucoana mare si nu misc un deget. Sau, printre atata balamuc, trantesc o portie de somn de vreo 12-14 ore… 😀
    Si… LMA!

  11. LMA!!!!!! De cate ori tre’ sa zic? 😀

  12. De cate ori vrei tu! 😆 LMA!!!

  13. Buuun.. atunci va zic si mai tarziu 🙂

  14. La multi ani Tizaaaaaaaaaa….Fara nr ,fara nr,fara nr…La multi ani Honey!!!!!

  15. Parmalat e un ritm numai bun 😀 eu daca stau in casa o zi si nu prea am ce sa fac simt ca innebunesc ..

  16. la multi ani copila! 🙂

  17. La multi ani!!! cum vine vara cu sarbatoritii 🙂 si mare, si soare, si vacanta. sa fie o vara frumoasa!

  18. Hai, La multi ani, copila!

  19. NU avem poze?

  20. @Eu: Am impresia ca tu ai baut apa dupa cineva, ca te-ai molipsit!

    @BlueAngel: Pai sa ne zici!

    @Sangerica & @Naicu: Sarumana nenea! 😛

    @Jane: O sa fie o vara frumoasa, iti spun eu! si eu cand spun ceva, asa e! 😀

    @Andrei: Inca nu, pt ca aseara la 1 si ceva cine crezi ca a mai deschis calculatorul??? Poze avem diseara.

  21. De ce Ada?
    Gen!

  22. Eu-le …o cauti cu lumanarea 😆

  23. @Ada: asa ca ghepardu, bagi viteza sa simti viatsa si dupa aia relaxare totala 😛
    @Marmotsica: tu esti k iepurele, nu te opresti niciodata : ))
    @Parmalat: humm… era sa zic k porcul… dar nu e adevarat k porcul traieste toata viatsa numai in cotet : )) mai mult k sharpele, iese numai dupa prada 😛

  24. niste poze pe weekendmaniac? :))

  25. Marius, de la ziua Simonei sau de la Alba Iulia?
    De la Simona le iau diseara, dar nu sunt ok pt Weekendmaniac 😛 … iar de la Alba Iulia iti dau peste 2 saptamani cand mergem la raliu, acum n-am facut poze, era vremea urata si n-am stat prea mult. Promit ca fac poze frumoase si scriu si articol daca vrei! 🙂

  26. A venit varaaaaaaaaaaaaa la noi, prin sud, ca prin anumite parti ale tarii ploua si e frig.
    Buna ziua & La Multi Ani !!!!!!!!!!! 😀

  27. @Ada: la multi ani. Vara a venit de acum 1 luna.

  28. @Croco: Buna seara!

    @Escu: A venit, dar e capricioasa…

  29. 🙂
    p.s.imi fac mea culpa dar te-am trecut in blogroll 😦

  30. @Octavpelin: no problem. 🙂 Multumesc!

  31. Prea tarziu, ca de obicei…
    Multumesc inca o data mult pentru urari si sper ca ati avut o zi cel putin la fel de frumoasa ca a mea.

  32. […] Ziua Simonei. Vacanta in Tunisia. A murit Michael Jackson, unul din artistii mei preferati. Gunoiereala de […]

Lasă un răspuns

