Ne-am gunoierit

Acum o saptamana anuntam o adunare. Adunarea a avut loc vineri, la BlaBla, exact cum a fost stabilita, iar prezenta a fost satisfacatoare, gunoierii au venit cu drag (sper eu) sa ne revedem.

Cum in ultimul timp sunt pe fuga, vineri a fost la fel. Trebuia s-o iau pe Erminusa de la gara, dar totodata se anuntasera si bajetii cu netu’ ca vin sa-l instaleze, mai trebuia sa ma epilez, sa-mi fac baie… pfuai! Asa ca am gasit solutia, am rugat-o pe Erminusa sa vina ea la mine si sa plecam impreuna, convinsa ca voi fi gata de plecare cand ea va veni. Telefonul suna ca intr-o centrala, de nu stiam cum sa raspund mai repede, asa ca, atunci cand a venit Erminusa, eu, ca o mirandolina ce ma aflam, nu eram gata, imi faceam parul.

Dar am ajuns la fix, la 9 eram la BlaBla. Cred ca altfel ma renega fii-mea, Marmotica, pentru ca a reusit sa ajunga pana la urma si n-a putut sa stea mult. 😀 Au mai fost si gunoieri intarziati, dar nu-i bai, per total cei care au anuntat ca vin au venit. Asadar, participanti la nebunia de vineri: Crocoditza, Marmotica, Aia cu Paru’, Parmalat, Sangerica, Marius, Alexu’, Marlo, Sburlea cu jumatatea, Nico, Soso Bineconstruitu’, Marul (KS &Jo), Pisica Turbata cu fratiorul din dotare, Erminusa si subsemnata. Prin telefon, au fost un pic prezenti cu salutari, pupici si urari de bine, don’soara Mary si domnul Asterix.

Si, ca de obicei, ne-am pus pe hlizeli, pe polemici si discutii, am trecut de la sezatoare la bisericute, dupa care iar am schimbat componenta bisericutelor, astfel ca, mai toata lumea a discutat cu toata lumea, ca asa-i frumos si le sta bine unor gunoieri de seama ca noi. 🙂 Se pare ca noilor veniti le-a placut foarte tare, astfel ca si-au castigat destul de usor statutul de „gunoieri cu acte in regula” 😆 (Croco, trebuie sa facem ceva in sensul asta!).

Intrebandu-l pe Alex, fratele Pisicii cum e cu clasa a 8-a, avand in vedere ca am si eu una bucata specimen acasa, am dat-o in alte subiecte gen meditatii si tot asa. Si chiar spuneam ca faceam meditatii la mate cu unchi-miu si mereu imi zicea ca nu invat si ca, daca nu invat o sa ajung gunoiera. Uite ca am invatat si tot „gunoiera” am ajuns! 😆

De data asta de poze s-a ocupat Marlo. Am vrut sa fiu pozar din nou, dar aparatul meu s-a incapatanat s anu se deschida, asa ca l-am luat pe al alor mei ca back-up. Numai ca Marlo avea aparat pe care clicaia cand iti era lumea mai draga, asa ca i-am alsat lui misiunea ingrata, desi am clicait si eu si Crocoditza la el. Pozele sunt foarte frumoase (normal, doar sunt facute de noi) si, desi au fost postate si la Marlo, cu tot cu versiunea lui despre gunoiareala, le voi mai posta si eu.

A doua zi am primit feedback pozitiv, cum ca a fost o adunare foarte reusita si ca abia se asteapta intalnirea de luna viitoare. Pentru mine asta e priceless! 😀 Asa ca, da, cu mare drag facem in fiecare luna intalniri, poate luna viitoare vine si Dono, voi avea grija sa-l sun, nu doar sa-i dau mail ca luna asta! 

PS: Trebuie sa ne gandim si sa ne organizam daca mai vrem sa facem o intalnire mai de amploare la iarna!!!

PS2: Au mai scris despre gunoiereala si Marmotica, Aia cu Paru’, Crocoditza, Erminusa, iar Sburlea m-a impresionat din nou. Oameni buni, imi sunteti foarte, foarte dragi!!! 😀 Sarumana pentru toate aprecierile!

40 de gânduri despre &8222;Ne-am gunoierit&8221;

  1. primaaaaaa si aici 😛

  2. Ne-am simtit tare bine, desi am ajuns tarziu si am plecat relativ devreme, dar din ultimele 10 minute de conversatie eu una n-am mai inteles nimic de somn ce mi-era 😆
    Eram dupa o noapte dormita pe jumatate si urma o zi de munca. 😳

  3. Chiar asa … ca a ramas in aer. Aprindem lumina de 1 decembrie si ne organizam ?

  4. :X ce ar mai fi de spus :X

  5. Asa am facut! Ne-am gunoierit de tot 🙂 Placut la mine abia astept luna de va sa vina.
    Cum a fost la ‘arde-o pe cumatra?’ 😀 Care-i treaba cu energia?
    Zi faina!

  6. @Blue Angel: zuzo!

    @Jo: Ma bucur ca v-ati simtit bine, noi ne-am bucurat de revedere! 🙂

    @KS: Mie mi-ar placea sa ne adunam de 1 decembrie. Deci sa incepem sapaturile, zic! Vorbim si cu Sburlea si poate mergem din nou la Moeciu, sau gasim alt loc, vedem, important e sa ne hotaram!

    @Parmalat: A fost foarte tare!!! 😀

  7. Joa&KS imi pare rau ca nu v-am vazut , dar data viitoare nu scapati de mine 😀
    Mami ce sa mai jumatatea aia de ora in care am stat m-am simtit super ca de fiecare data 😀
    Si da ar fi frumos sa organizam ceva de iarna asa mai maret , in stil gunoieresc 🙂

  8. @Aia cu Paru’: Ce cumatra? Ce energie? Ia-ma usor, ca e luni si nu-s in forma azi!

    @Marmotica: Ai stat mai mult de juma’ de ora!!! 😛

  9. mie inca mi’e somn…asa ca fapt divers.
    de 1 decembrie daca e, facem si un brad acolo unde ne’om strange…o replica mai mica a „frumosului” pom metalic facut in pta unirii acum cativa ani… 😀

  10. primaaaaaaaaaaaaaa si eu 😀
    de-abia astept urmatoarea intalneala….
    mama, mi-e frica sa intreb ce trebuie facut in acea privinta? 🙂

  11. neatza.

    M-am uitat pe poze…f frumoase, si voi f frumosi. Si, bineinteles ca imi pare rau ca n-am putut sa ajung si eu…
    Sper sa vina mai repede intalneala la care sa pot fi si eu prezenta.

    Saptamana minunata tuturor!

  12. Da ce-i drept , am stat o ora ca am ajuns prima 😀

  13. @Sangerica: Si mie mi-e somn… si mama ei de treaba, diseara sa vezi ce energie o sa am… cucuvea ce sunt… uof!

    @Crocoditza: Tu trebuie doar sa fii prezenta… in dec avem sanse cu tine, slava Domnului ca e post!

    @Roxanne: Te anunt. 🙂

    @Marmotica: Sarumana ca totusi ai ajuns! :*

  14. Cumatra, nasa, cununie..d’astea grave 😀
    Energie, nu te plang ca ai duce lipsa…
    Marmotica a stat mai mult de juma’ de ora! Clar! Da’ a trecut timpul repede!

  15. Deci, eu am idei putine, dar fixe ! 1 decembrie ? Se voteaza ? Trecem in agenda ?

    @Marmo: lasa ca stim noi ca te-ai fofilat. Dar data viitoare nu mai scapi, vorbim cu ursul inainte sa-ti inchida usa la scorbura. 😛

  16. next time … sarbatoritzi si noul/vechiul pres…e..dinte ? chef sa fie ca timp e

  17. @Aia cu Paru’: Ahaaaaaaaaaaaaaa… eh, va urma post special dedicat uichendului! 😛

    @KS: Noteaza in agenda! Gata, mi se puse pata!!!

    @Un Soricel: Pana la data aia aviatoare, ne mai vedem inca o data si, pe langa asta, noi ne apreciem intre noi, nu pe „mai marii” NOT nostri. Fuck them!

  18. deci adunare pe 1 decembrie fix? (ca fixurile voastre :lol:)

  19. V-ati hotarat? Sigur? Nu ma faceti sa-mi aranjez aiurea ploile, da? 😛

  20. nu te credeam fata suparata adica rock-itza … dar daca ai curajul sa zici si fuck’em ai urcat in topul meu ..

  21. @Sangerica: Uichendu’ ala! … poate il prelungim si-l facem de 4 zile

    @BlueAngel: Lasa-ma sa vorbesc cu tartorul sef si abia apoi vedem exact, exact.

    @Un Soricel: Si pot sa zic si mai rau, si mai urat… dar nu ma obosesc, nu pt politica. Dar in trafic vorbesc al naibii de porcos. 😛

  22. yummy… nu cred ca-i plecat singurica si a nimanui din blabla ca tontuzele…

  23. 😆 😆 😆
    Nu, n-am plecat singura, am plecat cu Erminusa, Pisica si fratiorul ei. I-am debarcat acasa pe cei din urma, apoi, vorba Erminusei, am facut un .avi impreuna pe care nu-l aratam nimanui. 😆

  24. KS asa sa faceti data viitoare 🙂
    Ada , iar avem .avi ?

  25. Avem Marmo 😀 Tie putem sa ti-l aratam 😉

  26. Buna dimineata.
    Legat de intilnire, normal ca sunt pentru.Insa depind de altcvea, si s-ar putea sa nu pot sa vin in week-endul ala .Cind se discuta, poate ar trebui sa se ia in calcul si alte date sa avem mai multe variante( zic si eu).

  27. maaa…eu nu ma mai joc 😐
    .avi de la karaoke nu ne aratati, .avi de la gunoiareala nu aveti…
    hm…
    eu chiar vreau sa te vad cantand 😀
    it should be fun to see 😛

  28. deci am avut o revelatie >:)
    cand aterizez si eu in bucuresti, ne dam intalnire la blabla, JOIA
    sa vedeti si voi ce voce NOOOOOOT am 😀

  29. Astept ingeras 😀

  30. ‘na seara! S-o iau inaintea lui Marlo si sa zic: „Al 18-lea” 🙂

    In alta ordine de idei, a fost frumos, adica exact cum ma asteptam sa fie. Cat despre 1 dec, in principiu eu sunt de acord si cred ca pot veni.

    O seara buna, dragilor!

  31. Ma declar pro pentru 1 dec, si pentru alea 4 zile, dar il iau si pe Staticus :0
    Mmmnah, si eu de ce nu as putea sa imi bag nasul in .avi?? asa putin, sa imi fac o impresie? e cu aia micii? 😀
    Nu va imaginati cat o sa sufar, nici la noape nu o sa pot dormi calumea daca nu vad filmuletu’ASAP!!!!

  32. @Rae: pai ia vino la karaoke! 😛

    @Marius: Notat!

    @Aia cu Paru’: Sa-ti fie clar, si tie si Marmoticii, ce .avi am facut eu cu Erminusa este doar si numai intre noi! 😆 E intim, secret si confidential si numai noi vom vedea filmuletul. Bai, n-ai pomenit, ce oameni indiscreti!!! 😆

  33. asa, deci…tocma poza aia cu mine avand ochii inchisi iti zisei sa n’o pui… 😀
    o sa ma vada lumea asa si o sa zica „iote’l si pe amaratu’ asta cu ochelari, viseaza acum cand e langa fata” 😆
    Cocoana, nu dispera, garantez io ca’n maxim 2 sapt filmuletu’ e pe torenti. 😆

  34. Sangerica, era poza facuta de mine, avea valoare sentimentala…trebuia pusa 😛

  35. si pt mine are o valoare…am aflat cat de puternic devine blitzu’ prin ochelari… 😛

  36. eu ti-am zis sa-ti dai ochelarii jos..n-ai vrut sa asculti de astia mai mici….:P

  37. pai io de unde sa stiu daca e pt prima oara cand am ochelari…da’ am invatat acum. nu conteaza ca nu vezi, important e sa te vezi pe urma cu ochii deschisi in poze. 😆

  38. 😆 da, asa trebuie, cu ochii deschisi in poze!

  39. Ce-i mai place lu’ Sangerica sa viseze 😆

    Aia cu bata – aia micii sunt oriunde sunt eu. deci clar apar si ei in .avi 😛

  40. […] Provocarea femeii scorpion. Gunoiereala de septembrie. Cununia civila a lui […]

Lasă un răspuns

