De weekend

Saptamana asta am dus la bun sfarsit ce mi-am propus si sunt multumita!

  • M-am vazut cu Alina, colega mea de liceu plecata de niste ani buni in State, cu care nu m-am vazut de 8 ani, desi a mai venit in vizita. Acum ca e aici… we should do this more often!
  • Am primit vesti bune, multe si diverse.
  • M-am descurcat bine cu problemele intampinate pe parcursul saptamanii (fi-r-ar mama lor de vize, ca mi-au scos peri albi!).
  • Am spus LMA cui stiam ca se sarbatoreste. Pe langa asta, i-am facut si o surpriza Crocoditzei. 🙂
  • Am vorbit cu persoane dragi cu care nu mai vorbisem de ceva timp.
  • Mi-am gasit timp sa fac toate pregatelile pentru mare, bagaj, mani, pedi, de-astea, desi aveam impresia ca n-am cand.

Acum urmeaza 3 zile de soare, mare, balalceala, dixtractie si somn. Yeeeeeeeee! Deci, weekend placut, minivacanta excelenta si cat mai mult „quality time” in perioada asta! 😉

13 gânduri despre &8222;De weekend&8221;

  1. well…enjoy your time!

  2. deci vrei sa pleci in state…

  3. Escu, nu… pleaca doar la mare 🙂

    Mamaaaaaaa, have fun, si ai zis somn? Asculta la fii-ta, noaptea la mare nu e pentru somn! 😛

  4. Sa ai distractie maxima! 🙂

  5. Auzi, vecina, dar mie mi-ai zis LMA cu ocazia Zilei Copilului? Hua! >:P

  6. Maaaama, Ada ce ma fac fara tine??? Te astept, nu plec de aici pana nu vii de la mare 😛
    Have fun little girl >:D<

  7. Mamaaaa, mai intoarce-te si pe burtica, sa nu te arzi! 😀

  8. Copilu…? U ai votat? ;;)
    (copilu era Ada)

  9. Deci fata pe acolo pe unde este acum inoata si se simte bine! Noi ne muram prin Bucuresti! Dar ne simtim bine dupa ziua caniculara de ieri! 😉

  10. Buna seara!!!
    M-am intors! 😈 Muhahahahaha!!!
    Deci: apa rece dar curata, cam frig seara, cam pustiu in cluburi, cam asa si-asa pentru o statiune de fitze. Dar compania a compensat tot. 😛

    @Croco: nu m-am bronzat cine stie ce.

    @Parmalat: da, am votat cu plaja! 😉

  11. Mama is back!!!!!!!!!! Pupa-o-as eu … inca mai miroase a nisip si a mare 🙂

  12. SI mi-a adus mami si mie scoici? 😀
    A venit mamaaaaaaaaaaaaaa!1
    Surii ascunde berea aia ca ne ia la cearta acusi 😆
    Bine ai revenit mamiiii!!

  13. pai cum nu te-ai bronzat? la mare n-a fost soare?
    compania face intotdeauna toti banii. poti sa fii si in ibiza, daca n-ai cu cin’ sa te distrezi, degeaba!

Lasă un răspuns

