Mirobolanta marti

Se spune ca martea e zi norocoasa pentru scorpii. Nu si pentru mine. Adica nu pot spune ca am avut mari tragedii martea, dar e ceva pe dos in fiecare marti, ceva care dimineata cand te trezesti iti doresti sa treaca mai repede ziua. Nu se aplica mereu, dar cand intr-o marti e liniste, in urmatoarea se va regla balanta.

Martea mea a inceput destul de bine. Imi pusesem in gand de aseara cu ce ma imbrac, deci n-am avut probleme. Ce-i drept, m-am fatait cam mult, dar am fost in grafic. Numai ca pe drum, era o pisi blonda cu un Peugeot negru sa intre in mine, de nu ma vedeam, femeia isi cumparase strada. Am boscorodit-o, m-am speriat si a trecut in fata mea. Cat am stat la semafor se tot balansa de pe stanga pe dreapta cautand ceva. Am presupus ca si-a pierdut neuronul pe sub scaunul soferului, si ma hlizeam de gandurile mele. Apoi un nene la un semafor, ma claxona de zor, ca de ce nu trec, ca e verde. Intersectia intesata, urma sa se faca rosu, sa treaca ceilalti… el nu si nu, sa ianintez, sa blochez intersectia. „Da’ du-te, ba, tu!”

Am ajuns la birou si surpriza, netul meu mergea cu viteza melcului turbat, nu mi se incarca nicio pagina. Deja incepeam sa fiu emo. Un restart. La fel. Alt restart. Idem. Al treilea restart si disk cleanup. Tadaaaaaaa… taci ca se incarca paginile! Yessssssss! Asta dupa vreo 2 ore de incercari si asteptari.

Si ma duc si eu ca tot omul la baie. Inchid usa la cabina si proceed. Si vine o desteapta (n-avea cum sa fie un destept, ca baile sunt separate), se spala pe maini si pleaca stingand lumina, lasandu-ma intr-o bezna de-ti bagai deshtele-n ochi. Inchizand usa, n-a auzit cand mi-am bagat si mi-am scos, si nici eu nu eram decenta, ca sa pot iesi repede sa vad cine-a fost. Ah, dar nu te prind eu, coana, sa vezi ce matur culoarul cu tine! Cand vezi ca e o usa inchisa, presupui ca totusi e cineva acolo… uof!

Ma intreb oare ce mai urmeaza, ca ziua nu s-a terminat…

Dar am si o veste buna, excelenta chiar! Am pus la cale cu Sburlea Insula gunoierilor – Winter Edition, asa ca, pana la sfarsitul lunii aveti tot timpul sa va hotarati de da sau de ba, dati un chiot pe aici daca va coafeaza evenimentul! Distractie garantata, oameni deosebiti si frumosi, niste suflete mari, dar modeste, hlizeli, glume cu iz de mancare si sex, ca doar asa-i la „gunoieri”, dar si discutii serioase… per total zambete si stare de bine! 🙂

Rugaminte importanta: NU va razganditi si va suciti, ca data trecuta l-ati chiaunit pe maestrul Sburlea, de-a repetat combinarile si aranjamentele de la mate din liceu!

Deci, alea iacta est, asa ca, cei neconfirmati inca la domnu’ Sburlea, o pot face si aici! 😉

PS: LA MULTI ANI, domnu’ Ocserver! Sanatate si tot ce-ti doresti! 🙂

31 de gânduri despre &8222;Mirobolanta marti&8221;

  1. Ce începe prost se termina cu bine 🙂

  2. Ada, tot raul sa iti fie spre bine 🙂

  3. Ce cunoscut imi suna, hehe.. doar stii povestea cu ziua de marti la mine si cine nu m-a crezut atunci iete ca mai e o scorpiuta care a avut probleme martea ..
    Daaaar daca se termina bine atunci e bine bine e foarte bine .. 😀
    Fruncea sus!

  4. Haha, despre aia care a stins lumina. Avea perfectă dreptate duduia. Te iei aiurea-n tramvai de ea. Ce crezi că i s-a părut ei cel mai ciudat la budă? A? Exact, bravo, Ada, ai dreptate, UŞA TA ÎNCHISĂ. Pentru că ea obişnuieşte să închidă uşa cînd se (pardon) pişăcacă. Şi i se pare foarte firesc să tragă uşa după ea şi să stingă lumina. Ai să-ţi dai seama cine a fost printr-o metodă foarte simplă: care iese cel mai repede din budă. Spune-mi tu mie femeia care a stat în viaţa ei mai puţin de 4 ore la veceu. 🙂

  5. Cu toaleta am patit-o si eu, insa la Paris. Era un sistem de economisire a energiei si becul statea aprins cam cat credeau ei ca dureaza un pipi scurt. Asa ca m-am trezit cu toate cele in vine, bajbaind dupa intrerupator sa-l mai deschid o tura. Si am mai si iesit din cabina sa-l aprind ( nu, nu mai era nimeni afara ) Pe ala din cabina l-am vazut abia dupa aia. 😆

  6. daca n’ai fi injurat ai fi fost extrem de decenta. 😆
    glume cu iz de mancare si sex? deci intai glumim si apoi trecem la lucruri mai serioase. 😆

  7. eu am zis ca ma numarati, da? nu stiu daca numeri pana la 1 sau pana la 2 😛

  8. @Viorel: sa speram!

    @Lia: sarumana!

    @Marmotica: Pai de la tine mi se trage 😛

    @Naicu: 😆

    @Jo: Asa hai, ca e sitemul, dar tanti aia cred ca avea ea economia in sange de la birou stinge lumina neasigurandu-se ca nu e nimeni in jur.

    @Sangerica: Nu m-a auzit. 😛 Da, pai na, asa fac gunoierii! 😛

    @Croco: Te numaram de cate ori vrei! 😉

  9. d’aia v’ati inmultit 😛
    in acest caz cred ca tre sa ma socotiti si pe mine 😀

  10. Macar voi aveti un avantaj. Stiti ca martea e ziua mai nefasta. Dar eu n-am treaba nici cu 13, nici cu trei ceasuri rele, nici cu martea sau vinerea. Dimpotriva in zilele astea imi merge cateodata mai bine ca in altele. In schimb cand e de zi aiurea, apoi e (de dimineata pana seara). Si vine si neanuntata 😉

  11. sarut-mana, multamim dumneavoastra de urari!

  12. cred ca martea e buna pentru altfel de scorpii…

  13. si eu am patit la fel ca Joaninha şi tot în Franţa. 😆 Dar mai rău, la mine, când intram în toaletă era lumină, iar când închid uşa şi o blochez…. întuneriiiic! La la la. am mai răbdat vreo 5 minute, pân’ s-a eliberat altă toaletă. 😀

  14. @Ocserver: Cu mare placere!

    @Mada: Eu cred ca erati la Candid Camera! 😆

  15. Buna Serene, bine-ai venit! 🙂 Pentru ce fel de scorpii? Alea rele? Zi ca da! 😛

  16. pentru mine marti este inca una din zilele saptamanii…nu vreau sa fiu superstitioasa, nu-mi place sa-mi ghidez viata dupa ce se spune…Eu cred ca fiecare zi este doar o alta zi …

  17. NU de la mine ti se trage, ca doar nu eu sunt mama 😀

  18. @Lorena: Eu sunt cam superstitioasa… defect de familie, ce sa-i faci… 😛 Dar gandirea pozitiva exista si este puternica.

    @Marmotica: Nu, tu esti fiica mea frumoasa si desteapta! 😉 :*

  19. Zilele norocoase sau cele mai pline de ghinion nu vin dupa zodia in care te-ai nascut ci dupa cum isi baga Michiduta codita. Intr-adevar blondele la volan ar trebui interzise. Si o spun eu care mi-s blonda ca papadia:D
    Pentru problemuta cu netul care se incapataneaza sa merga asemeni melcului in marche-arriere, sau pentru pc-ul care ar lua mai multa viteza aruncat pe fereastra foloseste un Advanced system optimizer, orice versiune.Chiar face minuni. Daca ar curata si grasimea de pe solduri cred ca as renunta la versiunea trial in favoarea celei full (destul de scumpisoara) .

  20. mie imi merge rau marti si joi. e verificat, de ani de zile, din tinerete: marti si joi teza, marti si joi ma asculta la mate (io cu matematica m-am oprit la tabla inmultirii cu 5-ca sa intelegeti dimensiunea tragediei), marti si joi sedinte infinite, marti si joi trafic de bucuresti la noi in sat, marti si joi e ceasu rau si pisica neagra…
    deja stiu dinainte, si luni si miercuri: maine something bad is gonna happen, si nu ma refer la replica identica din filmul ala al carui titlu nu mi-l amintesc (e joi), spusa de personaj inainte de a „pasa niste aer”, cum zic englezii 🙂

  21. Seara buna!
    Ce frumos zici dumneata acolo…si Teiucul asijderea…
    Eu imi anunt cu regret lipsa din gasca, abia am „furat” o zi la ultima intalneala si pana pe 15 Dec sunt stuck. Distractie faina si organizare usoara va doresc!

  22. @Semafor: Sarumana pentru sfaturi!
    Sunt digura ca daca zici asa despre blonde, tu faci parte din categira blonde destepte! (Da, bueiiiii, carcotasilor, exista, cunosc eu cateva exemplare, imi sunt pretene!)

    @Alina: Hei… unde ti-e gandirea pozitiva? Nu e chiar asa… nu mai gandi asa, ca ti le atragi singura, la fel cum victima isi atrage agresorul. Si vorbesac serios aici! Uita-te la filmul ala „The Secret”, esenta e „esti ceea ce gandesti”, deci cheer up! Si bine ai venit! 😉

    @Honey: Imi pare rau ca-mi dai asemenea vesti, tare mi-ar fi placut sa fii prezenta. 🙂
    Stii ca sunt trista, da?! Pai eu cu cine mai dorm? 😥 Si cu cine mai spun gunoierii ca fac .avi? 😆 Pupici multi, take care!

  23. Honey, sa faci bine sa vii!

  24. Da’ evenimentul „fugaritul porcului prin zapada” nu aveti? Ca daca nu-l aveti, nu stiu daca pot veni. =)

  25. Koodoo, promit ca daca vii, s-o gasi un purcel de fugarit prin zapada. 😛

  26. Sa vad ce face si Pompilia si daca am treaba sau nu…

  27. Bueiiiiiii, voi sunteti legati prin cordon ombilical? 😀 Acum vorbesc cu ea si punem tara la cale, cred ca iti va zice ea ce si cum. Si mai cred ca ai totusi timp sa te lamuresti daca ai treaba sau nu, pana la sfarsitul lunii. 🙂

  28. La naiba cu ziua de marti, cunoastem, la mine e ziua de plati si mereu mai intervine cate ceva, vreo „bucurie” ca aia a geamgiului cand pica pe spate 😀 Anyway, daca tot e sa platesc vreodata pentru mirobolanta existenta-mi efemera, oricui va trebui s-o fac, cred ca tot intr-o zi de marti va fi…

  29. […] melancolie în rahat Jump to Comments Aseară citeam pe blogul Adei despre Mirobolanta Marţi de care a avut parte, iar dimineaţă spuneam că am o stare de dobitotoceală care mă face să […]

  30. Cand am citit „Pompilia” eram ceva de genul @-)
    Eeeeeeeeeuuuuu? Ia uite cum ma barfeSTE astia micii[-(:))
    Ramane sa vedem vorbim analizam studiem.
    Ce voiam sa zic…si eu cred ca am zile de marti nasoale da’…cred ca am atatea zile nasole incat nici nu mai dau importanta:))
    Revenind, tre’ sa analizam treaba:D

  31. […] în de astea, ce aţi mai văzut voi “drac mort şi raţă înecată”? Iar pe blogul Adei spuneam că la mine nu prea funcţionează superstiţiile. Mai ales că a trecut şi o marţi 13 […]

Lasă un răspuns

