Mi-e dor de voi

Dragii mei „gunoieri”,

Vreau sa stiti ca eu contabilizez timpul scurs intre doua intrevederi ale noastre si am ajuns la concluzia ca noi reuneala de septembrie n-am prestat. Drept urmare, as cam vrea sa va vad ochisorii, sa ne mai hlizim un pic, sa mai povestim fiecare ce-a facut, sa bem o bere/un suc/alt alcool impreuna! Ce ziceti? Ne organizam si noi?

Ca sa nu fie stresul prea mare, avand in vedere ca multi croseteaza de zor, altii muncesc in weekend, altii (adica je) mai au una-alta obligatie familiala (face varu’ cununia civila), propun un vineri seara (25 ale lu’ septembre) la orele 21 trecute fix, undeva unde sa fie la indemana tutror, eventual la BlaBla.

Asa ca, daca sunteti de acord cu propunerea mea, lasati un comment prin care va anuntati participarea! Pana joi dupa amiaza sa tot confirmati… Nu de alta, dar sa stiu sa fac rezervare! 🙂

Important: Sunt bineveniti si cei care au fost timizi pana acum, si cei care nu-l citesc pe Dono, dar au mai vazut pe aici cum ne-am facut noi cea mai tare gasca, si cei care au tot vrut sa vina si din motive mai mult sau mai putin obiective n-au reusit sa ajunga, si cei care demult s-au anuntat ca nu vor lipsi la urmatoarea adunare… ati inteles ideea, oricine e binevenit! 🙂

62 de gânduri despre &8222;Mi-e dor de voi&8221;

  1. neata. chiar ma gandeam cand o sa se intample. poate ma abonez si eu (cel putin asa sper)

  2. Neata! 🙂 Te primim, te gandesti tu pana joi ce si cum.
    Ai uitat sa scrii „primaaaaaaaaaaaaaaaa”! 😆

  3. Buna dimineata.
    Am sa apar si eu.La Bla Bla e ok.
    O saptamina buna la toti lumea.

  4. Neata! Iti mai schimbi mult numele?! Sper asta sa fie forma finala. 😛
    Merci pt confirmare! Saptamana buna si tie! 🙂

  5. Gata bre, asa ramine 😛

  6. Si io! Si io sper sa ajung.

  7. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂
    si mie mi-e dor de voi! 😛 si 99,99% vin

  8. da’ de ceeeeee?????? 😥
    Eu sambata la 9 tre’ sa fiu la munca 😦

  9. @Alexu’ & Marius: S-a notat!

    @Crocoditza: Yeeeeeeeeee!

    @BlueAngel: Te iertam de data asta… 😀

  10. sper sa ajung si io…in caz ca nu mananca tantaroii. 😀

  11. 🙂 Ce parolista esti! Hop si eu, pot sa vin si cu paru’?
    Sa ai o saptamana fraimoasa.

  12. bai da’ io nu vreau sa ma iertati 😆 Io vreau sa vin.. cam asta e problema

  13. Si io vreaaaaaaauuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Da’ am vointa 😦

  14. vreaaaauuu si ioooo … daca nu plec din oras, vin 🙂

  15. Da….si eu vreau….dar nu pot nici de data asta 😦
    Vin socrii in vizita…

    Dar, am sa ma uit iar pe poze, pe toate pozele, ca de fiecare data.

    Have fun!

  16. @Sangerica: Daca nici de data asta nu ajungi, te bat! Simplu! 😀

    @Aia cu Paru’: Notat, cu tot cu par! 😀

    @BlueAngel: Engage, engage si ajungi.

    @Athe: Vezi la Erminusa!

    @Patratel: Bine ai venit! Te asteptam!

    @Roxanne: Uof!

  17. desi is pasionat de lupte (ma uit la k1 – fata verde) si imi place sa ma bat (pe wii), totusi va trebui sa zic pas poftei tale de lupta si sa ma prezint. totusi, daca se va intampla sa se iste samanta de scandal, sa stii ca fac urat de tot cand sunt atacat (urlu, scuip si o iau la fuga). 😆

    fac tot posibilu’ sa ajung. 😀

  18. eu astept pozele. si povestile 😆

  19. Cu regret trebuie sa spunem pas de data asta. Avem inventar la munca. Daca reusim sa terminam pina-n ora 21 aparem.

  20. Neata! 🙂

    Prezenti si noi! Cu aceeasi precizare – si noua ne e cam dor de domniile voastre

  21. Ada, fa lista cu prezenta, ca sa vad daca merita sa ma deplasez 😛

  22. @Sangerica: De cand s-a inventat fuga, sunt cel mai tare la bataie! 😆 Asa trebuia sa zici!

    @Mada: Punem si poze si povesti.

    @Asterix: Sunt trista de asemenea veste, D-le Asterix! Eu va tin pumnii s aterminati inventarul si poate macar un pci sa treceti, nu va pedepseste nimeni daca veniti mai tarziu! 😀

    @Teiucul: Am notat! 🙂 See u there! 🙂

  23. salutare!
    intalneala placuta si astept pozele 🙂

  24. Buna seara !
    Dupa o lunga pauza de gandire si ceva schimbari de planuri, bifam si noi posibila prezenta. 😉

  25. @aA: Sarumanaaaaaaa!!!

    @KS: Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! 😀

  26. hmm…vineri la 9?, sa vad dac imi pot face loc in program…cred ca vin si eu, doar sa nu am probleme in trafic……….

  27. @Quintenn: La tine chiar ca ar fi nevoie de „engage”. Sau… sa nu-mi zici ca venisi in tara si nu-mi zisesi, ca te reneg!!!

  28. nu vreau sa devin Renegade, asa ca atunci cand revin pe plaiurile mioritice vei stii fara indoiala…dar pana atunci mi-ar fi placut sa fac o vizita, dar mna….oricum Have fun vineri…cu masura

  29. Yeap, I will… oricum, voi fi tot cu Bubu, deci no alcohol! 😉

  30. Mă înscriu și eu. Ce naiba, poate vă torturez iar cu Sinatra. [:evil:]

  31. pai vineri nu e karaoke 🙂

  32. Marlo, vineri nu e karaoke, e joi!
    Deci joi karaoke, vineri adunare gunoieri, ce-i drept, locatia e aceeasi! 😛

  33. Ha, iete ce ați scăpat… 😛

  34. Test de gravatar.

  35. Te vaaaaaaaaaad! 😛

  36. Ada, de cand se inventa fuga, cel mai tare la bataie e usain bolt. io nu intru nici in top 10. tocmai d’asta urlu si scuip 😛

  37. i’m new…but i’m in !!!

  38. @Sangerica: Las’ ca vineri vom fi pasnici, promit! 😛

    @Badboy: Notat! 😉

  39. deci vin si eu… 😀 (daca pana vineri se inventeaza teleportorul :))) )
    deci va spun have fuuuuuuuuuuuun \m/

  40. Rae… we will!
    Lasa ca va faceti voi mai mari si or sa va lase ai vostri… venim si va luam si va aducem noi eventual. 😉

  41. deci peste trei (sau doi), the new generation va va invadaaa 😀

  42. peste 2 sau 3 ANI 😀

  43. Va primim cu drag! 😉

  44. Gata, bre. Vine si je. (da’ tre’ sa-mi faceti cinste cu cate o bautura, ca io’s leftera 😛 )

  45. E, hai, ca-ti facem! 😛

  46. acu tre sa-mi fac ceva gen AMR :))))
    can’t wait 😀

  47. Pfuai.. M-am scos 😀

  48. adaaaa, multumesc pentru ‘ new generation ‘ ! sunt cap de lista acolo!
    sarumanaaaa! >:D<

  49. e ocupata, nu vrea sa vina sa te vada 😛

  50. @Mada: Cu placereeeeee! Nu-mi mai zice sarumana, ca ma simt baba!

    @Parmalat: Posibil sa apara, daca se contramandeaza ce planuise deja.

    @Crocoditza: Fato, rea esti! 😆

  51. Lasa, Parmalat, ca vin eu pt tine 😛

  52. @BlueAngel: ;;)
    @Crocoditsa: am scapat-o si de data asta nu?

  53. cuum adica peste 2-3 ani? 😯
    mai devreme, maaai! 😆
    deja cand incep sa-i aberez mamei despre toata chestia asta cu blogurile incepe sa rada si face ” mai ia o pauza, ca m-ai zapacit ! 😆 „

  54. Parmalat, uite am vorbit cu Marmotzica si a zis ca pentru tine vine special 😛
    Asa ca…. daca vrei sa-i vezi ochisorii, misca-ti fundul… spre BlaBla..evident 🙂

  55. L-O-L :)))
    Bine ma Croco, daca zici tu 😛

  56. @Mada: Gandeste-te ca mama i-a cunoscut pe o parte din ei si e super incantata, sta linistita daca sunt cu ei, chiar daca ma duc la capatul pamantului (ala al tau patrat 😛 ). Bine, mai devreme! 😀

    @Crocoditza: Sa-i mai zic si eu? 😛
    Hai, Parmalat, vezi cate fete se aduna, cum sa nu vii?!

  57. Vreau si eu , vreau si eu.. din pacate plec in concediu peste 2 ore… Dar promit, data viitoare nu o sa lipsesc…

  58. Ionut, concediu placut! 🙂 Si data viitoare sa fii prezent! 🙂

  59. […] aşa, şi cum spuneam. Ultima gunoiereală organizată cu grijă şi pricepere de Ada a avut loc ieri seară la clubul Bla Bla din spatele ASE. Prima sosită a fost Marmoţica după […]

  60. […] 2009 at 10:37 am (Cotidiene, Personal) (buba la cap, nebunii, prieteni, special) Acum o saptamana anuntam o adunare. Adunarea a avut loc vineri, la BlaBla, exact cum a fost stabilita, iar prezenta a fost […]

Lasă un răspuns

