Ziua muzicii

Azi aflu de la Naicu ceva ce nu stiam, ca e Ziua Internationala a Muzicii. 🙂 Deci arta mea preferata are o zi dedicata, foarte frumos, zic! Si domnul in cauza zise sa transforme acest eveniment intr-o leapsa. Leapsa care consta in postarea melodiei preferate, melodia pe care rezoneaza cel mai bine sufletelul.

Pfuai! Misiune grea! Pentru ca nu cred ca am o melodie preferata, ci mai multe. Asa ca voi posta piesa pe care mi s-a pus pata cel mai recent. Enjoy!

Sunt invitati sa preia: Hubba Bubba, Rae, Mada si Xayide! Si bineinteles, cine mai doreste!

16 gânduri despre &8222;Ziua muzicii&8221;

  1. e superba melodia! 🙂

  2. […] pe ici pe colo o leapsa care consta in postarea melodiei preferate. Am primit-o cu mare drag de la Ada si cred ca, atata timp cat acum suntem deja in 2 octombrie, asadar s-a dus sarbatoarea, nu ar avea […]

  3. Si daca nu va place, am alternativa:

  4. ohooo, multumesc muuulttt! o sa incerc sa nu pun ceva de green day 😆

  5. ooo, don’soara Ada, ma simt onorat 😀
    si eu, la fel ca tine, voi posta cea mai recenta obsesie muzicala 😀

  6. melodia ta e superba, dar eu nu cred ca ma voi putea hotari la una singura:-s.
    anyway, MULTE MULTE MULTUMIRI!:)

  7. pentru ca te’ai gandit si la Xayide, normal:P

  8. http://raae.wordpress.com/2009/10/02/ziua-internationala-a-muzicii/
    asta e „piesa” mea 😛
    deci ada, te implor sa-mi explici cum se pune un video in post ~X(
    n-am reusit si gata (videoclipurile din post sunt puse de xayide)

  9. […] plus încă o chestie. 2 10 2009 Am primit o leapşa de la Ada prin care mă roagă pe mine, direct, indirect, cum o fi, să postez o melodie preferată. Îmi […]

  10. dai la insert video , de la url. pui linkul

    si gata.

  11. New generation, va foarte multumesc pentru preluarea lepsei! Sa aveti weekend fatastic! 🙂

  12. ce frumos suna new generation :-b
    multumesc la fel, adaaaa >:D<

  13. noi iti foarte multumim >:D<
    weekend fantastic si tie!

  14. cu foarte placere, ada!>:D<
    uichend fantastic sa ai si tu!:)

Lasă un răspuns

