Hai cu uichendu’!

A fost o saptamana incarcata, in care am facut mai multe chestii decat de obicei, nu stiu cand a trecut timpul, parca mai ieri era luni. Totodata, daca stau sa ma gandesc la inceputul saptamanii, mi se pare undeva departe, asta poate tot datorita multimii de activitati si evenimente si ganduri. V-am zis ca sunt sucita?! Ei bine, mai zic o data! 😆

Dar dupa saptamana asta nebuna, in care am vazut un bebel (nu mai e bebel, face 6 ani) care mi-e extrem de drag, am avut diverse intalniri, inchideri de luna, incheiere de contracte si alte balarii job related, am facut si alte activitati casnico-administrative, e cazul ca weekend-ul sa fie pe masura! Stiu sigur ca weekend-ul va incepe senzational, pentru ca diseara ma vad cu gunoierii mei dragi! Ma duc s-o racolez pe Erminusa (stiu ca nu suporta cuvantul asta 😈 ) si la BlaBla o sa ne aflam! Deci petrecem!

Sunt destul de hotarata ce pun pe mine maine, nu prea-mi place ca ma preseaza timpul, si n-am eu cum sa-mi fac beauty session-ul cum se cuvine, dar asta e. Asta cu timpul e problema mare in ultima vreme, e cam calculat, cam planificat, dar ce sa-i facem… spontaneitati mai rar! Dar lasa, ca ma fac eu mare! Important e ca timpul care se scurge, se scurge cu folos!

Sa aveti weekend fantastic, plin de evenimente, de timp folosit la maximum, de baterii incarcate si de multe zambete! 🙂

41 de gânduri despre &8222;Hai cu uichendu’!&8221;

  1. primaa! 😀

  2. oho, sa canti cu spor, sa-i ametesti pe toti si sa faceti pozee! multe, multe! 😀 distractie placuta!

  3. Mada, nu se canta diseara, s-a cantat aseara, si eu am lipsit 😦 … ma revansez saptamana viitoare!
    Dar promit ca ajung acasa si pun bateria de la aparatul foto la incarcat, sa fac poz(n)e diseara. :*

  4. aaaa, am inteleeees. doar joia, mi-am amintit. * diiing. *
    Asa, asa, faceti poze! have fun! :*

  5. Pai sa aveti gunoiareala faina, sa te dixtrezi foarte tare la nunta si sa ne vedem saptamana viitoare cu bine si cu bateriile incarcate.
    Poooooooooop 🙂

  6. Vad ca toata lumea are parte de un week-end plin de distractie si numai eu imi petrec ultimele doua zile dinainte de a incepe facultatea la tara, zdrobind strugurii si facnd vin. It’s not fair… but I wish you an extraordinary week-end!

  7. a cinceaaaa:)

    va doresc dixtractie la maximum! si sa ne aduceti poze! multe poze!

  8. La mine singura necunoscuta pentru diseara ar fi – blugi negri sau blugi albastri 😀

  9. … Da’ ce se întâmplă diseară?

  10. @Marlo: intreaba fetele 😀

  11. Oare ce se intampla diseara?

  12. Sar’na! Sa te distrezi fain maineeee! Sa tzopai pan’ cazi lataaa! te foarte puuuup, scorpia mea>:D<

  13. Ultimul ( Damn it ) 😛 heyy have fun and don’t drink too much 😛

  14. ei bine, cum a fost? 😀

  15. fu tare bine 🙂
    mandra mea acum cred ca a condus-o pe erminusa si o sa se faca gigea pentru cununie
    si buna dimineata de sambata plina de soare si zambete! 😀

  16. Hai cu buna dimineata!

    Poi, Kung Fu? Fu tare bine, dupa cum va spuse Croco 🙂 !
    Serios? Ne-am simtit bine ca-ntotdeauna. Multumim Ada!

    Weekend placut tuturor.

  17. poze, Poze, POZEEEEE!
    😀

  18. Poze!!

    Dar eu fug că mă bate bruneta daca nu o ajut la cumparaturi!

    pa!

    http://www.libertateailuziei.ro/blog/2009/09/26/gunoiereala/

  19. Buna dimineata si aici. Am ajuns.. nu stiu inca unde, da’ am net. Asta conteaza 😛

  20. hai neatza, zuzo 🙂 bine c-ai ajuns

  21. Neatza kids :X

  22. Cam tarziu cu neata, nea parmalat 😛

  23. @Erminusho, o fi Tulcea?

  24. Marius, tot ce-i posibil 😆 Da’ tu de unde stii?

  25. Buna dimineata.
    Cum fu? Fu tare fain, ca de obicei.S-a mai spus, dar o spun si eu pentru ca merita: multumim Ada pentru organizare.

  26. @Ermi Mi-a spus soferul de microbuz 🙂

  27. Chiar, multsumim Ada pentru organizare :*

  28. Dragii mei,

    Si Ada va pupa, va spune ca se bucura ca v-a vazut in numar asa de mare la adunare, ca din nou ne-am hlizit si am avut discutii misto… ati fost za best!

  29. Eu tot nu înţeleg… Unde trebuia să mergem???

  30. S-au trezit copiii?
    Nu va spun buna dimineatsa k dimineatsa era knd m-am trezit yo 😀 >:)

  31. Am uitat sa-ti zic ca vrem poze:D

  32. Hubba Bubba gasesti la Marlo pe blog poze 😉

    Marlo, nu trebuia sa mergem nicaieri. Doar am stat acasa

  33. A fost fain acasa , era o atmosfera caldaa si am si atipit si cred ca am visat ca eram la Bla Bla cu gunoierii.. 😀

  34. Marmo, te ratai la mustata… 😀
    Ermi, ma astepti in Galati sau Tulcea ca ajung din nou pe acolo…peste vro luna si un pic…fac si cinste. 😆 ca nu iti dadui bere nici tie nici Crocoditzei (uischiu’ cu bere e nasol rau, iar berea la volan dauneaza vezicii :lol:)
    Ada, sar’na pentru primire… 🙂

  35. @Sangerica Nu mai baga dom’le fata in ceata! Cred ca Ermi si acum da cu banu’: sa fie Tulcea, sa fie Galati … hmm.

  36. Sangerica, daca vii in Galati, promit ca dau eu o bere 🙂

  37. Buna seara! 😀
    Sunt o lenesa, m-am trezit tarziu azi si am umblat dintr-o parte intr-alta a Bucurestiului, am bifat azi Mobexpert, Ikea si Kika… deci sunt obosita, n-am scris despre gunoiareala, mi-a luat-o Marlo inainte. 🙂 Voi reveni maine cu povestea. 😀

  38. Da Sangerica mi-au spus oamenii ca imediat cum am plecat , ai aparut tu 😛 next time 😉
    Asteptam povestea mami 😛
    Noapte buna!

Lasă un răspuns

