Inceput promitator

Da, saptamana a inceput bine!

Am ajuns la birou odihnita si cu chef de munca. Bineinteles, asta pentru ca am avut un intreg weekend de leneveala, exact ce-mi doream dupa august-ul agitat care s-a incheiat apoteotic. 😛 In weekend am dormit, reprize de cate 12 ore… a fost excelent, parca incep sa-mi revin! 🙂 Azi am avut chef de munca, am terminat ce lasasem saptamana trecuta in stand-by, am rezolvat cu succes(uri) ce aveam de facut azi, eficient si multumitor!

Ma bucur ca mi-a trecut starea de emo-neala avuta vineri, era si cazul! Am fost si la festivalul Tuborg, vineri seara, cu vecinii mei. Am ajuns tarziu, la ultima piesa Chicane. Bere nu se mai dadea, trist, dom’le, trist! Pai eu care beau bere doar fortata de imprejurari, si-alea din joi in paste, sa nu pot bea bere?! Simonel, descurcareata, a ochit un baiet de la bere, mai plinut, mai mocofan si zuza s-a dus si i-a zambit frumos se ne dea bere. Si ghici, ne-a dat! Regula: daca vezi ca e unul de-asta de e constient ca arata bine si face pe nebunul, du-te la unul mai plinut, care se va bucura de zambetul tau si va fi serviabil! Saracu’ baiatul ala, dupa ce ne-a dat berile, a uitat sa ne ia jetoanele, dar Simonel, fata buna si recunoscatoare, i-a atras atentia!

Am mai stat pe acolo ceva ceva, am mai povestit, am mai barfit si ne-am dus la party-ul ala silentios. Vaaaaaaaai, cat de ciudat sa-i vezi pe toti cu casti, ca danseaza de mama focului, mai chiuie, mai canta si tu de fapt sa n-auzi nimic! Misto ideea! 🙂

In rest, n-am binevoit sa particip la celelalte seri de concerte, desi mi-as fi dorit sa-i mai vad/aud pe Zdob si Zdub si pe Suie Paparude. M-a tinut in casa vremea, lenea si beauty-session-ul.

Se spune ca daca primesti bani de lunea iti merge bine toata saptamana. Ei bine, mi-a decontat sefu’ benzina! 😀 Asa ca am primit banuti… Doamne ajuta sa-mi mearga tot asa! Ca am inceput saptamana tare bine! Ceea ce va doresc si voua. 🙂

21 de gânduri despre &8222;Inceput promitator&8221;

  1. tot la alcool ti’e gandu’…se pare ca am trezit bestia cu intrebarile mele 😆

  2. Ti-am mai zis Bailey’s -ul e interesant, restul nu prea! 😛

  3. Un inceput de saptamana cat mai reusit, sa speram ca asa va fi si restul saptamanii acesteia!

  4. 🙂 Ma ofer sa preiau riscul . Oricum fac asta de prea multa vreme . Asa ca , cei cativa amarati care inca mai pot sa viseze sau sa idealizeze , sunt bineveniti .
    Cat despre Bailey’s … subscriu . Ceea ce nu inteleg eu este : cat de inalt este minimul acceptabilitatilor tale astfel incat sa nu fi aparut acel inconstient purtator de pantaloni care sa se poata bucura de sclipirea ochilor tai ?
    Si , pentru ca habar nu am daca ma vei baga in seama , ma duc sa imi dau cu gloss in priviri ….
    Un biet boem beat de viata …

  5. sa ai o saptamana cat mai reusita, ada! :*
    si eu m-am plimbat prin ploaie aaazii.
    ma rog, mare ploaie 😛

  6. Buna dimineata.
    Vorba lui Sangerica, numai la beutura te gindesti 😆
    Multumim de urare.Sa speram ca ne va merge tuturor bine, si tu sa inchei asa cum ai inceput saptamina.

  7. @Marmotica, Mada &Eu: Multumex la fel!

    @doctor love: Bine-ai venit!
    Amuzant comentariul tau 😆 … esti un pic cam prea siropos pt mine, sau sunt eu mai obosita si nu inteleg toate subtilitatile tale. Oricum, am un feeling ca ma iei prin invaluire, si mie nu-mi place asta!

  8. Bietii baieti mai plinuti asa… Cum faceti voi misto de ei si profitati… Si cica tot(i) barbatii sunt misogini. Si asta nu e bine. Insa scorpie sa fii e foarte bine. Ce lume nedreapta…

  9. @Metalshrine: Simona m-a invatat prostii, eu sunt cuminte!!! 😀

  10. doctor love, sclipirea ochilor ei te vindeca de orice 🙂
    minimul asteptarilor:
    https://thoughtsbyada.wordpress.com/2008/10/27/barbatul-ideal/

    Mama, saptamana superba sa avem, daca s-ar putea si cu un pic de soare, ar fi perfect! Vremea asta ma deprima!

  11. Vremea e de vina pentru tot suri, eu zic sa o dam in judecata ca deja nu mai suport 😀 Plus ca si azi m-am imbracat anti-vreme..
    p.s. neataaaa!!!

  12. Cocoditzo, lasa reclama! 😆

    Neata, Marmotico! 😛

  13. Ada nu stii ca suri e mereu cu reclama? Tii minte doar ca a dat concurs pentru mine 😆

  14. Postul dat de Croco te contrazice! Dar te cred pe cuvant. Atunci gandeai intr-un fel, azi in altul. Tu stii mai bine.

  15. ce intelesei io pana acum…ma refer la deosebirile dintre barbati si femei.
    intelesei ca: barbatii tre sa bea destul de mult ca sa faca ochi dulci unei femei la care nu s’ar uita, femeile in schimb…doar gandindu’se la bere fac ochi dulci unui barbat la care nu s’ar uita. 😀
    morala: noi macar avem o scuza, voi nu! 😆

  16. @Metalshrine: Nu stiu cu ce ma contrazic…

    @Sangerica: Mama ce conexiuni fac si sinapsele tale… ma ia capu’ … probabil sai ai dreptate, voi vedeti femeile mai frumoase cand ma imbatati, eu n-am vazut pe nimeni mai frumos, ba dimpotriva!

  17. Buna miscarea cu berea!:)) Cat despre concert, era de mers si sambata, la Guano Apes…

  18. O saptamana minunata…

  19. Bine-ai venit! 🙂
    Merci frumos pentru urare, ma bucur ca ma citesti si ca ai trecut pe aici in vizita, te mai astept! (ai grija de pitica! asta daca esti cine cred eu… 😛 )

  20. inseamna ca tu inchizi ochii 😛

  21. Nu mai stiu nici eu dar era ceva. Sau poate era in imaginatia mea. Whatever.

Lasă un răspuns

