Atmosfera de weekend

Da, oficial incepe weekend-ul! De fapt, la mine a inceput aseara, cand am fost la BlaBla pentru o noua seara de karaoke. Numai ca nu s-a mai facut karaoke, asa ca, daca tot am ajuns acolo, am stat la un cico si o sueta cu lumea cantacioasa. Nicio problema, saptamana viitoare, ne luam revansa! Pana un alta, dovezi de la fata locului, cum ca atmosfera este foarte tare, oamenii misto, muzica buna, vocile si mai bune… aici!

Dupa 4 ore de somn, sunt foarte fresh la birou, iar peste cateva ore plec la mare. Abia astept! 😀 O sa fie doua zile nebune, cu prajit la soare, nisip, mare, valuri, distractie si nesomn. Daca prind rasaritul, fac si poze! 😉 O sa ne facem o gasca mare, multi cunoscuti weekend-ul asta pe acolo, ne adunam, ne vedem, trebuie sa ma vad cu Monique, poate reusesc sa ma vad si cu Nina, trebuie sa-mi vad niste prieteni din Constanta, iar misiunea cea mai  importanta e sa ma colorez asa cum imi place mie, trebuie refacut bronzul!

Incepand de maine, leii cunoscuti incep sa-si scuture coamele si sa si le expuna, fiecare… cam cand e ziua lui. Am de felicitat weekend-ul asta niste „gunoieri” si niste prieteni vechi. Nu mai spun ce urmeaza saptamanile urmatoare…!!!

Weekend frumos si voua!!!  (luni sa nu ma intrebati mare lucru, nu voi functiona la capacitate optima!)

PS: Nu uitati de Alexia!

19 gânduri despre &8222;Atmosfera de weekend&8221;

  1. dicstractie placuta!!!!!

  2. primaaaaaa!!!!!!….ufff am reusit si eu

  3. uichend placut. vei folosi tempera, carioci, creioane sau markere? 😛

  4. @Ana: Sarumana! 😀

    @Sangerica: Mercic! Las soarele sa ma coloreze cum vrea el, eu o sa-l ajut cu putin ulei de plaja. 😉

  5. Week-end placut si multaaaaaaaaaaaaaaa distractie!
    Sa revii luni cu forte proaspete si sa ne povestesti cum a fost. 😉

  6. tu te duci la plaja sau la gatit? 😆

  7. @Jasmin: Da, o sa fac un fotoreportaj!

    @Sangerica: Gatesc niste piele rumenita. 😛

  8. have fun si asteptam poze 😀

  9. stiu ca sunt noua (la comentarii, ca la citit cu siguranta nu sunt :D) si probabil nu ar trebui sa spun ca astept poze, dar astept oricum 🙂

  10. Weekend placut Ada!
    Sunt sigura ca te vei bronza si te vei distra minunat!

  11. La maaare, la soaaaaare…. sa-mi aduci o scoica maaaaare 🙂

  12. Adaaa,merg şi euuu! 🙂

  13. @Buratina: Welcome! 🙂
    Am niste poze… pfuai… dar nu cred ca le voi pune… 😀

    @Lorena: A iesit WOW!!!

    @Croco: Lasa, ca te-am tinut o ora la telefon, ti-am adus stiri proaspete… ce-ti mai trebuie scoici?! 😛

    @Lori: Distractie placuta!

  14. de ce nu pui poze? ti’a iesit pielea prea crocanta de la prajeala? sau fusesi la nudisti? 😆

  15. Nu m-ai sunaaaaaat!!!!! 😦

  16. Bravo mami ca te-ai distrat! Sa iti fie de bine!

  17. Adaaa,merg şi eu cu voooi! 🙂

  18. Bună dimineaţa!

  19. @Sangerica: Nu pun poze de pe plaja, ca sunt putine. In rest, iar am fost fotograf sef si nu prea sunt in poze, n-au fun pozele fara sa fie povestite fazele, necunoscand persoanele si tot asa… Pozele le pastrez pt noi, grupul participant!

    @Nina: Daca ai stii ce balamuc a fost, n-am apucat sa ma vad cu mai nimeni, daca nu veneau ei unde eram eu, nu ma intalneam cu nimeni…

    @Marmo: 😀

    @Lori: Neata! Nu stiu cand mai ajung la mare, urmatoarele 4 weekend-uri sunt arvunite.

Lasă un răspuns

