Demoni

Noaptea ies demonii din noi
Ne gasesc slabi si goi,
Ne chinuie sufletul,
Ne schimonosesc gandul
Ca va fi bine intr-o zi,
Ca poate mai fericiti vom fi…
Cu sufletul schingiuit,
Cu zambetul amortit
Oare putem continua?
Putem, cand viata e asa grea?
Chinuiti de demoni si de amintiri
Tot nu uitam magia primei priviri,
Amarul primei despartiri
Speranta unei noi iubiri…
Si somnul nu mai vine!
Esti doar tu cu tine
Te gandesti la ziua ce-a trecut,
La ce vroiai sa faci si n-ai facut.
Gandul iti fuge spre cineva
Caruia poate nu-i va pasa
Ca ti s-a strecurat in vise
Si-ti face ordine in ideile omise…
Si demonii iar vin…
Si-ti mai stirbesc putin
Din speranta,
Din cheful de viata…
Si o noua zi vine
Fara nimic bun si nu mai poti tine
In tine atata durere…
Prea multa frustrare
Zi de zi o parte din tine moare
Si asta doare…
Si doar demonii sunt de vina!
Nu-i nimeni in frau sa-i tina?
Atunci cand noaptea vine
Somnul sa-l aline…?

Poezie din 2006… dar care se cam potriveste… ca iar am inceput sa visez tampenii… si tare-mi doresc un somn profund si fara vise!

22 de gânduri despre &8222;Demoni&8221;

  1. Relaxeaza-te mai mult si nu mai gandi. Golesteti capul de ganduri si ai sa poti sa dormi.

  2. Bun sfat, domnu’ Escu, sper sa reusesc!
    Vorba ceea… „fericiti cei saraci cu duhul…” 😆

  3. ‘na seara!

    Ne e capul plin de toate prostiile, tampeniile si stresul si problemele de peste zi. Si ajungem sa ne gandim si noaptea la toate astea. (in)constient.

    Nu sunt probleme, toate sunt bune, somnul ne e linistit. Zic si eu, ca doar nu-s vreun expert.

  4. mama, termina cu prostiile! 🙂

  5. @Marius: Da, ma autosugestionez!

    @Croco: Incerc! 😛 (ce vrei, bre, daca nu dorm bine, ce?!)

  6. Deci poezia asta tine loc de incantatie, nu?

  7. Neataa!
    Mami.. mi-a placut poezia, eu stiam ca ai tu cateva poezii frumoase dar nu ma asteptam sa le mai pui pe aici.. Surpriza placuta de dimineata, revin cu analiza stilistica 😛
    Cat despre somn eu stiu de la ce ti se trage, dupa ce o sa termini te vei simti mai linistita , sunt eu precisa 🙂

  8. Neata! Iar ajungem la Freud?! E superba poezia….tu cu demonii eu cu zburatorii…stiu eu o tehnica de relaxare, iti hexemplific vineri…o sa dormi ca un bebelus, sau o sa te ia cu pandalii mai rau..e cu schepsis 🙂
    Cum o fi cum n-o fi, trecatoare-s toate…

  9. tu, e grav…. :)) cu filme ai incercat? 🙂 auzi? ia o reteta: trezeste-te la 5 dimineata, cateva zile la rand, stai seara pana pe la 10-11 si functie de gravitatea chestiunii, de la 2 la 4 zile delay, iti promit a good night sleep… :)) aia cu paru are o problema serioasa cu freud… :))) io zic ca-l iumbeste… :))) da-l mai inseala cu unu merlot din cand in cand… :))

  10. ‘neata
    Asa e, cum zice escu, goleste-ti mintea de ganduri si vei dormi ca un prunc.

  11. @Naicu: Nu, e cantec de leagan! 😛

    @Julzcat: sar’naaaaaaa!

    @Marmotica: Si de aia… pe langa altele.

    @Aia cu Paru: Abia astept sa-mi exemplifici… dar sper ca nu e cum zice Ocserver, cu alcooale! 😛

    @Ocserver: N-am timp nici sa mor, daramite de filme…

    @Joa: Da, spalarea creierului it’s a must, sper sa-mi iasa intr-o zi cu soare! 😀

  12. Ah, si eu visez dracovenii…. Mama lor!

  13. Ai incercat sa adormi cu muzica in surdina asa ? Dar ceva relaxant, apoi inainte sa adormi trebuie sa stai 15 minute sa te linişteşti eventual tot cu o muzica cu o carte ceva 🙂 Somn linistit.

    PS Nu stiam ca esti si poeta 😛

  14. Ocserver a ramas blocat pe Merlot si Visinata :))
    Nu draga mea, e o tehnica pe care o folosea Madam Mitrofan la cursuri, in 10 minute intreg amfiteatru ela molesit, cred ca si mustele de pe perete erau paralizate..
    Si…nu, cred ca nu am o fixatie cu Freud 😀

  15. @Hubba Bubba: Damn!

    @Viorel: Daca e muzica, nu adorm, dansez! Mai degraba adorm pe fundalul unui film… de groaza, de razboi, comedie, orice… 😆
    Sunt si „poiata”… rasfoieste un pic, sau da click direct pe categoria „Stihuri” si mai gasesti ceva.

    @Aia cu Paru’: Am cetit la tine si-am vazut fixatia lui Ocserver 😆 , sa nu-l contrazici , ca o sti el ce zice! 😛 Bre, de unde sa stiu eu cine e madam Mitrofan asta? 😀 Cred ca are voce de-aia de te adoarme… mie mi se intampla la training-uri sau sedinte sa ma ia un soooooooooomn… Pfuai!

  16. supeeerbaa poezia:X
    daca vrei un somn linistit, ti’l imprumut pe al meu:) eu am un somn foarte liiin:D

  17. Era frumoasa vorbă din sângerosul şi dementul film „Natural Born Killers”: Love is the only one who can kill the demons 😀

  18. @Xayide: Mercic! As avea nevoie de un imprumut! 😀 (nu stiu de ce ai intrat la moderare)

    @LiaLia: Wise words! 😉

  19. Nu stiu cum sa-ti explic dar m-ai nimerit cu ceea ce zici in versuri… Of…

  20. mi-e greu sa cred ca demonii te stiu
    e doar frica de ei, cea care te cheama
    la ceas fraged si ceas tirziu,
    frica ca miine i-ai intilni pe strada
    si ar trebui sa le explici poate,
    de ce nu mai esti copil !?

    deci lasa intrebarile sa curga
    si te vei odihni !

    sau mai sti, o fi vreun luceafar
    pe care il doresti cind calin nu e acasa,
    si vrei cu sopte si suspine sa-l amagesti
    in vise sa te caute sa fie lumina ta
    de-o viatza… de-o noapte !

Lasă un răspuns

