Saturday night… to the club

Vroiam sa scriu despre sambata seara in acelasi post in care povesteam despre gunoiareala, dar Raluca s-a facut foc si para, si a cerut post dedicat. Da, sa traiti!!! 😀 Stabilisem de cateva zile sa iesim ca fetele… nu mai iesisem in formula asta si a fost chiar fun. Asa ca, pe la un 10 si seara ne-am intalnit la mine… Raluca, Monica si Cristina si toate 4 ca niste floricele am mers si am pescuit-o pe Alina, bineinteles dupa ce a intarziat vreo 20 de minute.

Ne-am dus la Mon Cher langa ASE, am fost la un cico si apoi ne-am hotarat ca vom merge in Fratelii. Pffffff… se stie deja parerea mea despre Fratelli, mi-am reexprimat-o, dar am mers fara probleme. In parcare am avut un mic eveniment, un nene taximetrist s-a dat la o parte si mi-a facut loc, cerand bani. Pana la urma am plecat spre club, ignorand avertismentul respectivului ca isi va scrie nr de telefon pe masina mea, pe vopsea. Normal, nu era stralucit la Fratelli, exact cum prezisesem. Bueiii, dar nu-mi place, deloc!!! Am stat vreo jumatate de ora, timp in care incepuse sa cante Mutya Buena, ex Sugababes. De cantat, canta bine, de aratat, m-am speriat, s-a ingrasat si era imbracata ca o tiganca pitzipoanca din Rahova… dezamagitor. Am plecat repede.

In parcare, surpriza, ala chiar isi scrisese numarul de telefon pe masina mea, cu markerul, pe parbriz. Bine ca n-a facut ca in reclama aia, sa-mi scrie pe capota, cu cheia! 😆 Am tot dat cu fas-fas-ul si nu s-a sters nici acum de tot. Poate tot uitandu-ma, il retin si-l sun pe respectivul. 😆 Ne-am mutat la Turabo, unde ne-am mai intalnit cu niste prieteni si am facut gasca si ne-am petrecut. Ma dureau talpile de atata dans. Si normal, uitandu-ma stanga-dreapta, ochii mei s-au minunat, s-au socat dar am si clatit un pic retina. Ce m-a socat… logic, m-au socat pitzipoancele… Erau doua la o masa cu vreo 4-5 barbati, fetele silicoane, cercei mari rotunzi, ras ostentativ, si craci si tzatze la vedere, era destul de clar. Maaaaaaaama si bagau niste dansuri… gen coregrafii, erau tare importante, mai trageau o dusca, mai trageau un fum, mai hihi haha… bleah! Chiar ma uitam cum de nu se simteau penibile… poate oi fi eu defecta!

Ne-am intalnit cu doi colegi de liceu, mi-a parut tare bine sa-i revad dupa destul timp, am tot povestit si sper sa ne vedem ceva mai des decat pana acum. Adi si Gligor, va pup! 🙂 Am ajuns acasa undeva pe la 5 dimineata, rupta de picioare, de la atata bataiala pe tocuri. Am dormit vreo 4 ore, pentru ca urma gunoiareala de iunie, dar despre asta, in postul urmator! 😛

Fetele, mai vreau sa mai ies cu voi, imi place formula de sambata seara! Pe Alina stiu ca ma pot baza, Cristina daca nu doarme la niste ore ciudate sigur raspunde la telefon, daca vine Raluca, vine si Monica si daca mai dau telefoane sigur le mai strangem si pe restul de fete (Mara, Mada, Claudia…). Da, deci trebuie sa punem la cale ceva!!! 😀

20 de gânduri despre &8222;Saturday night… to the club&8221;

  1. hai maaa…credeam ca pitzipoancele stau doar in banbu
    dar se pare ca specia lor se extinde in loc sa dispara..

  2. Rae, banbu nu mai e ce-a fost si a migrat lumea care incotro…

  3. Uuuuuu… girls just wanna have fun!!!!
    Cate inimi ai rupt? 😀

  4. Nu stiu, nu asta era scopul, m-am saturat sa fiu admirata de cine nu trebuie!!! As vrea eu sa rup inima cuiva, dar in sens pozitiv, bineinteles! 😆

  5. ingrozitorrrr…

  6. La naiba, in puii mei 😆

  7. vreau si eeeeeu cu voi!:)

  8. Monica se inscrie de acum pentru urmatoarea iesire in aceeasi formula sau varianta+, jajajjja… cu rabdarea ref pitzi … sta mai prost , dar cand e vb de girls just wanna have fun…. cine se mai impiedica de pitzi mitzi silico show?! Astept sugestiile ref locatie sau vin eu cu o idee, hm, doamnelor?!

  9. chiar nu vad distractia aici…

  10. Pun pariu ca nu stii ce inseamna sa traiesti cu adevarat.
    Inca ceva – si eu am lasat candva unei fete numarul sub stergatorul de la parbriz (pentru ca i-am lovit bine de tot masina) asa ca te sfatuiesc sa te uiti dupa zgarieturi pe masina.

  11. cluburile sucks!!! mai bun un bar 🙂

  12. cristiangheorghe

    mai bine mergeați voi la o bibliotecă. Sau la un club de bridge. 🙂

  13. @Naicu: Eeeee, daca scria pe parbriz cu ruj pe crizata ta vreo gagica misto? Mai era ingrozitor??? (depinde de consistenta rujului 😆 )

    @Teiucul: Da, fata, asa e! 😛

    @Mihaela &Phoenix: Pai hai! Va dau mail cand ne mai adunam asa gagici.

    @Escu: Eeee, n-o vezi tu, dar a fost, ne-am hlizit, ne-am revazut, a fost dragut.

    @Rhenus: In primul rand, bine-ai venit! In al doilea rand, nu pune pariu fara sa stii! Daca la tine a trai cu adevarat inseamna pericol, adrenalina si numai spontaneitati, da probabil ca nu traiesc cu adevarat. Sunt unele chestii cares e fac la o anumita varsta, mai incolo dai in penibil… depinde de situatie, de conjunctura etc.
    Si tu probabil ai scris pe hartie nr de tel, pe langa asta bravo, n-ai fost las, apreciez persoanele asa. M-am uitat, Bubu n-are zagrieturi.

    @Malpraxis: Da, si eu prefer barurile, dar, din cand in cand, mai merge si-un club.

    @Cristian: 😆 bune sugestii!

  14. Neataaa!
    Pitzi sunt peste tot, nu numai in Banbu 🙂 Ignore pur si simplu si have fun !

  15. Dar kre e jmekeria, de ce fetele nu suporta rasa Pitzi??

  16. @Marmo: Exact asta si fac! 😛

    @Parmalat: Pai smecheria sta in felul urmator: din cauza unora ca astea ne baga barbatii in aceeasi oala pe toate, stilul asta imi fac rasa de rusine, din cauza lor cateodata imi doresc sa fi fost barbat! Cand una e extrem de accesibila va fi mai degraba preferata de un barbat decat una cu care s-ar chinui, la modul cucerit si tot tacamul…
    Eram aseara intr-o cafenea si cand am plecat… discutie auzita… Ea: „Ce preferi?”… El: „Curvele” … 😆 … deci unde dai si unde crapa, probabil ca fata s-a referit la cu totul altceva.
    Pitzi strica mult!!! De la faptul ca sunt superficiale, la faptul ca au impanzit mass-media, la faptul ca astea strica familii, ambalaj frumos si continut gaunos si… poate peste ani, Doamne fereste, o aud pe fii-mea spunand ca vrea sa fie ca aia de la teveu. No way! Sper sa intelegi explicatia, ca ar fi multe de zis!!! (Da, Doamne, sa am baiat sa n-am probleme de-astea! Dar chiar si asa n-as vrea sa dea peste vreo pitzi)

  17. sa ne servesti si pe noi cu nr de tel al taximetristului…cine stie cand ni se „ametesc” picioarele prin oras si avem nevoie de un sofer…cu marker la el.
    o poza cu silicoane n’ai putut pune (sa fi vazut atunci trafic) 😆

  18. @Ada: deci rasa Pitzi este de fapt o rasa adaptata nevoilor… humm… sa zicem sociale. Adik voi nu le suportati cam din aceleasi motive pentru kre noi le indragim :))
    Ce vrei ma Adelina, ele au sesizat ca noi barbatii suntem niste fiinte destul de simpliste in esenta si ca am prefera sa trecem cat mai repede peste faza cu cuceritul si vrajeala 😀
    Partea proasta pentru ele este k in general primesc exact ceea ce cauta: cateva zile de distractie. Adik una e sa f*** o pitzi kre in fond pentru asta e facuta si alta e sa o iei acasa definitiv. Oare ele stiu asta?!
    Pe de alta parte mi se pare normal sa prefer o pitzi kre se poate achizitiona si nu face mofturi decat o tipa ne-pitzi kre incepe cu „vai, nu esti genul meu” sau „nu pot sa ies azi q tine k i-am promis lu x ca o ajut cu … [plm]”.
    Asa k… :X pitzi forever, e disponibila si nu te poate dezamagi niciodata 😀

  19. @Sangerica: Nu-mi stric aparatul foto pe pitzi.

    @Parmalat: Esti pierdut, maica!

  20. Lol stiu da mi-e mai simplu asa

Lasă un răspuns

