Confuzii

Poate sunt sub influenta insomniei de azi-noapte, poate stresul zice si el ceva, poate batranetea ma ataca parsiv, poate sunt eu mai zuza, poate superficiala… dar am niste chestii pe care le incurc de fiecare data. La modul confund una cu cealalta, apoi procesez mai greu si intr-un final fac diferenta intre ele. Dar nu inteleg de ce numai la astea 3 chestii sinapsele mele o iau razna. 😯 Eu, care sunt arhiva umblatoare, sa patesc asa… not nice! Deci… confund asa:

Sala Palatului cu Sala Polivalenta –  sunt in doua parti diferite ale Bucurestiului, au forme total diferite, daca la Sala Palatului canta Banica, la Polivalenta canta manelistii, e clar, dar eu trebuie sa ma gandesc de doua ori pana le localizez pe harta din memorie. Era sa-mi iau teapa la concertul Ace of Base, bine ca mi-am dat seama la timp si am localizat corect. 

Serban Voda cu Stirbei Voda – strazile… idem, localizare diferita, numai ca atunci cand vorbesc de una, imi iese numele celeilalte si invers.

Linkin Park cu Limp Bizkit – eh, aici e durere! Ambele trupe canta rock, dar au stiluri diferite. Daca de la prima pot enumera cateva titluri (Numb, In the end), de la a doua nu-mi vine-n cap decat Rollin. Dar eu tot le confund! Si cred ca aici nu-s singura. Nu de alta, dar i-a spus cineva fratelui din dotare ca vin Linkin Park in Romania. Si de nu mi-a tocat nervii sa cumpar bilete urgent, ca el vrea la concert, e fan infocat!… cand de fapt vor veni sa concerteze Limp Bizkit. 😛 Dar cand vor veni Linkin Park, o sa-l duc la concert, imi plac si mie cateva piese, si imi place asta de pe soundtrack-ul Twilight.

Nu stiu daca sunt singura confuzata, dar clar procesez mai greu, nu stiu de ce, poate ca undeva fac eu niste asocieri gresite, iar back-up-ul e cu delay. Cred ca am nevoie de o formatare. 😆

40 de gânduri despre &8222;Confuzii&8221;

  1. 😆
    stai linistita, e un lucru normal care se intampla tuturor, chiar si unei „arhive umblatoare”

  2. Oficial mi-e somn. Si vreau la mare. Si sa dorm foarte mult. Acum!!!

    Mai tarziu cred ca o sa imi treaca.

  3. @TheNutz: Pfiu!

    @Andrei: Aha, deci si tu ai nevoie de formatare. 🙂 Mai e un pic pana la mare… si stiu eu ca va fi vreme superba.

  4. He he he asta e de abia inceputul… urmeaza apoi sa te lase memoria recenta 🙂

  5. Mereu incurc Sala Palatului cu Sala Polivalenta 😆 ma gandeam ca sunt singura 😛

  6. @Cleo: Bine ai venit… merci pt incurajari! 😦 Memoria recenta ma lasa de ceva timp, dar nu e foarte grav, ce trebuie sa-mi amintesc imi amintesc. Oricum, blogul ma ajuta sa-mi tin memoria updated. 😛

    @Marmo: Se vede ca esti fii-mea! 😆

  7. Ada,sunt scorpion ,dar nu cred ca esti confuza ci mai degraba stresata!,o cafea si iti va trece,o zi frumoasa! 🙂

  8. @Octav: Si tu, Brutus? Moama, s-a umplut blogosfera de scorpioni. 😀
    Confuziile astea nu sunt de azi, sunt de hat hat demult.
    Zi frumoasa si tie!

  9. @Ada si eu sunt Scorpion :)) 11.11 si sa stii ca alea cu strazile sunt chiar aiurea … le incurca oricine, mereu.

  10. Mda, si mie mi se intimpla sa confund Armata Poporului cu Aparatorii Patriei.

  11. pisica turbata

    pfoaaaa…io m-am chinuit tare cu stalagmitele si stalactitele

    le-am invatat la modul redtube in pozitia misionarului : stalagtata deasupra si stalagmama dedesubt. cand se unesc in coloana, stiu sigur ca vom avea un ..polip ceva :)))

  12. @Ciupanezul: Another one! 😀

    @Naicu: Da, si pe astea le mai confund, dar rar, ca stiu pe de rost traseul metroului ( o fi si greu rau).

    @Pisica: merci pentru pont 😉 de acum incolo n-o sa le mai confund, o sa-mi aduc aminte de explicatia ta! 😆

  13. Confuzare humanum est.
    Fiecare om face confuzii, mai mici sau mai mari 😉
    PS: Frate, netul s-a facut doar pentru scorpioni? 😛 Macar sa stim si noi, celelate zodii sa stam deoparte 😛

  14. Update. Mi-a mai trecut somnul Dar am alta problema. A venit cheful de munca!

  15. Andrei, nu te speria.Se poate trata. Te asezi si astepti sa treaca.

  16. Daca imi trece e nasol. Fara bani , fara masina, fara haine fara nimic. Asa ca nu imi permit sa imi treaca cheful de munca. Plus ca imi place ce fac..so… I enjoy it. Every minute.

  17. Andrei … nu stii sa apreciezi ce este frumos. DORMI omule DORMI!

  18. @Eu: Da, bre, scorpionii-s cei mai tari! 😀 Problem? (si vezi ca tot il provoci pe unul, nu te vaz excelent)

    @Andrei: Spor! 🙂 and enjoy!

    @Ciupanezul: Ba stie, numai ca nu le amesteca! Adica business-ul e business si pleasure e pleasure. (wise move)

  19. mie mi se intampla ceva si mai rau…nu e legat de confuzie:P
    cateodata uit numele colegilor, si ma uit la ei disperat sa-mi aduc aminte cum ii cheama
    ii si botez cateodata

    numai bine:)

  20. Rae, asta nu mi s-a intamplat, nume si numere de telefon tin minte… plus date de nastere! 😀

  21. hoho…mai ales numere de telefon
    doar pe-al meu
    si cat despre zilele de nastere – pentru asta exista planificatorul din telefon:D

  22. Esti cumva dislexica?

  23. Bine ai venit, Renton!
    Din cate stiu eu… nu sunt dislexica. Par?

  24. Buna dis de seara! Confuzii sau contuzii? 😆

  25. ‘neata ! ( nu va uitati la ceas … )
    Eu incurc Ploiestiul cu Pitestiul. Intotdeauna.

  26. Pey… stai k mai era ceva… Casa Republicii cu Casa Scanteii pe vremea cealalta =))
    Acum din pacate nu se mai pot confunda 😦 Si totusi pentru multa vreme a fost cea mai mare confuzie posibila de pe Pamant fiindca Pentagonul nu prea se confunda cu nimic 😀
    Oricum nu esti singura, iar aia cu Serban Voda / Stirbei Voda e mortala, cred k jumate din Bucuresti le confunda (dak stiu pe unde se afla ; ) ) )
    :* mmuah
    e cel mai tare blog din toata lista mea de bloguri

  27. Buna seara!

    D-le Sburlea, mai aveti multe adrese de mail? E confuzii sigur, de contuzii n-am avut parte (inca 😆 ).

    Jo, n-am cum sa le incurc, am rude la Pitesti.

    Parmalat, nici pe astea nu le incurc! 😀 Si multumesc mult pentru compliment! 🙂

  28. Confuzii… nu stiu… nu-mi vine nimic in cap.
    Mi-am adus aminte doar ca odata i-am zis unui taximetrist sa ma duca la Eroii Revolutiei si m-a lasat la Eroilor 🙂

  29. Croco, nu se zice Eroilor, se spune Erorilor 😆

  30. oho, cele doua Case imi dau si mie mari batai de cap. plus retinutul de nume. si date de nastere (azi mi-a fost furat tel, asa ca sper sa nu se supere lumea pe mine ca n-o sa le mai zic „la multi ani” cand trebuie)…
    sunteti voi multi scorpioni, dar eu mi-s balanta! and proud of it! 😀

  31. @Jane: fii atenta k exista atractie intre noi 😛 adik gen intre tipa balantsa si baiatul scorpion
    @Crocoditsa: destul de grava confuzie, cam cat jumate de Bucuresti 😀 cred k te-ai cam ofticat atunci

  32. LINKIN PARK iz da shiiieet !!!!!! cea mai tare trupa ever…iar numele vine de la…. un parc… Lincoln Parc din Santa Monica , Los Angeles, Toate melodiile sunt capodopere , si formatia are vreo 50 de milioane de albume vandute…..iar Chester Bennington si Mike Shinoda sunt geniali (incat au scos si albume solo…Chester anul acesta :D…iar la anul, in 2010, urmeaza un nou album al formatiei LP)…..
    Ultima melodie Linkin Park e OST-ul filmului Transformers 2 si se keama New Divide.

    Limp Bizkit are o singura melodie masterpiece:”Boiler”..si una comme-ci comme-ca:”Rollin”, iar Fred Du[r]st….traieste din succesul de moment de acum „n” ani…nemaifiind in stare sa creeze nimik notabil.

  33. ‘Neatza! Subscriu confunziei tale 😆

  34. Buna dimineata! 🙂

  35. Gooooooooooooooooooooood morniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!! 😛

  36. Va salut. Azi nu stiu de ce, si prin ce miracol, sint relaxat, dar foarte relaxat. Ridicol chiar. Inca nu imi e somn, dar probabil ca vine el. Pe strada a fost liber, si acum ascult Lee Lee ( danke! Ada).

    In fine, vise marete, speranta putine, We shall see. Toate la randul lor. Cred.

  37. ‘Netaza!

    Spune tu Adutzo daca mai ai cum confunda Limp Bizkit cu Linkin Park dupa ce ti-a explicat Cristi cum sta treaba?!

    Mama imi cerea acum cateva zile aspiratorul sa-si usuce parul.
    Eu confund de cele mai multe ori frigiderul cu sifonierul. Bine ca incurc doar denumirea nu si functia. 😀 Cum ar fi sa scot tocanita de pe umeras si fusta din congelator?! 😀

  38. @ Parmalat: am auzit si eu de atractia asta. trebuie testata :p
    buna dimineata! zi frumoasa si cat mai putine tabele. 😀

  39. @BlueAngel: Neata mami!

    @Andrei: „say my fuckin’ name!” 😆

    @Honey: sunt lamurita acum… dar ma bucur ca nu-s singura confuza. 😛

    @Jane: 10x, idem!

    Dragilor, am dat pagina!!!

  40. @Ada: yo mi-am luat ban pe blog? 😕

Lasă un răspuns

