Pentru ca fetele rele ajung unde vor…

O femeie manager, momentan la Paris cu serviciul, primeste o scrisoare de la logodnicul ei care locuieste intr-o alta tara. In scrisoare erau urmatoarele cuvinte:

„Draga mea,

Nu mai pot sa continui relatia noastra. Distanta care ne desparte e prea mare. Sunt nevoit sa admit ca te-am inselat de 10 ori de cand ai plecat si cred ca nici eu, nici tu nu meritam acest lucru. Imi pare rau. Te rog sa-mi trimiti inapoi toate pozele pe care ti le-am dat.

Cu drag, Robert”

Femeia, foarte ranita, cere tuturor colegelor ei de la birou sa-i dea cate o poza de-a logodnicilor, prietenilor, verilor, fratilor, sotilor lor etc. Puse pozele daruite de la colegele si prietenele sale impreuna cu poza lui. La sfarsit, erau 57 de poze in plic si un bilet pe care scria:

„Robert,

Scuza-ma, dar nu reusesc sa-mi aduc aminte cine naiba esti. Cauta-ti pozele in pachetul pe care ti l-am trimis si da-mi-le inapoi pe celelalte!”

Morala: Desi complet la pamant, fii puternica atunci cand te doare mai rau! 😉

32 de gânduri despre &8222;Pentru ca fetele rele ajung unde vor…&8221;

  1. Genial 😆 Genial 😆

  2. asta e adaptarea bancului cu soldatul si iubita.. (roluri inversate in versiunea ta)…

  3. @The Nutz: Ma bucur ca te-ai amuzat.

    @Sangerica: Nu stiu bancul.

  4. Cooooooorect! 😀

  5. Criminal. 😆 Foarte tare,frate.
    ps:Have a beautiful day! 😉

  6. uhh…ce greu…cred k as avea toate sansele sa ajung in postura asta…la ce context am acum

  7. @Jasmin: 10x, stii tu pt ce!

    @Anachen: Zi superba si tie! Still no answer!

    @Maihalea: 🙂

    @Quintenn: Care postura, ala care cere pozele sau ala care le trimite? 😛

  8. Tare de tot….:)

  9. Haha! O ştiam! 😉

    Nice move! 😀

  10. Scuze pentru întârziere….
    Săptămână frumoasă,Ada!Seară plăcută! 🙂

  11. Ada
    Regreta lucrurile pe care nu le-ai facut.E trist,stiu,dar ai incercat.

  12. Oldies but goodies…

  13. F’kin’ briliant!.

  14. @Lori: Merci la fel!

    @Anachen: Nu regret!!!

    @Metalshrine: 😆 goodies!!!

  15. Pai o fi vechi dar inca e valabil si va mai fi.
    Insa e o problema cu fetele astea rele: ajung ele unde vor dar oare stiu unde vor sa ajunga? E?…acu sa te vad 😛

  16. Pffffffffffff… nu ma consider rea, sunt doar cu cine merita. De stiut stiu exact unde vreau sa ajung, ramane sa vad cat de mult o se reusesc sa fac sa se pupe planurile cu realitatea! 😛

  17. Dar nu era vorba de tine…no way dude! vorbeam si io asa la modul general.
    Bafta la pupat planuri sau ce vrei tu sa faci ! 😛

  18. 10x! Doamne ajuta!

  19. Mda. O istorioara feminista, foarte departe de adevarul care va sburleste parul. In fapt, treburile au stat asa:

    Un barbat surprins la amanta de catre sot, sare de la etajul 5.
    In cadere se gindeste:
    -Nu puteam sa stau acasa cu nevasta… sa mananc un gratar… sa beau un sprit si cine stie, poate sa fac si sex ??
    Cade cu noroc pe o capita de iarba cosita din spatiul verde al blocului si gandeste:
    -Doamne cum e omul… numai doua secunde am fost disperat si cate prostii mi-au trecut prin cap.

  20. In plus, vad ca fata avea 57 de colege (fotografii). Aceasta inseamna ca lucra intr-un loc aglomerat, gen loc de pliznoteala. Acolo, fetele e cam rele si ar fi spus:

    – Dar pentru ce iti trebuie tie poza iubitului meu? Ha? Esti curva? Ce vrei sa faci, il descanti? samd

    Deci, povestea e suprarealista dupa cum bine spuneam 😆

  21. Hmmm…un barbat surprins de catre sot. Mai sa fie, deci si homosexualii isi inseala „partenerele” tot cu femei?

  22. Pai da, ca era om normal pana sa se casatoreasca. Cu martianul:

    Un om conducea masina pe un drum. Dupa o curba, vede o creatura mica si verde agitandu-se pe marginea soselei. Curios, opreste.
    – Buna ziua! Eu sunt un homosexual exilat de pe Marte si m-am ratacit pe aici. Ma poti ajuta cu niste apa?
    Milos din fire, omul ii dadu apa. Dupa un timp, vede iarasi pe marginea drumului o chestie mica si verde facand cu mana. Opreste.
    – Buna ziua. Eu sunt un homosexual exilat de pe Saturn. Nu te supara, ai putea sa-mi dai ceva de mancare?
    Gasi prin masina un sandvis si i-l dadu. La nici un kilometru departare, o alta creatura albastra se agita din nou pe marginea drumului. Opreste si intreaba:
    – Tu, homosexual mic si albastru ce mai vrei?
    – Actele… la control!

  23. Ma tot intreb cum ar fi stat lucrurile daca ea n-ar fi fost manager, n-ar fi stat la Paris ci la Roma, iar el ar fi locuit in Romania. Probabil ca ea ar fi primit in loc de scrisoare o manea, ar fi adunat 57 de poze cu cersetori si i-ar fi scris exact acelasi text cu completarea: …si, vezi sa nu intarzii la intalnirea cu DD de la OTV
    Iar morala: desi complet fara pamant, fii puternica, vei gasi unul cu casa 😀 😀 😀

  24. Teiucule… cum le stii tu pe toate! 😆

    Xxl, gandesti prea negativ, trebuia sa iei esenta din povestioara asta. Iar morala nu ma caracterizeaza, desi suna bine pt contextul spus de tine. Doara sta isi doresc toate pitzi lesinate dupa un coca cu bani. 😛

  25. da. morala este buna. iti trebuie putere sa faci asta si cred ca m-am indragostit de ea…:)

  26. TiBi… faza asta e light pe langa multe prin care am trecut. Asta nu e povestea mea, in real life uneori se intampla mai urat.
    Dar na… cadem, ne ridicam, ne scuturam de praf si mergem mai departe! 😉

  27. Si eu, care am crezut ca s-a deschis stagiunea la bancuri!

  28. Exact!
    Femeile destepte…like always :>

  29. Perfect, felicitari ei!

  30. Buna lectie am invatat. 😀 Se poate aplica si in alte domenii de cat cel de mai sus. 😉

Lasă un răspuns

