Sfarsitul verii

Azi e ultima zi a verii, in mod oficial. Eu una sper sa mai fie ceva soare, sa ma mai pot bucura de razele lui, de o iesire in aer liber, de un gratar cu prietenii, de-o plaja pe la vreo piscina, de o atentie, o maslina, o scobitoare straina… in ciuda ploii de dimineata.

Stateam si ma gandeam mai devreme, ca acum fix 2 ani, plecam intr-una din vacantele preferate, la Barcelona. Cred ca mi se trage de la discutia de aseara din masina despre Barcelona si despre calatorii, despre bananaitul pe strazi cu harta-n mana si despre ideile venite din mai multe parti de a vizita Venetia pe timp de carnaval. Da, clar, voi face ceva in sensul asta!

Dar, ca sa inchei bine vara, plus luna august cea foarte agitata, am plecat la mare… unde am avut o vreme superba, o mare curata si calda, o plaja linistita si muzica de fundal pe sufletul meu. Am fost cu prieteni din facultate (Cip si Plutto), ne-am mai intalnit acolo cu alta gasca, plus cu vecinii mei. Vineri am ajuns seara si-am fost la terasa, am stat la suete, apoi ne-am cazat si ne-am facut comozi, ne-am facut mai frumosi decat eram deja si am fost la Office. Alta viata, nu mai era aglomeratia de data trecuta, era cald, dar n-am mai facut sauna aia de atunci, plus ca le-am gasit pe fete afara pe terasa si-am stat acolo. A iesit de pomina, vorba unui vecin, ne-am rupt dresul 😆 ! Ajungand in camera cand se lumina de ziua, bine-am facut ca am cerut sa fiu trezita, ca cine stie cat dormeam. Mahmureala a trecut dupa niste ore bune, intorcandu-ma de pe o parte pe alta pe plaja. L-am tot sunat pe colegu’ Razvan (ala cu moastele), trebuia sa vina si el, dar n-a mai venit, dar stiam ca era ziua lui, asa ca din LMA nu l-am scos, plus ii faceam in ciuda, doar, doar s-o hotari si vine. Asfintitul ne-a prins la Scoica inspre Navodari, un restaurant mare, cu o bucatarie mica, mi s-au lungit urechile de foame… si am cerut salata de fructe de mare (o fitoasa si eu… stiu!) si mi-au adus o mana de salata, cu niste scoici si 2-3 mini-mili-nano-pico creveti si o urma de calamar. Nu tu caracatita, nu tu alte alea… Eram trista rau, deci nu-l recomand la de-astea. Portiile celorlalti au fost mari. Problema e ca dureaza foarte mult pana vine mancarea.

Sambata a fost tot Office, gasca s-a marit, asa ca se anunta o seara incendiara. Numai ca n-a fost, sau cel putin pentru mine n-a fost, cred ca trebuia sa se echilibreze balanta cu seara precedenta. M-am dantuit, muzica ok, oamenii cam multi fata de vineri, dar totusi acceptabil, m-am intalnit cu niste colege de liceu, asta mi-a placut, ca nu le-am vazut de secole, am mai aflat vesti despre cativa colegi, una din ele se marita si faceau petrecerea burlacitelor, asta nu mi-a placut. 😛 Am plecat devreme, m-am dus la Mania sa-mi vad vecinii. Proasta miscare, dupa ce ca am dat 40 lei pe intrare, am intrat si apoi am iesit, era muzica extrem de tare, imi bubuia rau bass-ul in stomac, intuneric de abia te vedeai om cu persoana, numai pastilati… brrrrrrrr, am fugit. Din motive de tocuri de 12 cm si de no fun m-am hotarat ca in camera la somn mi-e cel mai bine, asa ca am purces.

Ieri a fost zi de leneveala la plaja, cu limonada, baie in mare, papa bun, bronzat uniform, ultima balaceala pe anul asta… am ajuns aseara tarziu, cu o mare restanta la somn, bineinteles si cu regretul ca parca s-a terminat cam repede vara asta! Si eu mai vreau!

23 de gânduri despre &8222;Sfarsitul verii&8221;

  1. primul, cel mai primul :)))
    ada..sa-mi dai si mie un kil de bronz ca vara asta nu s-a prins nimic de mine 😦

  2. Si eu mai vreau. A trecut cam repede vara asta 😦

  3. apropo de pozele alea…am uitat ca am cont pe deviant 😀
    http://x-rae.deviantart.com
    si poze de-ale tale poti sa-mi trimiti pe mail 😛

  4. @Rae: Nu am bronz de dat! Stiu ca ti-am promis poze de-alea cu natura, dar mai dureaza, tre sa le sortez si abia apoi. 🙂

    @Jasmin: Mda, urmeaza vremea aia tampita de ma scoate pe mine din minti…

  5. destrabalare, domne! e frumos asa? 😛

  6. Croco, shhhhhhht, nu da din casa! 😛

  7. restantele se iau usor, nu’ti fa griji! un nasture deschis mai mult la bluzita, o fustita scurta – cat mai scurta…asa treceam io 😆

  8. Asa treceai??? Cu fustite scurte??? 😯 😆

  9. Nu-mi spune ca s-a terminat vara, eu abia peste doua saptamani plec in concediu si vreau si eu vara meeeeeaaaaa! :((

  10. da, asa treceam cu privirea peste colege 😀 😛

  11. mda, nu pricep cum s-a dus asa de repede vara. tare mi-e draga toamna, insa anul asta prea se grabeste.

  12. Lasa ca e buna si toamna cu miros de struguri negri copti

  13. @Jane: Toamna si primavara nu! Am eu un fix… cu imbracatul, mi-e cand frig, cand cald si nu stiu cum nimeresc, mereu ma imbrac anti-vreme 😆 . Mai bine iarna, stiu o treaba… deci ori e frig de mori, ori e cald de mori… 😀

    @Mihi: Valabil si pt tine. 😛

  14. cum e imbracamintea anti-vreme?
    tricou cu „stop the rain, make sun”, rucsac cu insigne „kill the weather”, sapca cu „stop the global changes”? 😈

  15. Nu e imbracamintea, e imbracatul!
    Adicatelea, mie mi se pare caldut, ma imbrac subtire si cand colo mi-e frig de mor sau invers, mi se pare rece, ma imbrac ca pt rece si constat ca dupa doo ore mor de cald. Ma streseaza maxim!!!

  16. Ziua Buna
    Sunt trista ca zici ca e ultima zi de vara!La mine a fost ultima zi de munca si azi e prima zi de VACANTA!!!Sper sa mai prind timp frumos,oricum tine-mi pumnii,daca totul o sa fie OK joi plec in Corsica.Cum o fi timpul pe acolo,ai fost?

  17. Buna Mihaela!
    Iti doresc sa-ti priasca vacanta! Nu ma lua pe mine in seama, stai linistita, tin pumnii pt Corsica! Oricum, acolo e clima mediteranneana si e cald inca 2 luni, e bine de plaja, deci don’t worry!
    N-am fost in Corsica, poate voi ajunge in urmatorii ani, nu stiu.

  18. […] si am vizitat cateva orase. Gunoiereala de august. Weekend cu nunta si botez. Concert Madonna. Ultimul weekend la […]

  19. […] isprava a fost in vara, in ultimul weekend din august, cand am fost la mare. Fusese o saptamana nebuna, miercurea concertul Madonnei, apoi un cico si apoi work, joia karaoke […]

  20. […] coleg de facultate, totodata si de liceu si mi-a placut foarte. Despre el am mai povestit aici si aici, ne leaga amintiri incepand dintr-a noua, tabere, petreceri, proiecte (numai eu stiu cat ma muncit) […]

  21. […] La Scoica sa manance, era f aproape. Eu i-am avertizat, ca vor imbatrani acolo si le-am spus de teapa mea de anul trecut. Nu m-au crezut. Cam de pe la 10 la 1 noaptea au stat pe acolo, umplandu-ma evident si pe mine de […]

Lasă un răspuns

