Vineri

Asta e ziua pe care o asteptam cu totii inca de duminica seara din saptamana precedenta. Din pacate, azi vremea nu e asa cum ma asteptam sa fie, dar merge pentru un inceput de weekend petrecut la caldura (asta mi se trage de la birou, unde e frig si stau cu aerul conditionat dat pe cald, temperatura maxima!).

Evenimente majore nu s-au petrecut saptamana asta, a fost ceva mai mult de munca la birou, am tot facut calcule, planuri si mi-am mai insirat idei, am revazut cu placere un prieten de departe, mai o cumparatura, mai un cico, mai o aluna, o maslina, mai o barfa cu fetele… si gata, iar e vineri! Aaaa… si… ieri am primit de la unul din sefi, un memory stick de 2GB cu logo-ul companiei, mi l-a trimis colega din Italia. Grazie Daniela! 🙂 Pe cel vechi acum il las eventual mostenire lu’ copilu’ (frati-miu).

Din blog in blog, ca albinuta din floare-n floare, mi se facu dor de o noua gunoiereala, asa ca ieri propusei la Sburlea o noua adunare. Nu de alta, dar acus se termina anul si nu bifaram adunarile lunare, si asa ceva nu se poate! 🙂 Asa ca m-am gandit la toate 3 urmatoarele nebunii: in octombrie sa fie pe 30, tot intr-o vineri, seara; in noiembrie, pe 22, dupa ce dam cu stampila sa ne strangem la o ciocolata calda… vad ca sunt ceva gunoieri care sunt hotarati sa voteze… sau ne putem vedea tot vinerea de dinainte; iar pentru decembrie, ramane weekend-ul ala de 3-4 zile de la Moeciu de la inceputul lunii. Si cam gata gunoierelile pe anul asta. Pfuai, ce party aniversar facem noi in decembrie, abia astept!

Asa ca, s-o luam in ordine cronologica. Dragii mei gunoieri, vreti sa ne adunam mai devreme de 30 octombrie? Asta ar insemna eventual vinerea viitoare, pe 23. Deci ne vedem de azi intr-o saptamana sau de azi in doua saptamani? Vreau sa stiu sa ne organizam, Dono, valabil si pentru tine, poate reusesti sa ajungi! Pentru noiembrie mai discutam, iar pentru Winter Edition, pana la sfarsitul lunii ar cam trebui sa va hotarati si sa dati un comment de da sau de ba. Repet, e loc pentru toata lumea, gunoieri sau nu, totul e sa fii om deschis la minte si care sa stie de glume si sa-ti doresti sa ni te alaturi!

Acum ca toate astea-s lamurite, sa inceapa weekend-ul! 🙂 Si sa fie unul frumos!

17 gânduri despre &8222;Vineri&8221;

  1. Acum sa si comentez pe bune:)))
    Sa ai un weekend fain fain fain! Si poate vine zapada si la voi, ca eu m-am saturat deja de ea!

  2. Hubba Bubba, ai zapada??? Vreau si eu!!! Ma gandesc deja la un omulet de zapada si dat cu saniuta!
    Mai bine il lasam pe Decembrie si pe omulet si datul cu sania…unde eu deja am zis ca ma atasez pe listuta cu tot cu Staticus ( care deja s-a plans ca tre sa conduca atatea ore :)) – nu e el Staticus degeaba ).
    Mie imi e ok si intr-o saptamana si peste doua, sanatosi sa fim, ca virusi nu vreau sa impart / combin cu voi la gunoiereala!
    Abia astept sa va vad iar.
    pup iu.

  3. imi iau avant si te intreb: am voie sa vin si eu? 🙂
    un week-end frumos si plin de caldura!

  4. ‘neatza! Cred ca apar si eu pe la intalnirilea astea. Prima dintre ele, cea din octombrie … Eu as prefera sa fie pe 30. Dar, e doar o opinie, vedem ce zice majoritatea.

  5. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    cu asta am zis tot

  6. Da, am zapada, nu de-un metru, ci putin mai mult de-un centimetru, da’ io n-o vreau, nu, nu, nu.

  7. Buna seara!

    Da! Si eu optez pentru ordinea propusa de tine – octombrie 30, noiembrie 22 si winter edition. Pe de alta parte, ma gandesc dupa cum urmeaza:

    Poate ne incordam putin si mai schimbam locul ca si norocul – adicatelea sa ne mai intalnim si prin alte parti. Vine iarna – ma gandesc la un patinoar, la un vin fiert sau la un hohot general. Sau, poate, la un vin fiert sau o narghilea. Ai prins ideea 😉 Mai schimbam formatul, mai schimbam vorba, poate reusim si noi sa povestim mai multe si sa ne mai si auzim cu totii.

    Ca daca nu si nu, facem noi un bairam. Invitatii vor fi asteptati cu sticla de kiwi de la TEC 😆

  8. eu sunt de acord cu ce vreti voi 🙂
    si da, mai traiesc 😀
    si mi-e dor de tine, mamaaaaaaaaaaaaaaaaa

  9. De acord cu Teiucul. Daca imi rup picioarele pe vreun patinoar … avem vreun doctor printre noi? Sau vine Horea?

  10. @Buratina: Da, da, normal ca poti veni, nu mai cere atata voie! 🙂

    @Marius: Notat. Lasa ca nu-ti rupi nimic, si, ca sa vina dl doctor, tre sa ia examenul ala de la jumatatea lui noiembrie.

    @Teiuc: Facem tot posibilul sa incordam muschii, no problem! 🙂 Ma foarte bucur ca esti de acord cu propunerea, oricum, mai vorbim si mai vedem. 🙂

    @Croco: Si eu te iubesc! :*

  11. yay 😀 ma bucur ca am voie sa particip, nu are importanta unde si cand, eu sunt acolo, daca nu intervine ceva neprevazut :-S (bat in lemn)!
    am emotii 😀

  12. Nu te supara , unde merg ,totushi, toantele ? Dar idiotziii ??

  13. Daca faceti weekendul viitor eu ma impusc , am zis!
    Si un vin fiert suna tareeee bine, mai ales pe frigul asta 😀
    Un inceput de saptamana usoooorrr, ca e deja luni 🙂

  14. @Buratina: Relax, respira si NU mai cere voie! Esti binevenita oricand. 🙂

    @Kalus Stinberg: Bine-ai venit! Interesante dileme… probabil ca fiecare se duce in raiul lui.

    @Marmotica: iubita, stai linistita, mai multa lume inclina catre 30, deci du-te linistita la tine acasa, si vei ajunge si la adunare.

  15. Pfewww, ce usurare! De cand astept sa merg acasa stii bine si asteptarea asta e tare grea, acum daca mai ratam si gunoiereala era trist rau .
    Buratinaaaa, nu e cu cerut voie, e cu strigare : Vinnn si euuuuuu! 😀 Te asteptam !

  16. iiii lumeeee… vin si eu atunci 😀
    multumesc!

Lasă un răspuns

