Nu pot sa nu spun nimic despre…

Stiu ca poate toti bloggerii au scris si scriu despre asta (eu am aflat azi de dimineata de la radio), ziarele au articole dedicate, presa vuieste, la teveu numai despre asta se vorbeste… Michael Jackson va ramane mereu THE KING OF POP!

Ma numar printre cei care au crescut acultandu-i piesele, stiind versurile pe de rost, admirandu-l, colectionand postere, insigne si tot ce se putea si avea legatura cu el. Eram mica, dar lucrurile legate de el mi le amintesc foarte bine, parca ar fi fost ieri. Eram in culmea fericirii cand mi-a adus tata de la bulgari pe vinil albumul Thriller, l-am ascultat de l-am tocit. Cativa ani mai tarziu am primit albumul Dangerous, tot pe vinil, cu tot cu versuri, doo bucati chiar! Sa mai spun cat am ascultat, dansat si cantat prin casa cu versurile in fata pana cand le-am invatat pe de rost de le stiu si acum?! 😀

Imi pare tare rau ca nu am fost la niciun concert de-al lui, desi a venit de doua ori la noi, in ’92 si in ’96. Eram destul de mica, ai mei au considerat ca nu-s de concert si drept urmare, am concertele pe caseta VHS. Puteam sa fiu la concert mai aproape decat speram vreodata, dar n-a fost sa fie. Ma voi multumi cu faptul ca am fost in preajma lui si ca am apucat sa-l pup. Cum asta? Eram la Palatul Copiilor la muzica si erau in toi pregatirile pt primul lui concert. Pentru scena din Heal the World (cine a fost in ’92 la concert isi aduce aminte sau cine a vazut inregistrarea, ca mine), avea nevoie de copii, care sa faca un cerc mare in jurul decorului care infatisa Terra, si ii alegea de aici, de la un orfelinat pe care-l vizita in prealabil. Asa ca, pe langa copiii din orfelinat, am mai fost si noi, copiii de la Palat (nu erau suficient de multi, cred ca de-asta s-a facut toata faza). Si, normal, venind si vizitand orfelinatul, toti copiii sa fie aproape de el, sa le adreseze un cuvant, sa-l atinga, sa primeasca o privire, un zambet, o mangaiere… doar era o ocazie unica de a vedea live un star de talia lui. Eram si eu printre copiii aia si, cand a plecat, ne-a lasat sa-l pupam. Am fost norocoasa, l-am pupat. Avea o piele fina, mirosea frumos, avea ochii conturati cu creion negru, parul negru, lung si ondulat… mi se parea un zeu. L-am visat multe nopti…

Niciodata nu m-a interesat marele scandal in care a fost implicat, nu m-am agitat niciodata sa aflu care a fost adevarul, poate numai persoanele implicate il stiu, pentru mine mereu a fost acelasi artist valoros, cu piese de calitate, cu videoclipuri incredibil de bine realizate, care spun o poveste, un fenomen, un stil inconfundabil, care a format ca si gusturi muzicale destule generatii. Si asa va ramane!

Sa-mi spuna mie ca aberez cineva, in special fetele, ca nu le-a impresionat cu nimic povestea din clipul Remember the Time! Ca nu si-au imaginat niciodata ca erau in rolul sotiei faraonului! Sau ca nu si-ar fi dorit sa fie in pielea lui Naomi Campbell in In the Closet, unde Michael e bun rau! Sau ca nu li s-a facut pielea de gaina cand au vazut clipul Thriller! Sau ca nu li se parea misto colajul ala de fete din Black or White! Si astea-s doar cateva exemple.

Oamenii in general sunt ipocriti, am observat asta in ultimul timp din ce in ce mai des. Un artist devine mult mai valoros dupa moarte, toata lumea vorbeste despre el, povestind cat il apreciaza si ca e cel mai cel. In ultimii ani a fost haituit groaznic, oamenii l-au judecat… acum ca a murit, brusc, a fost iertat??? Mi se pare cam naspa, dar cam asa se intampla. Normal ar fi ca un om sa se bucure de apreciere in timpul vietii, degeaba e apreciat dupa moarte, ca lui personal oricum nu-i mai foloseste la nimic!

Nu e cazul lui Michael Jackson, el a fost mereu apreciat de cei care au stiut sa-l respecte ca artist si sa-i iubeasca muzica.  Si da, va ramane King of Pop! Si cand te gandesti ca in iulie si-ar fi inceput turneul de adio… m-as fi dus in orice oras european sa-l vad… cum e si viata asta… 😦

RIP Michael Jackson, the (Eternal) King of Pop!

21 de gânduri despre &8222;Nu pot sa nu spun nimic despre…&8221;

  1. Genial Thriller. Daca face cineva din umar cum facea Michael in clip stii ce melodie urmeaza…sau ce vrea sa sugereze.

  2. un cantaretz superb,dar un om de toata mila

  3. Omul a facut ceva in muzica, dans, etc…o sa ramana un „mereu verde”, nu am fost un fan inrait dar am crescut pe muzica lui, asa ca am unele preferinte muzicale, oricum el o sa traiasca mereu prin ce a facut, la fel ca si altii …

  4. Un inger s-a intors acasa…

  5. Odihneasca-se in pace.A fost si va ramane regele pop-ului! 😦

  6. Nu am fost fan de la inceput desi am fost „contemporani”, dar am devenit fan mai tarziu ascultandu-i melodiile dupa ce deja el nu mai sustinea concerte. Mereu mi-am dorit sa-l mai vad o data pe scena, nu a mai fost sa fie 😦

  7. „Dirty Diana” mi-a placut cel mai mult dintre melodiile lui 🙂

  8. de acord cu Parmalat, asta e si melodia mea preferata. si eu am crescut cu muzica lui, de altfel e unul din artistii care ti se par eterni, de aici si socul de a fi murit. fac parte asa de profund si copilaria ta apoi din viata de dupa, incat atunci cand dispar parca iau si o parte din tine. e oribil. e foarte trist. am avut acelasi sentiment cand a murit Pittis (nu creez comparatii, evident). cum sa moara Pittis???????? ce idee!
    in fine… sa-i fie tarana usoara. de-acum nu se mai stresseaza!

  9. In liceu, am pus mana de la mana pentru ca o colega, fan inrait, s apoata merge la primul sau concert in Romania. Si am trait toate, prin ea, emotia aceea :)!
    Un artist fenomenal, un fenomen artistic de neegalat pentru mult timp. Dar, cu o moarte, toti suntem datori… A lui a venit, e drept, foarte devreme!

  10. Sa-i fi e tarana usoara! Am avut un artista asa cum nu se preconizeaza a fi altul in viitorul apropiat. Daca ma intrebati pe mine, a fost mai tare de 100 de ori decat Elvis. 😀

  11. @Lavi: pai cum am zis, era sa fiu acolo, dar au ales alti copii, nu pe mine… 😀 copiii care au fost acolo imi erau colegi la Palatul Copiilor.

  12. O voi spune si o voi spune la infinit : nu uitati ca in cazul asta nu conteaza omul ci ideea, interpretul, geniul, talentul si nu in ultimul rand mostenirea lasata. Legendele nu mor niciodata !

  13. my all-time favorite is „Earth Song”. am vazut videoclipul de atatea ori, si chiar si acum ma trec fiori cand ma uit la el. mi-a placut ca weekendul asta i-a fost dedicat (pe mtv si vh1), am revazut atat de multe clipuri ce-mi sunt dragi!

  14. E greu să aleg o piesă preferată de la Michael, pentru că majoritatea sunt excepţionale. Dintre cele apărute după mijlocul anilor ’90, mai îmi place foarte mult ‘Blood on the dancefloor’. Cel mai mult mă doare că a murit nefericit… Încă nu m-am obişnuit cu ideea că s-a dus… 😦 Sunt convinsă că nu o să mai apară cineva care să-l egaleze. Muzica din zilele noastre devine din ce în ce mai proastă.

  15. Bine ai venit, Emmafantasy! Nici eu nu pot alege ceva in mod special… nici eu nu ma pot obisnui cu ideea, tot ascult, mi se face pielea de gaina… nu-mi vine sa cred, si stiu sigur ca nu va ajunge nimeni ca el vreodata!

  16. Legenda… Geniul.. Niciodata nu va mai fi un Wacko Jacko… Asta e trist si pierderea unui geniu intotdeauna lasa gauri mari in noi. Indiferent de viata pe care a avut-o si felul in care a gestionat-o, influenta pe care a avut-o ca artist, concertele absolut uluitoare si muzica pe care ne-a lasat-o … toate sunt memorabile si de neinlocuit. Am crescut cu muzica lui, imi amintesc de petrecerile de sfarsit de an sau de trimestru cenzurate de Tovarasa Diriginta, de privirile furise si vinovate la videoclipurile pe tv prins pe naspa de la rusi sau sarbi, de taberele in care seara dansam Dirty Diana… cu niscaiva colegi de la scoala vecina, timizi si rosii pana la ultimul fir de par, ca de, dansam invitate de ‘ala frumosu dintr-a 8 a, de la Scoala 78″… De lacrimi de tristete sau bucurie, de sentimente si emotii de adolescenta, toate pe muzica lui, inevitabil… Si de concertele fenomenale pe care le-a avut in Bucuresti. WAW, ce sa spun mai mult. N-am fost niciodata un fan, dar a fost parte din educatia mea muzicala. Si daca la final, intr-o maniera trista, tragem o linie … concluzia e … HE MADE A DIFFERENCE. Asta e cam tot ce conteaza. Legenda ramane si nu va fi uitat, pentru tot ce a daruit, pentru felul in care si-a adus aportul la lume, pentru emotiile daruite unui mapamond pe care n-a incetat sa incerce sa il faca ‘un loc mai bun’ toata viata…

  17. Phoenix, bine ai venit! Iti multumesc pentru randurile frumoase asternute aici!

  18. […] Ziua Simonei. Vacanta in Tunisia. A murit Michael Jackson, unul din artistii mei preferati. Gunoiereala de […]

  19. […] Sa aveti weekend placut si sa nu uitati ca azi se implineste un an de la moartea unei legende, un american pe care-l voi iubi, aprecia si respecta mereu, Michael Jackson! […]

Lasă un răspuns

