Toale si dileme

Imi doresc un dressing! Cu ardoare!!! Si sa fie maaaaaaaaare! (dressing-ul, bre! 😆 m-am gandit eu deja la prostii inaintea voastra!)

Dressing-ul de vis e ala vazut pe la teveu’ la vedeti de peste oushan la (era sa zic la Pimp my Ride…)  Cribbs, de-ala de ocupa o intreaga camera, sau mai multe, unde sunt toate aranjate, pe sezoane, pe culori, pe lungime, pe tip si pe alte j’de criterii… ca in reclama aia la Heineken, unde gagicile tipa cand vad o camera de pantofi si baietii tipa cand vad o camera de bere. 🙂 De ce vreau asta??? Simplu: pentru ca mereu am impresia ca n-am cu ce sa ma imbrac!

Da, stiu, pentru o femeie niciodata nu sunt prea multe haine, pantofi, accesorii si cosmeticale, noi femeile am shoppingui (nu stiu daca exista cuvantul) non-stop si o saptamana fara probleme! Si parca tot mai vrem sandalele alea, ca n-am pe culoarea aia, rochita aia, blugii aia, ca sunt mai evazati decat cei pe care-i am deja, fardul ala, ca e mai inchis decat cel luat saptamana trecuta, bineinteles, de toate avem nevoie si sunt indispensabile!

Si aduni, si cumperi, si economisesti pentru a-ti lua cine stie ce nebunie vestimentara sau accesoriu. Incantare maxima, pana cand vezi ceva si mai frumos, si mai aratos, si mai, si mai… si deja obiectul achizitionat mai devreme devine banal, acum tinta e alta, te si vezi purtand obiectul vestimentar respectiv in diverse situatii, la diverse ocazii, te gandesti cu ce-l mai combini din garderoba deja existenta… hmmm, stai ca n-am asa, deci trebuie sa mai iau si de-aia, si de-aia… samd.

Si uite asa se aduna niste stive de haine, pantofi, accesorii si cosmeticale. Luand-o logic, n-ai cum sa le porti pe toate si sa le folosesti pe toate intr-un sezon, sa zicem. Dar unde ati vazut voi logica la femei cand vine vorba de subiectul asta sensibil(os)??? Ma incadrez cu gratie in categoria de mai sus… si niciodata n-am cu ce sa ma imbrac.

Da, dom’le, dilema maxima, exprimata zilnic… eu cu ce ma imbrac?!… si stai si gandeste-te in functie de eveniment, fa-ti Ada in minte tinutele, aia merge cu aia, combinata cu ailalta si tot asa. Dupa care, treci si fa combinatiile astea pe viu, dupa ce scormonesti in dulap dupa cine stie ce chestie, gasind lucruri pe care uitasei ca le ai, dar parca merg mai bine, deci se schimba schimbarea, defilare prin fata oglinzii si poate intr-un final alegi o combinatie „fericite”. De foarte putine ori multumirea a fost deplina, pentru motive gen rochita asta mergea mai bine cu pantofii vazuti in magazinul x decat cu astia pe care-i am. (femeile astea, mereu nemultumite!)

Ce bine a fost in liceu cand in ultimii doi ani am avut uniforma… dilema mea existentiala a disparut, normal, aveam altele la care sa ma gandesc! 😆 Aveam 3 bluze, 2 camasi, 2 perechi de pantaloni, o fusta si-un sacou si faceam combinatii de n luate cate k… si gata, problema rezolvata!

Ei bine, fuse si se duse! Si, de atunci, sa vezi ce frumos stau eu aproape in fiecare seara in fata dulapului gandindu-ma cu ce ma imbrac a doua zi, pregatesc hainele, sper ca a doua zi dimineata sa nu ma razgandesc sau, imi compun tinuta mental, pentru ca stiu de unde sa le iau dimineata. Si tot e nebunie… mai ales atunci cand nu le gasesc.

De-asta vreau dressing! Sa le organizez pe caprarii, sa le pun astfel incat sa le vad pe toate, nu sa uit de ceva si sa-mi cumpar ceva similar. Si-asa incep sa-i dau dreptate mamei cand zice ca fac cea mai proasta investitie… deci, ma gandesc eu, ca daca le organizez, poate mai salvez niste bani. Dupa ce ca n-am cu ce sa ma imbrac 😆 , n-am nici cu ce sa ma incalt! Frati-miu m-a facut nebuna dupa ce a avut o tentativa de a-mi numara perechile de incaltaminte, si, cand a ajuns la 40, a cedat psihic, desi mai erau de numarat. 😀 Vreau dressing, sa fie gata calcate toate si aranjate, sa-mi fie mai mare dragul sa-mi aleg din ele!

Pana atunci mai am o dilema: eu cu ce ma imbrac sambata? La cununia lu’ varu’, varu’ ala care zice ca cel mai bine din copilarie isi aminteste imaginea mea la tara, dupa ce-am alunecat cu un picior in latrina din curte (nesuferitul! long story, o s-o povestesc eu candva 😆 ). Sper sa ma loveasca inspiratia, si sa fie una de zile mari! 😀

41 de gânduri despre &8222;Toale si dileme&8221;

  1. te imbraci cu haine!…sper ca ti-am raspuns la dilema. cat despre dressing…cred ca oricine isi doreste unul!

  2. Asa-mi zice si o prietena!!! 😆 tot timpul cand o chinui cu intrebarea asta… dar si ea cand ma intreaba, primeste acelasi raspuns. 😛

  3. Deci, „dressing-ul” e locul unde se imbraca femeile. Atunci, „un-dressing-ul” e locul unde se dezbraca femeile? Atunci vreau si io!

    PS1: ce inseamna mai pe intelesul meu casual? Ca cica tre’ sa imbrac asa zilele urmatoare si habar nu am ce cu ce merge!

  4. Păi începe cu ceva de genul:

    Doar că mai mare. Pe un hectar eventual. Listezi toate hainele pe care le ai acolo, mai cumperi câteva mii ca să ocupi tot, apoi faci browsing şi e imposibil să nu găseşti ceva pentru sâmbătă. 🙂

  5. Cred ca ai de unde alege oricum

  6. Treci la fapte, fa propunerea, proiectul, desenul si…in no time o sa ai si dressing! Cat despre haine..hmmm nu poci eu ca sa inteleg cum ne nu am mania cumparaturilor de haine! Nu si nu, si iarasi nu…dar cu pantofiorii…asta e alta poveste..stau cu orele pana gasesc o pereche care sa imi incante privirea! Pana sambata e vineri si poate iti mai dam un sfat doua pe la Bla Bla, tu trebuie numai indicii la cam ce se afla in garderoba ta 😀

  7. tu trebuie numai * sa ne dai* indicii…mi’s grabita!!!!

  8. @Marius: 😆 pt undressing!
    Casual e cica asa de zi cu zi… pe mine ma ia capul cand aud de smart casual… adicatelea ceva asa de zi cu zi, dar cu schepsis, poti insera si-o piesa mai office.
    Mie de exemplu un smart casual in cazul barbatilor mi se pare un blug inchis, croiala serioasa, cu pantofi negri de piele intoarsa, o camasa draguta (nu de-aia scortoasa de costum) si un sacou negru din raiat (velur, sau cum vrei sa-i zici). Camasa sa aiba culoare!
    Inca o tinuta care-mi place… tot in genul asta… pantaloni la dunga, pantofi, camasa si vesta genul ala british de ma dau eu in vant dupa… de-aia cu romburi… dar sa fie frumoasa, nu orice porcarie.

    @Marlo: Da, asa vreau! Doar ca 4 de-astea, pe cate un perete… hai, promit sa ma incadrez intr-o camera! Si nu un hectar… doar o sufragerie! 😀
    Pana luna aviatoare la salariu nu mai fac achizitii, tre sa ma descurc cu ce am…

  9. @Aia cu Paru’: Sar’naaaaaaaaa!!! Dixcutam vineri! E doar cununie civila, nunta e la anu’… unde clar imi voi face rochie special pentru asta! Doar trebuie sa fur mirele, ce mama naibii! 😛

  10. Eu am tendinta sa imbrac cam aceleasi lucruri, alea care sunt ‘deasupra’ si care vin mereu la spalat, deci sunt iar deasupra si tot asa. Din cand in cand ma mai apuca ordinea si curatenia si descopar comoara de sub parchet, imi amintesc de cele 20 de combinatii in care ar merge, imi propun sa le tin minte si sa ma imbrac maine nu stiu cum, doar ca „maine” ploua in loc sa fie soare si ma imbrac cu totul altceva .Cu ceva de deasupra, desigur 😆

  11. Asta-i simpla. Iti cumperi. Intai o rochita, apoi o gentuta care sa mearga cu rochita, apoi niste pantofi care sa mearga cu gentuta, apoi niste cercei care sa mearga cu pantofii, apoi ceva la gat care sa mearga cu cerceii, apoi niste lenjerie care sa dea bine cu ceva-ul ala de la gat …

    Si uite asa ai amanat problema dressingului pentru saptamana viitoare. 😆

  12. @Ada

    Îţi mai vând un pont. Pe mijlocul camerei, o coloană cu oglinzi imense pe fiecare latură, ca să te vezi în toate combinaţiile posibile de lumină! 😀

  13. @JO: Mda… si eu am tendinta asta cateodata… nemaipunand la socoteaza ca uneori ma imbrac anti-vreme, pentru ca eu pregatesc ceva si pe parcurs se schimba vremea… probabil si din cauz aasta am o problema cu primavara si toamna…

    @KS: Da, si tot cumpar, si tot cumpar… Te iau consilier de shoppinguiala. 😛

    @Marlo: E, hai, ca deja o dam in extravagante… 😆

  14. Da da.. si eu vreau dressing. Bine.. evident ca o sa si am unul la mine acasa. E un must have din aceleasi motive enumerate de tine si de Jo 🙂 dar mai ales ala al lui Jo 😛

  15. Sunt (un) scump, domnisoara ! 😈

  16. Si eu vreau dressing…dar n-am unde sa-l fac 😦

    Eu de obicei, cand ma bag in pat la somn, ma gandesc la hainele pt a doua zi. Daca am timp, mai combin, mai incerc variante noi…dar, daca sunt in criza de timp…blugi si un tricou, adidasi sau balerini, si gata.

  17. :O 40 + de perechi??
    M-ai depasit de mult, yo am aproape 20 da pentru efect vizual le tin pe toate pe hol langa usa de la intrare :)) . Si evident ca mai mult de 3-4 nu port fiindca alea vechi ma enerveaza :)) . Knd trece cineva pe la mine (in afara de tata kre s-a obisnuit) mai strang din ele in plm.
    Bai, nu cred k dressingul rezolva problema. Asta cu tzoalele e un viciu greu, la fel ca si cazinoul, daca ai apucat sa intri e mai greu sa iesi. Si sentimentul e exact ala pe care il descrii – cu cat ai mai multe tzoale cu atat te simti mai dezbracata :))
    Cred k singurul remediu pe kre l-am gasit pana acum e sa cumperi multe de-odata, in felul asta nu apuci sa le consumi (aka plictisesti de ele) 😀 Din pacate exista si reversul medaliei – dak una iti sta mai prost decat alta din aceeasi serie atunci n-o vei mai purta niciodata :))
    Asa k intr-o zi poate punem bazele asociatiei (clubului, partidului, etc…) dependentilor de tzoale.

    P.S.: mereu cand discut subiectul asta cu o tipa, tipa respectiva ar arata sooper bine chiar si fara nici o tzoala pe ea 😛

  18. @Ada: mai nou se fura si mirele nu numai mireasa nu? ;;)
    Daca o tinem tot asa, in curand cineva cu idei mai extravagante ii va fura pe amandoi 😀

  19. @BlueAngel: Imi trebuie apartament cu vreo 4-5 camere, ca sa pot sa sacrific una… si n-am!

    @KS: Eh, asta stiu, era evident! 😛

    @Roxanne: Da, si eu la fel. Si cateodata am si solutiile de back-up in caz de alta vreme, timp scurt etc.

    @Parmalat: N-am cum sa le insir. Si nu-ti inchipui ca sunt numai pantofi, sunt cizme, botine, pantofi, balerini, slapi, sandale, papuci, adidasi etc. 😀
    Aha, voi intelege ca arat mai bine fara toale. 😛
    Si da, eu fur mirele, nu de alta, dar mireasa nu pre apuc s-o fur. La ce nunti am fost, am furat mirele si a iesit dementa, am fost deliciul petrecerii de fiecare data. 😀

  20. @Ada: da, intselegi bine 😛
    Uhum, deci mireasa o fura altii 😀

  21. @Daxinte: Bine ai venit! 😀
    Da, am de unde alege, dar parca nimic nu e potrivit.

    @Parmalat: 😈

  22. the only think i can say……femeile 8-|
    si sormea are un fel de dressing mai mic, dar numai ea stie ce se gaseste si nu se gaseste acolo :)))

  23. Deeeeeeeeeci…. daca m-ai vedea, am 3 sifoniere pline ochi cu haine, si ma proptesc in fatza lor, deschid usile, ma uit in gol si soptesc „eu cu ce ma imbrac azi?”, daca sunt singura nu-i problema, daca se mai nimereste careva prin zona, aud si raspunsul „m-ai innebunit, te pomenesti ca n-ai cu ce sa te imbraci”
    Cu incaltamintea…. am tot un fel de sifonier, 2 usi, multe rafturi si raftulete, are vreo 2 m inaltime si un metru latime, plin ochi, mai am pe hol, cel putin 15 perechi, plus un corp de mobila unde am cizmele si ghetele… si…. evident, n-am cu ce sa ma incalt 😀

  24. @crocoditsa: e clar, avem destul personal pentru partidul dependentilor de tzoale :))

  25. voi va dati seama ca daca v-ati vinde hainele si pantofii ati deveni miliardare? :))))))

  26. Ehhh cu siguranta gasesti tu o rochie sexy 🙂

    have fun 😉

  27. 40?! 😯
    eu ma multumesc cu 2 perechi de adidasi 😆 [ bine, 3, dar una nu se pune ca e.. out! 😆 ]
    eu nu ma pot decide in privinta tricourilor, ce tricou sa-mi iau maine, daca mi-l iau pe ala, ce imi iau deasupra? daca iau chestia aia pe deasupra, ce adidasi sa-mi iau? [ bine, aici chiar nu am f. mult de gandit :)) ]

  28. Well dressing am.Ca visasem de foarte multa vreme sa am si era musai.Si totul fu perfect:hainele aranjate pe umeras,pantofii pe rafturi,bijuteriile si accesoriile bine la locul lor si paf in 2 saptamani era jale acolo.Ca deh,eu nu sunt genul care sa isi faca geanta de seara,cu atat mai putin sa isi aranjeze garderoba.
    Si dimineata,cand ma trezesc si vad ca am intarziat la serviciu:trece uraganul..nu doar in dressing,in toata casa 😆 ca sa am ce face seara cand ma intorc de la seriviciu! 😀

  29. Acum cateva zile m-am intalnit cu o fosta profesoara care se uita cu interes la esarfa mea si mi-a zis „stii..parca am si eu asa ceva acasa…dar deja sunt atat de multe ca nu mai stiu de ele”… Femeile chiar au nevoie de un dressing la un moment dat..nu de alta dar e pacat de toate lucrurile care se pierd sau cel putin sunt uitate.

  30. @Rae: Ce diferenta e intre tine si sora ta? Capoate e ca la noi… si sa stii ca n-am deveni miliardare daca ne-am vinde hainele!

    @Crocoditza: Oare cu cine semeni? 😆

    @Naicu: Imi plac tricourile tale polo.

    @Viorel: Mental am mai multe variante… toate sexy, normal! 😛

    @Mada: Lasa ca mai cresti tu!

    @Anachen: Da Doamne sa am un dressing maaaaaaaare, sa am in ce face ordine! 😛

    @Koave: Bine ai venit! 🙂 Iti multumesc pentru sustinere. Deci da, trebuie dressing! 😀

  31. Bine te-am gasit. E primul post pe care il citesc si deja gasesc cateva lucruri in comun cu tine: tema blogului :)) si nevoia de a avea cat mai multe haine. Si eu sunt exact ca tine. Vreau multe si niciodata nu am suficiente. Mereu mai am nevoie de ceva si inca ceva …etc. Dar bani de unde? :-<

  32. Nu stiu, mai draga, cu ce se imbraca o scorpioanca la astfel de ocazii? A, da, ceva sexy, dar totusi nu vulgar, ceva provocator, dar rafinat…nu prea impopotonat, nici banal.
    Vreau dressing da’ vreau si mai multe haine!
    P.S.: Daca ti se aprind calcaiele dupa vreun fotograf/ cameraman/ dj/ dansator/ stripper/ ospatar/ sef de sala/ preot/ primar/ oriiiiiiice, cere-i numaru’ di tilifon. Invata si tu din greselile altora:))

  33. @Sorina: Bine-ai venit! 🙂
    Ma bucur ca mai am colege de suferinta 😛 si nu sunt luata drept dusa (nu ca n-as fi!). Oricum, te invit sa rasfoiesti, poate avem mai multe puncte comunce. 🙂

    @HubbaBubba: Gasesc eu ceva exact cum ai descris. 🙂
    Da, am invatat din greselile tale! 😆

  34. Vrei doar dressing? N-ar fi mai buna o lampa fermecata? :)))

  35. Nu, n-as avea prea multe sa-i cer, as fi ipocrita sa fiu nerecunoscatoare pentru tot ce am. Lampa fermecata e pentru altii. 😉

  36. […] ce ma imbrac maine – te inteleg, si eu am dilema asta in fiecare […]

  37. Dar, de ce trebuie să te îmbraci? Dante spunea că „nu se poate vădi îndeajuns frumuseţea unei femei atunci când podoabele îmbrăcăminţii şi ale dichisului îi fac concurenţă”!
    Sau … îmbracă-te cu o picătură de Chanell 5!

  38. […] fiecare seara incerc sa rezolv dilema imbracatului, asa ca imi fac in gand o tinuta pentru a doua zi, eventual inca una de rezerva, ca […]

  39. […] comoara, stiu! Si la cele doua nunti ramase, ghici… sunt domnisoara de onoare! Si am o mare dilema: CU CE MA […]

Lasă un răspuns

